Strona 1 z 1

Gdzie oddać kajta do zszycia w Warszawie?

: 16 cze 2007, 18:36
autor: Mateon
Gdzie oddać kajta do zszycia w Warszawie?

: 16 cze 2007, 21:55
autor: cin..
Ja naprawialem w Aqua Sport na Prymasa 100-lecia 76C i bylem zadowolony.

: 17 cze 2007, 00:17
autor: Lukas
Możesz sprubować na Wale Miedzeszyńskim - tam chyba szyją. I jeszcze w Pruszkowie u Łukasza ( ale n chyba teraz na MM siedzi ) ale sprobowac warto

Pzdr

: 21 cze 2007, 08:21
autor: maciekt1000
Potwierdzam, Aqua Sport. Też szyłem u nich.

: 21 cze 2007, 09:19
autor: bonzo
cześć,

ja mam podobne pytanko... gdzie w Warszawie można oddać latawiec do naprawy balona w tubie głównej ? Ucieka powietrze mi z SS Diesla z systemem ONE Pump :?

Pytałem na Wale Miedzeszyńskim (nie robią tyego, tylko szyją) i dzwoniłem do pruszkowa (ale tam tyloko Cabrinha a łukasz na MM).

Czy ktoś z was zna może jakieś inne miejsce gdzie łatają "balony" ?
(sam sie nie chce za to brać)

pozdrosy,

: 21 cze 2007, 09:23
autor: maciekt1000
Masz tu numer telefonu, zadzwoń i dopytaj się
22 837 39 80

: 21 cze 2007, 09:54
autor: Mimi
Aloha
Ja mam balony pratkycznie wszystkier rozmiary (Od Naisha).

Poprzeczne po 25pln
Głowna tuba za 100pln

501708088

: 21 cze 2007, 09:59
autor: bonzo
a będzie pasował do SS Diesla 11m2 ? (tuba główna)

P

: 21 cze 2007, 10:19
autor: grzechu
Jestes pewny, że to balon a nie łączenia?

: 21 cze 2007, 10:23
autor: bonzo
:roll: hmmm ...

muszę jeszcze raz sprawdzić ... ale po napomopowaniu i zamknięciu komór poprzecznych powietrze schodzi tylko z tuby głównej, reszta zostaje nietknięta.

Chyba że zawór tuby głównej ...

:? ?

: 21 cze 2007, 10:40
autor: Sebastian Kite.pl
bonzo pisze::roll: hmmm ...

muszę jeszcze raz sprawdzić ... ale po napomopowaniu i zamknięciu komór poprzecznych powietrze schodzi tylko z tuby głównej, reszta zostaje nietknięta.

Chyba że zawór tuby głównej ...

:? ?


Najczęstsze w SS jest odklejanie się wentyli tuby głównej, tych które podają powietrze do tub poprzecznych, więc pewnie masz podobną sytuację. Sprawdź szczelność właśnie na klejeniach wentyli.

: 24 cze 2007, 12:58
autor: Pablo
Von Belka pisze:Najczęstsze w SS jest odklejanie się wentyli tuby głównej, tych które podają powietrze do tub poprzecznych, więc pewnie masz podobną sytuację. Sprawdź szczelność właśnie na klejeniach wentyli.


W Slingshotach była wyłącznie jedna partia wadliwych wentyli, które nota bene były wymieniane za darmo na gwarancji przez Slingshota. Defekt faktycznie polegał na tym, że powietrze uciekało przy sklejeniu wentyla, ale dotyczyło to tylko wadliwych czarnych wentyli [przezroczyste już nie miały tego problemu]

:idea: Sprawdz dokładnie w którym miejscu ucieka powietrze, jeżeli nie da się naprawić to mogę sprowadzić oryginał.

: 28 cze 2007, 16:16
autor: bonzo
a czy macie może jakiś pomysł jak sprawdzić szczelność latawca w warunkach "domowych" a raczej blokowych ...?

pozdrosy,