Strona 1 z 1

Powrót do przeszłości :) - North Rhino '04 + Bar besta?

: 17 lis 2008, 16:34
autor: <<Kriss>>
Hej,
przypadkiem wpadł w moje ręce stary Rhino 14 m z 2004 roku :) Po małych poprawkach powinien chyba wznieść się w powietrze, ale nie mam do niego oryginalnego baru :) - jak myślicie, czy bar od Besta da radę (po ustawieniu stopera w odp. miejscu)?
Chciałbym sobie trochę na tym pośmigać - żeby powspominać stare-dobre czasy ;p
A ktoś kojarzy - jaki to ma dół - czy stare 14 m będzie miało lepiej niż moje nemi 10m?

Dzieki za podpowiedzi :)

: 17 lis 2008, 16:51
autor: Sniady
chyba musze Cię zmartwić... jak ja pływałem na 14 ego właśnie modelu...;/ to chyba nie było jeszcze zbyt dobrze rozwinięte z tym dołem...
Bar możesz kupić zawsze jaki kolwiek.. i odpowiednio dopasować linki, ale nie będzie na mnie jak Ci sie coś stanie..;/
Ja proponuję poprostu kupić sobie bar od Northa(04-05, czy nawet chyba 06)(były kiedyś takie w kite.pl)
Jak bar z 5 th. to od kita sobie linkę dosztukować i sie bawić.

: 17 lis 2008, 16:58
autor: <<Kriss>>
Wiem że mogę kupić bar - ale chodzi o to - że nie mam zamiaru w ten latawiec nic inwestować :p
Bar od Besta jest chyba 'wyzerowany' czy jak to sie tam mowi - domyslam sie ze nie bedzie w pelni funkcjonalny (tj.nie bedzie pewnie mozna odpuscic na calej dlugosci tylko ustawic dobrze stoper, zeby latawiec nie przepadal), i ze depower tez nie bedzie dzialal w pelnym zakresie - ale czy to wogole zadziala?
Na latawcu mam zamiar plywac raczej jak bedzie 'mniej' niz 'wiecej' :p

: 18 lis 2008, 11:54
autor: Ziomek.
<<Kriss>> pisze: - ale czy to wogole zadziala?



jasne że zadziała :idea:
jak odpowiednio wytrymujesz - BARDZO DOBRZE zadziała..
..pomijając że to już nie jest "współczesny" latawiec..

pozdrawiam

: 18 lis 2008, 12:13
autor: <<Kriss>>
A mozesz cos podpowiedziec jak sie zabrac do tego trymowania?
Na zdrowy rozum to chyba trzeba podpiac na najwyzszych supelkach (na najwieksza mozliwa moc) - i potem ew. skracac linki nosne tasma depowera?

: 18 lis 2008, 12:25
autor: Ziomek.
<<Kriss>> pisze:A mozesz cos podpowiedziec jak sie zabrac do tego trymowania?
?


..niestety TYLKO metodą prób i błędów :idea:
najpierw z grubsza - startujes zpatrysz co sie dzieje, wnioskujesz i dalej walcysz ze stosunkami długości.

pozdrawiam

: 18 lis 2008, 13:36
autor: <<Kriss>>
Dzieki za info - czyli bede musial sie pobawic, ale przy tym latawcu to w sumie o nic wiecej nie chodzi :wink:

: 18 lis 2008, 14:16
autor: Crazy Horse
<<Kriss>> pisze:Dzieki za info - czyli bede musial sie pobawic, ale przy tym latawcu to w sumie o nic wiecej nie chodzi :wink:


Na poczatku ustaw linki na zero.
Jak ustwisz na krawedzi okna na wietrze, to juz bedize widac czy jest ok, czy ktores wysłduzyc/skrócic.

Dłuzsza linka depowera troszke zwiekszy depower ale tak czy siak bowa, to z tego nie zrobisz

Tyle w temacie

: 18 lis 2008, 16:54
autor: Gumi$
Ja ostatnio latałem na Northcie Busterze jakimś sredniowiecznym rozmiar 11 z barem od SS i ogólnie ciekawie to latało, na maksymalnie odpuszczonym barze ciągną tak samo jak na zebranym ale nie przepadał a przy KL miał luźną linkę nośną :shock: 17m2 fuel z 2004 albo 2005 już odrobinę lepiej chodził ale i tym razem nie było to tak jak na dedykowanym barze.

: 19 lis 2008, 09:58
autor: <<Kriss>>
Ale latało - czyli połowa sukcesu :lol:
No zobaczymy jak to bedzie u mnie - dam znac w tym watku, ale pewnie dopiero w nast. roku :)