Znalezione wyniki: 66

Powrót

autor: andrek
11 kwie 2012, 18:47
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Kite Bull Bat opinie

najlepsze jest że nikt z Was na nich nie pływał :doh: nie wiem czy dobre czy złe sam nigdy nie miałem w rękach ale dajcie spokój z tym pier****niem jak nie wiecie o czym piszecie. kehinde prosił o opinie :idea:
autor: czpik
18 maja 2013, 12:36
Skocz do forum
Skocz do tematu

jaki sprzęt wybrać

Witam z góry pisze ze jestem zielony jeżeli chodzi o kitesurfing jeżdżę na snowboardzie od 5 lat i chciałbym spróbować kitesurfingu napiszcie jaki latawiec i jaką deskę kupić .Latawca chcę używać i latem i zimą moja waga to 75kg wzrost 176cm..
autor: stiv amoralny
23 maja 2013, 02:14
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Nobile SCHODZI NA PSY...

mandaro pisze:Pomiędzy 12 a 13 raczej w pływaniu niewielka.
11 była zdecydowanie ładniejsza, a nie miałem. Szkoda.


'11 to teraz customy :) choc nie wiem czy w zasadzie 10 nie jest THE BEST OF ..., w każdym razie mojej '11 nie oddam za żadna kasę :) LUBIE JĄ :thumbsup:

pozdrawim

stiv a
autor: Sebastian Kite.pl
23 maja 2013, 08:24
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Nobile SCHODZI NA PSY...

Cześć,

Dla tych co chcą osobiście porozmawiać o deskach Nobile, jakości etc. zapraszamy na Test Days 2013, gdzie będzie można pogadać z przedstawicielami.

Więcej info tutaj - http://www.kiteforum.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=46311

Z wietrznymi pozdrowieniami,

Sebastian Dudek,
autor: onzo
24 maja 2013, 17:29
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Czy jesteś za usunięciem anonimowości na KF?

ja bym zrobił wręcz odwrotnie. Jak wieje to nie ma spinki. Jak nie wieje to są bezsensowne dyskusje, które nic nie zmieniają. Jak ta np. A nadmiernemu ujawnianiu danych osobowych mówię stanowczo nie. Tym bardziej, że miałoby to nastąpić "z urzędu", nagle i wstecznie, czyli wszystko co napi...
autor: Kubs0n
28 maja 2013, 02:59
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Wybór Kite 8m