"BEST" WIELKIE problemy z reklamacją deski

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
namor
Posty: 813
Rejestracja: 08 paź 2013, 12:51
Deska: Shinn Patrol & Shinnster
Latawiec: Duotone Neo
Lokalizacja: Sobieszewo
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 14 razy
Kontaktowanie:
 
Post01 lis 2016, 06:58

zbrochaty pisze:Powazna firma ma powaznych przedstawicieli lokalnych, ktorzy pomagaja zalatwic sprawy reklamacyjne swoich klientow, a nie gostka, ktory pisze głupawe posty uzywając wiecej emotikonow niż wyrazów. I zatrudniał ludzi, o których wiedział, że zdefraudowali pieniądze


Wciąż mam problemy ze zrozumieniem kto dystrybuuje co (czy też kogo). Czy jest to ogólnie dostępna wiedza czy trzeba kopać temat głębiej? Warto byłoby to wiedzieć decydując się na deskę czy latawce.

Czaro
Posty: 226
Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:57
Lokalizacja: Tczew
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post01 lis 2016, 14:36

zbrochaty pisze:Dowod zakupu w swietle prawa to nie tylko papierowy paragon/faktura lub ksero paragonu aby nie wyblakł...
Dowodem zakupu jest równiez potwierdzenie w formie elektronicznej z przelewu bankowego, czy potwierdzenie platnosci karta kredytowa, gdzie widnieje suma i godzina transakcji -> odtworzenie paragonu u dostawcy z tymi informacjami jest proste.
To, że Wake.pl sie wypiąl to mnie nie dziwi.[/i]


Nie od dziś jestem na forum i wiem ,że gdzie pojawi się wątek związany z wake.pl i Ziomkiem to będzie jazda.Patrząc obiektywnie nie można wieszać psów na Ziomku w tym wątku,tylko dla tego ,że się go nie lubi ,ponieważ on jeszcze nie miał możliwości mi pomóc.Napisałem wyżej ,że pierwsze co to uderzyłem do Ziomka na jego prywatnego @ ,ale że nie odpowiadał (bo jak się okazało był poza internetem) to sam wypełniłem formularz reklamacyjny ,który jest na stronie besta i sądząc po informacjach jakie trzeba tam podać nie jest on dla dystrybutorów i przedstawicieli tylko dla zwykłych użytkowników produktów firmy BEST.Jako że jestem zwykłym użytkownikiem deski tej marki ten formularz skierowany był do mnie.
Jak już pisałem wyżej wszystko szło dobrze,reklamacja uznana więc Ziomek nie miał tu w czym pomagać.Teraz zaczynają się problemy i jeżeli nie wyślą mi deski to zwrócę się do wake.pl niech wysyłają paragony faktury znaki dymne etc. ,ale potrwa to pewnie następny rok.
Deska wyprodukowana jest przez firmę BEST ,posiada numer seryjny ,kupiona u oficjalnego przedstawiciela firmy BEST w Polsce i posiadam @ od oficjalnego gwaranty menager z informacją o zniszczeniu tej deski,więc chyba mieli podstawy sądzić ,że to na 100% ich deska,zanim poprosili o jej zniszczenie :)
Jeżeli chodzi o gwarancję to BEST na swoje produkty dawał ją dożywotnio jak już zdążył zauważyć Jacek olsztyn.
Jak zdążyłem wygoglować brak paragonu jak i nawet dowodu zakupu nie może być powodem utraty gwarancji.
https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11630
http://prawodlakazdego.pl/content/gwarancja-paragon

Cały ten temat powstał z powodu podejścia BESTA do klienta.Teraz chcą paragon ,a jak go im wyślę poproszą o monitoring na którym będzie widać jak płacę za deskę:),wszystko tylko po to ,żeby mieć podstawy ,żeby nie uznać uznanej reklamacji :roll:

namor
Posty: 813
Rejestracja: 08 paź 2013, 12:51
Deska: Shinn Patrol & Shinnster
Latawiec: Duotone Neo
Lokalizacja: Sobieszewo
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 14 razy
Kontaktowanie:
 
