Strona 1 z 1

...................

: 29 paź 2012, 20:08
autor: jacekj1972
Witam.
Chciałbym przestrzec wszystkich co planują zakupy w firmie SURFPOINT. W poniedziałek 15.10.2012 zadzwoniłem do w/w firmy,prawdopodobnie telefon odebrał sam szef nijaki Dorian ,mówię do niego ,że chcę kupić latawiec,tylko nie wiem jaki nowy czy też po szkółce.Po krótkiej rozmowie dogadaliśmy cenę 2520 za używany latawiec z barem i wysyłką.
Wątpliwości nowy czy używany rozwiał tekst tego kolesia "jak nie będzie mi pasował to go odeślę a oni oddadzą kasę". Na koniec rozmowy ustaliliśmy płatność i niestety zgodziłem się na przelew-tego samego dnia pieniądze były wpłacone na ich konto w zamian miałem "SZYBKO" na drugi dzień otrzymać paczkę.Od tej pory kontakt z firmą SURPOINT stał się bardzo trudny nie odbierają telefonów raz po raz odpowiadają na moje wiadomości "dzisiaj nie udało nam się wysłać paczki ale jutro to będzie możliwe" i tak do czwartku 25.10.2012 kiedy to zadzwoniłem a później napisałem ,że rezygnuje i chcę pieniążki z powrotem-pani z którą rozmawiałem powiedziała ,że zaraz robi przelew.......niestety pieniędzy do teraz nie mam. Nie wiem co dalej zrobić-może ktoś z Was mi poradzi.
Zaczynam przygodę z kaitem i myślałem ,że to środowisko,ludzie z nim związani są w porządku ale jak widać zdarzają się trudne przypadki.................
pozdrawiam
Jacek

Re: UWAGA NA FIRMĘ SURFPOINT

: 29 paź 2012, 21:03
autor: Przemek1234
biuro ochrony konsumenta? Państwowa inspekcja handlowa? może coś takiego

Re: UWAGA NA FIRMĘ SURFPOINT

: 29 paź 2012, 21:18
autor: kowal
Myślę, że to jakaś pomyłka Dorian by sobie na coś takiego nie pozwolił!!!!...

Re: UWAGA NA FIRMĘ SURFPOINT

: 29 paź 2012, 21:35
autor: ZaBaW@
kowal pisze:Myślę, że to jakaś pomyłka Dorian by sobie na coś takiego nie pozwolił!!!!...

Oj pozwoliłby sobie na pewno. Przed Bozym Narodzeniem 2011 zakupiłem linki przedłużające do naisha. W ofercie były 4 sztuki. Po odebraniu przesyłki okazało się że są 2 sztuki. Zgodnie z rozmową telefoniczną, niezadowolony z zakupów odesłałem przesyłkę. Obiecanych pieniędzy nie mam do tej pory. Dobrze że kolega przypomniał o tej sprawie, mam akurat sporo czasu żeby złożyć doniesienie na policję.Pozdrawiam i surfpoint-u zdecydowanie NIE POLECAM !!!

Re: UWAGA NA FIRMĘ SURFPOINT

: 29 paź 2012, 22:51
autor: Dorian :: SurfPoint
Czesc chlopaki,
Bije sie w piers, nie odbieram telefonow ostatnio za czesto. Wzgledy osobiste powoduja, ze jest to niemozliwe. Reorganizujemy sie troche, ktos inny zajmuje sie wysylkami i juz powinno byc dobrze :)
Latawca rzeczywiscie nie wyslalismy, mielismy przemagazynowanie i pare zwiazanych z tym problemow. Mimo sprawdzenia wszystkich latawcow na Helu okazalo sie, ze z 2szt puszczalo powietrze, wiec sprawdzilismy ponownie wszystkie i to zajelo troche czasu. Jak mielismy juz wyslac to Jacek sam powiedziales, ze kupisz jednak nowy, bo jedziesz na wyjazd i boisz sie, ze nie zdazysz go sprawdzic. To bylo w czwartek, dzisiaj jest poniedzialek. Az takiej obsuwy w przelewie chyba nie bylo...
Jacek mnie uprzedzil z tym postem, bo rano zrobilem przelew. Niestety nie jestem w stanie w ostatnim czasie reagowac blyskawicznie na wszystkie sprawy.
W przeprosinach wysle Ci Jacek maly prezent;)

ZaBaW@ - odezwij sie na prv to zalatwimy sprawe jesli rzeczywiscie tak bylo. Ty zapomniales, a Tobie latwiej powinno byc pamietac o takich sprawach;) My niestety tez dalismy ciala jesli jest tak jak piszesz, ale sprawdzmy to i zalatwmy szybko. Tez jakos postaramy sie zrekompensowac ta sytuacje.

Tak to w zyciu jest, ze o pochwale trudniej niz o zwrocenie uwagi :thumb:

Re: UWAGA NA FIRMĘ SURFPOINT

: 30 paź 2012, 11:02
autor: skladak
Dorian, telefony odbieraj!!!

