Znalezione wyniki: 7

Powrót

autor: ciechan
13 wrz 2014, 15:32
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Pianka na wiosnę jesień

Raczej weź pod uwagę pianki zapinane z przodu bo jest mniejsze prawdopodobieństwo dostania się wody do środka. Weź pod uwagę piankę z kapturem co dodatkowo uszczelni piankę. Przy turystycznym pływaniu pianka będzie sucha w środku co zdecydowanie podniesie termikę. To jest obłędna pianka w super ceni...
autor: ciechan
02 lut 2015, 22:38
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: jak to jest z tymi C-shape'ami...?

Czołem Myślę, że zasadniczą kwestią pomiędzy C a hybryda jest „funkcjonalność” . Jestem początkujący ale testowałem obie opcje i to co jest w C trudnością na początku potem jest jego zaletą tzn. latawiec jest szybki i ma mega winde w praktyce wygląda to tak, że jak słabo ogarniasz to przy startach, ...
autor: ciechan
12 cze 2015, 21:47
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: z TRÓJMIASTA (i okolic): KTO,GDZIE,KIEDY ?

Dzisiaj od 17 16knts :clap: idealnie na 12m przez 2h caly spot dla mnie :) Wbrew prognozie? :shock: To była jakaś termika? Sub-lokalne warunki? Ja miałem jechać na 15 do Rewy ale stwierdziłem, że nie ma sensu… :doh: Dzisiaj w Rewie dzien swietnych warunków od 13 do 15.30 z 15 wezełkow 2 os na spoci...
autor: ciechan
18 mar 2016, 23:33
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: HISTORIA SPROWADZENIA KITESURFINGU do Polski- zebranie archiwalnych informacji do pracy mgr

Fly to Red Bull King of the Air Poland 2004

phpBB [video]


Fly to Red Bull King of the Air Poland 2005

phpBB [video]
autor: ciechan
24 wrz 2017, 13:41
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: z TRÓJMIASTA (i okolic): KTO,GDZIE,KIEDY ?

Ktoś coś gdzieś? popołudniu ma lekko urosnąć, w rewie widzę, że kilka kitów leży na plaży Brzeźno będzie grane jak wejdzie progno. Skład na pewno się znajdzie jak zawsze. Gdzie się dokładnie spotykacie? Widzę, że latawce w powietrzu w Rewie. Sami odpalacie kity w brzeźnie czy ktoś znajdzie się do p...
autor: ciechan
25 sie 2019, 20:25