Ważne! CORE SENSOR BAR udoskonalenie systemu bezpieczeństwa.

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
Marrio
Posty: 196
Rejestracja: 26 sie 2003, 13:26
Lokalizacja: Wawa/3miasto
Kontaktowanie:
 
Post08 lip 2011, 21:46

Ważne! CORE SENSOR BAR udoskonalenie systemu bezpieczeństwa.

Podczas rozciągniętego w czasie testowania nowego baru, CORE odkrył, że podczas intensywnego użytkowania metalowy element „pin” może mieć pewne nierówności.
Jako że nigdy nie stosujemy kompromisów w sprawach bezpieczeństwa, PROSIMY O ODESŁANIE WSZYSTKICH BARÓW W CELU DOKONANIA KONIECZNYCH POPRAWEK.
Mimo iż defekt został wykryty w pojedynczych przypadkach, po ciężkim zużyciu, zalecamy:

- dokonanie udoskonalenia baru w zakładzie CORE

- nie korzystanie z baru

Co będzie podlegało wymianie:

- „pin release” oraz chicken loop

- jako że możliwy defekt na „pin release” jest ciężki do zauważenia wszystkie bary muszą być odesłane do CORE.

Kto może dokonać udoskonalenia:

- udoskonalenie „safety” może być wyłącznie przeprowadzone przez zakład CORE w Niemczech.

Twój dealer może przesłać bar, lub może on być odebrany z twojego domu lub pracy poprzez firmę kurierską.
Wystarczy wypełnić formularz:

http://core-kites.us1.list-manage2.com/ ... e1ed1708e1

Cała procedura potrwa około 3 dni.

Bezpieczeństwo przede wszystkim. Bardzo dziękujemy za zrozumienie.


Wszyscy klienci Polskiej dystrybucji zostali już poinformowani o zaistniałej sytuacji. Procedura wymiany jest w toku, mimo iż trafiła do nas najnowsza partia barów.

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: info@core-kites.pl lub pod numerem 605 769 150.


Pozdrawiam,
Mariusz Kraszewski
CORE Polska.

Tekst wersja angielska:

Important Core Sensor Bar Product Improvement for Safety Matters

CORE has found out in longterm testing that the safety system of the
sensor bar may not function reliably after a long time of use and
excessive wear due to the release pin which may have unevenness.

As we never compromise safety

========================================================================

WE RECALL ALL SENSOR BARS TO GET A SAFETY UPDATE.

========================================================================

Although we only observed the problem in individual cases after high
wear it is absolutely necessary

1. to have the safety update done immediately at our workshop and
2. to use the bar only after the improvement.


What are we going to do at the safety improvement?
========================================================================
1. The release pin and the chicken loop will be replaced.
2. As the possible defect on the release pin is difficult to see,
all bars have to be returned to CORE.


Who carries out the safety update?
========================================================================
The safety update can only be carried out by CORE on Fehmarn. Your
dealer can send us your bar or we collect the bar from your home or
your workplace by parcel service.

You only have to fill in the form at

http://core-kites.us1.list-manage2.com/ ... e1ed1708e1

After receiving your bar the turnaround will take about 3 days.

Safety First: Many thanks for your understanding!

Bartq
Posty: 146
Rejestracja: 27 wrz 2010, 15:25
Lokalizacja: Kraków
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 2 razy
 
Post09 lip 2011, 04:52

Mimo że nie korzystam z Core to więcej takich akcji :thumbsup:

Awatar użytkownika
BraCuru
Posty: 5967
Rejestracja: 13 mar 2006, 20:56
Deska: BraCuru Hover, SABfoil
Latawiec: Flysurfer Sonics
Postawił piwka: 185 razy
Dostał piwko: 374 razy
Kontaktowanie:
 
Post10 lip 2011, 10:16

Brawo Core za zdecydowaną akcję :clap:

Brawo Marrio, że nie zamiotłeś problemu pod dywan na polskim rynku :thumb:

Awatar użytkownika
Fin
Posty: 788
Rejestracja: 05 lip 2004, 18:11
Deska: F1 Trax HRD
Latawiec: Core Riot XR3 12/9/7
Lokalizacja: Poznań
Postawił piwka: 37 razy
Dostał piwko: 17 razy
 
Post10 lip 2011, 15:56

:thumb:

Awatar użytkownika
wieloryb
Posty: 1162
Rejestracja: 15 lip 2006, 20:20
Lokalizacja: Katowice
Postawił piwka: 6 razy
Dostał piwko: 9 razy
Kontaktowanie:
 
Post10 lip 2011, 18:54

taka akcja to tylko bardzo dobrze świadczy o firmie i o jej profesionaliźmie :thumb:
mam nadzieję ,że inni producenci wezmą z tego przykład

Smokie
Posty: 5595
Rejestracja: 07 sie 2003, 12:00
Deska: Semente Pocket Rocket, 77
Latawiec: Slingshot RPM
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 121 razy
Dostał piwko: 77 razy
Kontaktowanie:
 
Post10 lip 2011, 21:26

Tego typu akcje przeprowadzaly juz i inne firmy i nie wyobrazam sobie zeby w przypadku tego typu wady produkcyjnej nie postepowano inaczej. Plus dla Core.

