Znalezione wyniki: 5

Powrót

autor: kuicets
14 lis 2016, 20:37
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: ZERO węzłów - da się pływać?

Hejo, W kwestiach kite jestem laikiem, dopiero zaczynam, ale nieco żeglowałem w życiu to stwierdziłem że się wypowiem. NIgdy przenigdy nie będzie pływania przy zerze. Ani żaglówka ani bojer ani WS ani kite ani cokolwiek pływającego to nie perpetum mobile. Oczywiście przy kompletnej flaucie żeglarze ...
autor: kuicets
14 lis 2016, 22:40
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: ZERO węzłów - da się pływać?

Hej, dzięki za ciepłe przyjęcie - z ironią czy bez - bardzo mi miło. Z nigdy przenigdy, może troszkę się zagalopowałem. Historia zna miliony przypadków, kiedy tak mówiono a jednak latamy w kosmos i rozmawiamy z osobami na drugiej półkuli w czasie rzeczywistym. Nigdy nie lewitowałem, więc nie wiem co...
autor: kuicets
05 mar 2018, 15:53
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: ZERO węzłów - da się pływać?

Napięcie linek i start z powerzonu I tu jest pies pogrzebany. Nie ma wiatru -> nie ma okna wiatrowego -> nie ma powerzony. Powerzona wymouszona Twoim ruchem będzie centralnie w przeciwnym kierunku niż się poruszasz - w efekcie działając na Ciebie hamująco. Wiec jak będziesz biegł za plecy żeby podn...
autor: Wrogu
14 mar 2018, 13:02
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: ZERO węzłów - da się pływać?

Ale mówimy o pływaniu czy o jeździe na łyżwach po lodzie? A po drugie - by cokolwiek wyciągnąć z dużego latawca musiałbyś płynąć/jechać/biec znacznie szybciej w 0 kts. Na łyżwach akurat mały latawiec byłby lepszy - np. komórka treningowa. A moim zdaniem nie ma to sensu ;) i dyskusja o pływaniu w 0 k...
autor: shinnworld polska
20 kwie 2019, 22:58
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Decha na srodladzie