Znalezione wyniki: 85

Powrót

autor: kuicets
26 wrz 2016, 18:20
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: PORADY SPRZĘTOWE! JAKI LATAWIEC I DESKA NA POCZĄTEK?

Jako nowy na forum, witam :) Króciutka historia - widząc, że lubię bawić się latawką akrobatyczną, żona sprawiła mi boski prezent kupując voucher na IKO1 - zarażając mnie nieuleczalnie. Konsekwencji nie mógł przewidzieć nikt :) Już wiem, ze to idealny sport dla mnie - taki, podczas którego można na...
autor: kuicets
14 lis 2016, 20:37
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: ZERO węzłów - da się pływać?

Hejo, W kwestiach kite jestem laikiem, dopiero zaczynam, ale nieco żeglowałem w życiu to stwierdziłem że się wypowiem. NIgdy przenigdy nie będzie pływania przy zerze. Ani żaglówka ani bojer ani WS ani kite ani cokolwiek pływającego to nie perpetum mobile. Oczywiście przy kompletnej flaucie żeglarze ...
autor: kuicets
14 lis 2016, 22:40
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: ZERO węzłów - da się pływać?

Hej, dzięki za ciepłe przyjęcie - z ironią czy bez - bardzo mi miło. Z nigdy przenigdy, może troszkę się zagalopowałem. Historia zna miliony przypadków, kiedy tak mówiono a jednak latamy w kosmos i rozmawiamy z osobami na drugiej półkuli w czasie rzeczywistym. Nigdy nie lewitowałem, więc nie wiem co...
autor: kuicets
24 lut 2017, 19:24
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: z TRÓJMIASTA (i okolic): KTO,GDZIE,KIEDY ?

Chodzcie na Kaper to Wam ładne zdjęcia w nagrodę porobię ☺️
autor: kuicets
07 kwie 2017, 14:19
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Nowy spot Płock (mazowsze)

Podobnie jak bliżej Włocławka, tutaj też w któryś weekend chętnie bym zajrzał :) Będe w ten wknd w Płocku, więc może jutro podjadę turystycznie i zrobię fotę czy dwie jak to na dzień dzisiejszy wygląda. Niestety ma być cisza, więc latanie odpada :(
autor: kuicets
08 maja 2017, 22:08
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: z TRÓJMIASTA (i okolic): KTO,GDZIE,KIEDY ?

Siemano,