Awatar użytkownika
onzo
Posty: 5583
Rejestracja: 19 paź 2003, 22:34
Deska: Wainman Joke 138
Latawiec: Vegas 9,12,16
Lokalizacja: WaWa
Postawił piwka: 41 razy
Dostał piwko: 89 razy
Kontaktowanie:
 
Post11 lip 2011, 15:49

przeprowadzało sporo. Plus jest taki, ze jeśli rzeczywiście zajmie to 3 dni to czapki z głów :thumbsup:

Awatar użytkownika
Krzysztof-L
Posty: 1061
Rejestracja: 23 lip 2009, 20:17
Deska: NHP
Latawiec: Ozone
Lokalizacja: Wisła Wielka
Postawił piwka: 47 razy
Dostał piwko: 37 razy
 
Post11 lip 2011, 23:23

wieloryb pisze:taka akcja to tylko bardzo dobrze świadczy o firmie i o jej profesionaliźmie ...


hmmm dobrze albo może wręcz przeciwnie skoro core sprzedaje nie do końca bezpieczne zabawki...
i pytanie: wypadek sowodowany wadą systemu bezpieczeństwa core, czy wtedy firma zapomni o przywieszkach z warningami?
i ważniejsze od tego ile czasu zajmie serwis sprzętu jest: jak długo używali go nieświadomi wady klienci.
tak tylko pytam...

Awatar użytkownika
wieloryb
Posty: 1162
Rejestracja: 15 lip 2006, 20:20
Lokalizacja: Katowice
Postawił piwka: 6 razy
Dostał piwko: 9 razy
Kontaktowanie:
 
Post11 lip 2011, 23:58

Krzysztof-L pisze:
wieloryb pisze:taka akcja to tylko bardzo dobrze świadczy o firmie i o jej profesionaliźmie ...


hmmm dobrze albo może wręcz przeciwnie skoro core sprzedaje nie do końca bezpieczne zabawki...
i pytanie: wypadek sowodowany wadą systemu bezpieczeństwa core, czy wtedy firma zapomni o przywieszkach z warningami?
i ważniejsze od tego ile czasu zajmie serwis sprzętu jest: jak długo używali go nieświadomi wady klienci.
tak tylko pytam...



co by nie było ważne że uderzyli się w piersi ,bez względu czy był to skrajny przypadek :!:
a jak cała akcja będzie miała przebieg i zakończenie to chyba się dowiemy na końcu tego postu

Awatar użytkownika
Mały75
Posty: 361
Rejestracja: 02 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Elbląg/Piaski
Kontaktowanie:
 
Post12 lip 2011, 08:13

Wtopy zdarzaja się wszystkim nawet producenci samochodów wzywają posiadaczy aut do sewisów, celem usunięcia usterek wynikających z błędów konstrukcyjnych.

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post12 lip 2011, 11:33

Mały75 pisze:Wtopy zdarzaja się wszystkim nawet producenci samochodów wzywają posiadaczy aut do sewisów, celem usunięcia usterek wynikających z błędów konstrukcyjnych.


to prawda, sam miałem ostatnio taką akcję gwarancyjną, z jakimś wężykiem, chyba od turbiny
która MOGŁA się popsuć za 300tyskm lat - lub wcale.. ale jednak..
tylko, że w przypadku takich wad - co najwyżej auto straci na mocy, ale bezpieczne będzie nadal..

gorzej jak w samochodach psują się elementy bezpieczeństwa, jak np hamulce, airbagi..

..akcja CORE i tak pozytyw :thumb:

pzdr

Awatar użytkownika
Pędzel
Posty: 26
Rejestracja: 09 maja 2010, 14:08
Deska: Nobile 555 2007
Latawiec: Naish Torch 7 2010
 
Post25 lip 2011, 13:12

Bar powrócił do mnie po naprawie :D Cała akcja zdecydowanie na PLUS :thumbsup:


Wróć do „Forum Główne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości

cron