Strona 1 z 1

PROSZĘ O OPINIE NA TEMAT KITE RRD??

: 17 cze 2005, 14:17
autor: KOMARS
tak jak w temacie, poszukuje opini na temat latawców
RRD, jak zachowują się w powietrzu, wady i zalety, jak jest z ich wytrzymałością, itp...

: 17 cze 2005, 17:50
autor: Sajk
Mogę się tylko wypowiedzieć na temat modelu z 2003 o wysokim AR. Kite mega wytrzymaly, naprawde powzmacniany gdzie się da! Poza tym to się nie znam, bo za krótko pływam :) W sensie raczej taki standard...

: 17 cze 2005, 19:06
autor: C A M E L
Miałem (i mam) styczność z kilunastoma kitami RRD stanowiącymi częściowo wyposażenie mojej szkoły [www.kiteboard.pl]

air type i type Z:

w powietrzu - bardzo dobre
wstawanie z wody - słabe
wytrzymałość - dobra do bardzo dobrej

type 5

w powietrzu - bardzo dobry - kite do wszystkiego - przyjazny w
nauce -wytarczjący dla zaawansowanych
wstawanie z wody - bardzo dobre
wytrzymałość - dobra do bardzo dobrej (lepszy od type Z)


niestety nie miałem type 6

ogólnie dobra jakość w stosunku do ceny chociaż pływałem na lepszych latawcach, ale i droższych

Camel

www.kiteboard.pl

www.redseazone.com - pierwsza polska baza kitowa w Egipcie. Powered by NAISH.

: 17 cze 2005, 19:13
autor: Ziomek.
a co?
niezle teraz "obniżki" są na rrd, nie?? :wink:
mam rrd
wg mnie ladnie kreci loopy i ma wygar (w tym w gore)
odszyty jest bardzo starannie, pieczolowicie, SOLIDNIE
budzi zaufanie
nie rozwala się zbytnio
niedrogi
radykalny design :wink:

z minusów?
niezbyt latwy
dziwnie się prowadzi
dosc niestabilny
i bardzo "nietypowo" odpala z wody.. (ze względu chyba na naprawde cienką glówną tubę, która się lamie, kite się obraca często tak, jakbyś go polozyl na piasku w celu zabezpieczenie - i z tej pozycji odpala, zresztą kladąc go na piasku TEŻ odpala, jeśli go grrrubo nie przysypiesz)
SYSTEM BEZPIECZENSTWA, ta duża zrywka , jest POMYLKĄ, ŻARTEM konstruktorów... :roll:

-odpina aż TRZY!! linki
chyba nie musze dodawać JAKI makaron się robi..

tyle

pozdrawiam ABC team :wink:

: 17 cze 2005, 19:38
autor: C A M E L
SYSTEM BEZPIECZENSTWA, ta duża zrywka , jest POMYLKĄ, ŻARTEM konstruktorów... :roll:

-odpina aż TRZY!! linki
chyba nie musze dodawać JAKI makaron się robi..

Odpiąłem to "to" zaraz po przeczytaniu instrukcji.
[ Leży pod przyczepą - nówka! Zapraszam!]

Spagheterię planuję założyć na starość.

Camel

: 17 cze 2005, 21:44
autor: Martinez
Odnosnie duzej zrywki:
Ja swoja zostawilem - w razie czego czego, wole miec makaron niz byc poobijany (moja prywatna opinnia: przeszkadza malo, a kiedys moze sie naprawde przydac), oczywiscie mam dodatkowa zrywke przy chickenie...

Plusy (pisze o typeZ 13):
- szeroki zakres - przy swojej wadze 70kg moge plywac od 13 do 23 wezlow
- w miare dobrze ostrzy - pomimo niezbyt duzego doswiadczenia i niewielkiej deseczki :D

Minusy:
Przy slabym wietrze, jak przepadnie potrafi sie odwrocic na druga strone - tzn tuba glowna na zewnatrz.

Generalnie podpisuje sie pod opinniami poprzednikow

: 18 cze 2005, 01:21
autor: Ziomek.
Camel, zobacz tak się zlozylo , ze poprzedniego p[osta pisalem kiedy nie widzialem jeszcze Twojego (bo tez pisaleś, telepatia :wink: )
i w sumie napisaliśmy... to samo :idea:

prawda to chyba :wink:

: 20 cze 2005, 07:32
autor: maski
Ziomek. pisze:Camel, zobacz tak się zlozylo , ze poprzedniego p[osta pisalem kiedy nie widzialem jeszcze Twojego (bo tez pisaleś, telepatia :wink: )

prawda to chyba :wink:



ziomek, napisz jeszcze o jakim modelu pisales :)

: 20 cze 2005, 09:09
autor: Ziomek.
de fakto :idea: :!:
airtype i type Z

: 21 cze 2005, 13:32
autor: maski
Ziomek. pisze:de fakto :idea: :!:
airtype i type Z


sorry, ale airtype i ztype maja sporo roznic, pakowanie w jedna przegrodke obu latawcow jest b.duzym uproszczeniem.
przede wszystkm ztype ma duzo lepszy dolny zakres, jest stabilniejszy i ma lepszy hang time.
cienkiej tuby tez jakos nie zuwazylem, wrecz przeciwnie biorac w zeszlym roku te latawce liczylem na ciensza
dziwne prowadzenie, czy mala stabilnosc - tez nie wiem o czym piszesz

do stabilnosci mozna sie przyczepic w type6 czy airtype ale na pewno nie do ztype, szczegolnie z drugiej serii