Kontuzje w kitesurfingu - pomoc przy pracy mgr, ankieta

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
Awatar użytkownika
Jędker
Posty: 2
Rejestracja: 21 lut 2016, 16:21
Deska: SU-2 Prorider
Latawiec: Slingshot RPM
 
Post27 lut 2016, 19:08

Cześć,

Studiuję fizjoterapię na AWFiS w Gdańsku, piszę pracę mgr o kontuzjach w kitesurfingu i mam do Was prośbę. Napisałem krótką ankietę i byłbym bardzo wdzięczny za jej wypełnienie. Może ją uzupełnić każdy kto podstawy samodzielnego pływania ma już za sobą, niezależnie od tego czy miał do czynienia z kontuzji.
Zajmie Wam to dosłownie chwilę, a bardzo mi pomożecie. Pomożecie? :)

http://goo.gl/forms/dUHrrYyRyp

Liczę na Was :thumb:
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mary.dk
Posty: 1918
Rejestracja: 17 cze 2009, 21:13
Deska: Aero, Airush - Compact, Slayer
Latawiec: Airush Wave
Lokalizacja: Bydgoszcz
Postawił piwka: 58 razy
Dostał piwko: 88 razy
 
Post27 lut 2016, 20:29

Co prawda wypelnilem, ale masakra jakas !
Kiedys miales cos wspolnego z jakims sportem ?
Co ma bezpieczenstwo wspolnego z kontuzjami ?
Jakim cudem do jednego wora wkladasz zaawansowanych riderow z instruktorami ?
Tak troche malo opiniotworcza ta twoja ankieta - przerazajace,
mam nadzieje ze to zadno opracowanie medyczne bo az strach sie bac\
jak tacy ludzie beda nas kiedys leczyc ;-)

Pozdro...

Awatar użytkownika
Jędker
Posty: 2
Rejestracja: 21 lut 2016, 16:21
Deska: SU-2 Prorider
Latawiec: Slingshot RPM
 
Post29 lut 2016, 19:59

Drogi Mary.dk

Przede wszystkim dziękuję za zainteresowanie i wypełnienie ankiety.
Skoro pytasz o szczegóły to chętnie odpowiem.