Znalezione wyniki: 9

Powrót

autor: Sonix
05 cze 2013, 14:37
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: gacie

Witam.
Dziś byłem na spocie gdzie kolega zgubił gatki i co ujrzały moje oczy sami zobaczcie
autor: Sonix
03 wrz 2013, 10:12
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Ile trzeba wydać aby zacząć zabawę.

A co do wypowiedzi Fordon'a o tym ze dla poczatkujących kupowanie nowego sprzetu jest strzalem w kolano, w 101% sie zgadzam. Hej. A ja nie. Jestem początkującym i zanim zacząłem kurs kupiłem sobie nowego Vector'a teraz po skończeniu kursu i wejścia na swój latawiec jestem z niego zadowolony i jak n...
autor: Sonix
04 mar 2014, 18:07
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Pomoc dla naszego kolegi

Zrobione

Wysłane z mojego GT-I9000 przy użyciu Tapatalka
autor: Sonix
06 mar 2014, 13:20
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: jak ładować zdjęcia na forum?

Ziomek. pisze:pytanko z podobnej beczki: JAK linkować filmy z YT - tak, by linkować konkretny wycinek np : od 18 do 35 sekundy?

peace


Hej Ziomuś. Do linku dopisujesz #t=0m18s
Natomiast nie wiem jak zakończyć go wcześniej. Jak coś znajdę dam znać.
Zawsze możesz wyciąć kawałek filmu z YT.
autor: Sonix
21 mar 2014, 05:01
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Odp: Moderacja kf -spam

Jeszcze raz Wam mówię: Dajcie na LUZ. Pablo wcześniej czy później sobie poradzi ze spamem. Idźcie popływać Ćwoki. :) Jeśli Tobie nie przeszkadza spam to nie zabierają głosu w tym wątku. Zresztą czemu by Ci miał przeszkadzać skoro Twoje odpowiedzi można często zaliczyć do spamu. A ćwoków to szukaj w...
autor: Sonix
19 cze 2014, 10:21
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Odp: z TRÓJMIASTA (i okolic): KTO,GDZIE,KIEDY ?

kowal2x pisze:wie ktoś może czym są i co oznaczają czarne i czerwone (przynajmniej takie widziałem) chorągiewki mniej więcej 2m wysokości pomiędzy jelitkowem a molem w brzeźnie?

Zerknij tu http://www.navipedia.pl/naviaidsfishing.html

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
autor: Sonix
05 sie 2014, 23:59
Skocz do forum