Znalezione wyniki: 41

Powrót

autor: browar-kite
21 maja 2013, 14:34
Skocz do forum
Skocz do tematu

Ford Kite Cup – prestiżowe zawody bez opieki medycznej?

Jestem początkującym kiterem i w ubiegły weekend obserwowałem pierwsze zawody w tym sezonie z cyklu Ford Kite Cup w Chałupach, zdziwiło mnie to, że impreza tej rangi ,która odbywa się od tylu lat i na którą zapraszane są również osoby niepełnoletnie, nie posiada podstawowego zabezpieczenia medyczneg...
autor: Mikolpa
27 sie 2013, 06:42
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: NAPRAWA balonów, SZYCIE latawców POLSKA/ŚLĄSK/KATOWICE

TIKKO_aloha pisze:wracam 01.08 na slask, 1-2 dni


Przepraszam ale nie mogę tyle czekać. Wczoraj wysłałem do poprawy gdzieś indziej.
Jeżeli to możliwe to proszę o zwrot pieniędzy za zszycie.
autor: unhooked
06 wrz 2013, 12:50
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Wypadek w Chałupach - koloś uderzył w pomost

BTW. Plywam na roznych spotach w PL. Albo ja za malo zwracam uwagi, albo jestem slepy, ale :arrow: przez ostatnie 3-4-5 lat nie widzialem, zeby w szkolkach kursanci cwiczyli na praktyce: a) odpalanie zrywki przy wietrze 25+kts b) skladanie tratwy na glebokosci powyzej 2m. :doh: a)- nie wiedziałem p...
autor: TomekS
13 wrz 2013, 13:33
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Wypadek w Chałupach - koloś uderzył w pomost

a powyższe przykłady są w zupełności wystarczające by startować bez leasha. Mało? proszę - nie koniecznie musi ktoś pływający wpaść w twój latawiec przy stracie. Wystarczy, że tuż obok, na nawietrznej ktoś postanowi odpalić się w tym samym momencie. (Tak się nie robi? Ależ widzę to na zatoce prawie...
autor: bartolomeo_n
16 wrz 2013, 12:04
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Wypadek w Chałupach - koloś uderzył w pomost