Re: UWAGA NA FIRMĘ SURFPOINT

: 30 paź 2012, 11:34
autor: Qba-EPP11
Hmm. Wiecie, ale tłumaczenie się osobistymi problemami , reorganizacją itp jest dla mnie jako klienta śmieszne i takie rzeczy w biznesie nie powinny mieć miejsca.A nie ma nic bardziej wqrw...cego jak super kontakt przed wpłaceniem kasy, a potem zaczynają się schody typu nieodbieranie tel. lub ściema , że jeszcze nie wysłaliśmy bo coś tam. Sam zawodowo kupuje dla firmy różne rzeczy, i tego typu sprzedawca byłby już spalony i to nie tylko w mojej firmie, ale i też w całym kompleksie.
Zresztą też kiedyś naciąłem się na pewną firmę z Jastarni a chodziło o błahostkę bo balon do kajta.
Kosztowało mnie to dużo telefonów i nerwów, ale jakoś towar z problemami do mnie dotarł. Na szczęście tej firmy już nie ma :thumb:

Re: UWAGA NA FIRMĘ SURFPOINT

: 30 paź 2012, 12:27
autor: color1
Qba-EPP11 pisze:Hmm. Wiecie, ale tłumaczenie się osobistymi problemami , reorganizacją itp jest dla mnie jako klienta śmieszne


potwierdzam, biznes to jedno a sprawy osobiste to co innego, nawet jeśli powiązane są przez dyscyplinę sportową jaka jest kajt.
nie wyobrażam sobie powiedzieć klientowi, że nie zrobię mu czegoś bo... powiedzmy z psem do weta musiałem jeździć albo mama mi się rozchorowała.

chociaż z tym przelewem zwrotnym... jeden dzień obsuwy tylko (weekend) więc nie ma o co się pluć.

Re: UWAGA NA FIRMĘ SURFPOINT

: 30 paź 2012, 17:34
autor: jacekj1972
Dorian :: SurfPoint pisze:Czesc chlopaki,
Bije sie w piers, nie odbieram telefonow ostatnio za czesto. Wzgledy osobiste powoduja, ze jest to niemozliwe. Reorganizujemy sie troche, ktos inny zajmuje sie wysylkami i juz powinno byc dobrze :)
Latawca rzeczywiscie nie wyslalismy, mielismy przemagazynowanie i pare zwiazanych z tym problemow. Mimo sprawdzenia wszystkich latawcow na Helu okazalo sie, ze z 2szt puszczalo powietrze, wiec sprawdzilismy ponownie wszystkie i to zajelo troche czasu. Jak mielismy juz wyslac to Jacek sam powiedziales, ze kupisz jednak nowy, bo jedziesz na wyjazd i boisz sie, ze nie zdazysz go sprawdzic. To bylo w czwartek, dzisiaj jest poniedzialek. Az takiej obsuwy w przelewie chyba nie bylo...
Jacek mnie uprzedzil z tym postem, bo rano zrobilem przelew. Niestety nie jestem w stanie w ostatnim czasie reagowac blyskawicznie na wszystkie sprawy.
W przeprosinach wysle Ci Jacek maly prezent;)

ZaBaW@ - odezwij sie na prv to zalatwimy sprawe jesli rzeczywiscie tak bylo. Ty zapomniales, a Tobie latwiej powinno byc pamietac o takich sprawach;) My niestety tez dalismy ciala jesli jest tak jak piszesz, ale sprawdzmy to i zalatwmy szybko. Tez jakos postaramy sie zrekompensowac ta sytuacje.

Tak to w zyciu jest, ze o pochwale trudniej niz o zwrocenie uwagi :thumb:


cześć
Szkoda,że trzeba było wynieść tą sprawę na forum publiczne żeby pozytywnie zakończyć tą sprawę. Wystarczyło,żebyś mnie uprzedził,że masz teraz młyn i nie wiesz kiedy możesz wysłać paczkę wtedy by nie było tematu,zależało mi na czasie -latawiec kupiłbym gdzie indziej.....

Re: UWAGA NA FIRMĘ SURFPOINT

: 30 paź 2012, 18:19
autor: Pinio
Dorian dał d.. ale dał też wyrazy skruchy dajcie spokój.
1 jest piękne KF ma siłę :D

Re: UWAGA NA FIRMĘ SURFPOINT

: 30 paź 2012, 23:11
autor: Dorian :: SurfPoint
Dalem ciala chlopaki i otwarcie sie do tego przyznaje. Chyba kazdemu sie czasem zdarza...

Jacek, wydaje mi sie, ze mozemy nazwac nasza korespondencje regularna, a nawet wrecz, ze czesciej od Ciebie pisalem do Ciebie informacje.
No ale masz prawo czuc sie niedobrze obsluzony.

Mam nadzieje, ze to sie juz wiecej z mojej i naszej strony nie powtorzy.

Re: UWAGA NA FIRMĘ SURFPOINT

: 31 paź 2012, 19:09
autor: adrianoos
KF w załatwianiu takich spraw jak widać ma mega skuteczność, przez miesiąc brak kontaktu a tu dwa dni i kontakt jest i sprawa załatwiona :D

Re: Uwaga na firmę Surfpoint

: 31 paź 2012, 20:37
autor: latamito
Każdemu zdarzają się poślizgi .Brałem sprzęt od Doriana i nie mogę narzekać ani na szybkość przesyłki ani jakość .
Chłopak wyraził skruchę /raczej rzadko to się zdarza komukolwiek!!!/ ,więc nie ma co się więcej czepiać ... :D

Re: Uwaga na firmę Surfpoint

: 31 paź 2012, 21:39
autor: jacekj1972
Jestem przekonany,że Dorian już zawsze będzie wysyłał paczki na czas a jego klienci będą megazadowoleni :clap: