Strona 1 z 1

Co zrobić w tym momencie ?

: 02 mar 2012, 19:04
autor: Famay
Pod konie sezonu 2011 kupiłem w Board and Kite latawiec (Cabrinha Convert 2011). Po pierwszym pływaniu zorientowałem się , że chicken który był przy barze jest z 2009 roku. Z tego nic sobie nie zrobiłem, ale po przetestowaniu systemu bezpieczeństwa zobaczyłem wadę oczka przy zrywce :!: Jest ono już częściowo zardzewiałe mimo jest on wykonane ze stali nierdzewnej :!: :!: :!:
Latawiec jest jeszcze na gwarancji ale nie mam na to papierów :evil: Chodzi o to , że nie chcę z siebie robić idioty i od razu dzwonić do dystrybutora i mówić o czymś na co nie mam papierów . Myślałem o tym , że być może Cabrinha Polska się sama zatroszczy o klienta i może przyśle w ramach gwarancji tego chickena :pray:
Proszę o radę co wy byście zrobili w tej sprawie. Bo mam niekiedy dylemat czy kupić już tego chickena czy lepiej naprawdę zadzwonić do tego Pruszkowa. Jeszcze nie zarabiam , a na ten sprzęt wydałem wszystkie oszczędności :!: Dlatego dla mnie te 80 PLN drogą nie chodzi :!:

Re: Co zrobić w tym momencie ?

: 02 mar 2012, 19:11
autor: janciowodnik
dzwoń do dystrybutora na pewno wszystko wyjaśnisz, a na forum będzie tylko niepotrzebna gadanina.

Re: Co zrobić w tym momencie ?

: 02 mar 2012, 19:19
autor: Famay
Szczerze z jednej strony to bym wolał żeby Boardsport osobiście do mnie napisało . Kiedyś miałem podobną sytuację ,że zadzwoniłem i tyle z tego było musiałem napisać oficjalnego e-maila dlatego , chciał bym uzyskać 100% pewności , że dostanę tego chickena :!:

Re: Co zrobić w tym momencie ?

: 02 mar 2012, 19:28
autor: peg
Stary,

zadzwoń, podaj szczegóły problemu a Łukasz załatwi Cię pozytywnie. Trudno aby B&K zajmowało się jasnowidzeniem, że MOŻE komuś zardzewiał cziken. Dzwoń i załatw - da się. Pozdrowienia!

Piotrek

Re: Co zrobić w tym momencie ?

: 02 mar 2012, 19:34
autor: Góral
Dzwoń do B&K z pewnością temat załatwisz i nie ma tematu!

Re: Co zrobić w tym momencie ?

: 02 mar 2012, 19:37
autor: Famay
Ok dzięki na pewno tak zrobię :!: :thumb:

Re: Co zrobić w tym momencie ?

: 02 mar 2012, 20:26
autor: gruluk
Dzwoń śmiało, akurat boardsport jest solidną firmą!

Re: Co zrobić w tym momencie ?

: 02 mar 2012, 20:36
autor: boldek
Ja mam taką sytuację, że akurat potrzebuję samego "ołówka" do chickena IDS 2011 - wysłałem maila, do BoardSportu, po chwili już była odpowiedź, że najprawdopodobniej jest, ale poszukają i następnego dnia dadzą dokładnie znać czy jest, i w jakiej cenie. Następnego dnia mail od pana Jacka, że mają i otrzymam go w prezencie od firmy, jedyne co mam zrobić to podać tylko adres do wysyłki :) Nawet nie pytali skąd mam chickena, bar, latawiec, czy na gwarancji, czy też nie :wink: Co prawda to nie to samo, co cały chicken, ale też mi się wydaje, że w Twoim przypadku "będzie pan zadowolony". Jakiś czas temu pytałem o pady i strapy Cabrinhi SYNC - też poszedł mail do nich, i muszę powiedzieć, że cena bardzo atrakcyjna, komplet z paragonem, gwarancją, beż żadnej ściemy (z wysyłką na koszt firmy :shock: ). Także osobiście mogę polecić ich podejście w 100%. A telefonów to pewnie otrzymują po kilkanaście dziennie i nie są w stanie wszystkiego spamiętać, więc wolą to na maila.

Re: Co zrobić w tym momencie ?

: 02 mar 2012, 20:36
autor: Famay
Więc jak tak szybko reagują to jeszcze dzisiaj pójdzie mail :!:

Re: Co zrobić w tym momencie ?

: 04 mar 2012, 18:05
autor: Iwan
Potwierdzam, solidna firma. Nie raz już Łukaszowi zawracałem głowę z różnymi pierdołami i zawsze 100% pomocy i zawsze profesjonalna obsługa.