Post02 lis 2016, 17:20

Ostatnio reklamowałem drobne uszkodzenie produktu mystic'a po prawie 2 latach użytkowania. Miałem problemy z przypomnieniem sobie, gdzie go kupowałem, nie mówiąc o paragonie. Wymiana została załatwione przez e-mail (zdjęcia) i znów mogę się cieszyć roczną gwarancją.
Nie był to dystrybutor Besta ;) , ale może wystarczy zadzwonić i dograć szczegóły lokalnie.

Niemniej, Best się nie popisał i być może zakupy internetowe (szczególnie oferty zagraniczne typu Amazon) należałoby przemyśleć w przyszłości.

Czaro
Posty: 226
Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:57
Lokalizacja: Tczew
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post08 lis 2016, 20:32

W moim przypadku w fabryce zwąchali klej i zabrakło na moja deskę.
Załączniki
malo kleju2.jpg
malo kleju2.jpg (106.36 KiB) Przejrzano 4924 razy
malo kleju.jpg
malo kleju.jpg (157.47 KiB) Przejrzano 4924 razy

Awatar użytkownika
Mikolpa
Posty: 3207
Rejestracja: 05 kwie 2013, 15:58
Deska: SU-2 Prorider 140, Trans 153
Latawiec: Rebel 10,12,14, Addiction 18
Lokalizacja: Wrocław
Postawił piwka: 126 razy
Dostał piwko: 142 razy
 
Post08 lis 2016, 21:05

To jakaś parodia? Produkcji i podejścia do klienta?
Przetłumacz podstawy i wrzuć na zagraniczne forum, niech inni też wiedzą gdzie Best ma klientów.

namor
Posty: 813
Rejestracja: 08 paź 2013, 12:51
Deska: Shinn Patrol & Shinnster
Latawiec: Duotone Neo
Lokalizacja: Sobieszewo
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 14 razy
Kontaktowanie:
 
Post10 lis 2016, 09:29

czy lokalny przedstawiciel ustosunkował się do sytuacji?

Czaro
Posty: 226
Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:57
Lokalizacja: Tczew
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post17 lis 2016, 00:55

namor pisze:czy lokalny przedstawiciel ustosunkował się do sytuacji?

Z Ziomkiem się nie kontaktowałem ,bo on w Brazylii z żółwiami pływa,więc mu nie będę dupy zawracał.Na swojej stronie miał info ,że go nie będzie w PL.
Napisałem 10 listopada @ do Marty i do dziś czekałem na odpowiedz.Dzisiaj ponowiłem @ .
Pozdro.

Awatar użytkownika
boldek
Posty: 2072
Rejestracja: 17 sie 2010, 11:55
Deska: Shinn Ronson, Sling Celeritas
Latawiec: Eleveight RS 8, 10, 12
Lokalizacja: Swarzewo
Postawił piwka: 50 razy
Dostał piwko: 72 razy
 
Post06 lip 2017, 21:35

Odświeżę nieco temat, ponieważ chodzą słuchy że marka Best powoli wycofuje się z rynku i ludzie z tej firmy zaczynają tworzyć coś nowego. Jestem ciekaw jak to się ma do przypadku Czara (no chyba że już się coś ruszyło na plus z jego reklamacją) i ogólnie do przypadków reklamacji produktów marki jak np. za rok-dwa jak firma najprawdopodobniej się zwinie...?
Ktoś dobrze poinformowany coś wie?
Czaro jak tam decha?

Awatar użytkownika
eska
Posty: 1700
Rejestracja: 05 maja 2004, 12:41
Lokalizacja: rumia
Postawił piwka: 51 razy
Dostał piwko: 30 razy
Kontaktowanie:
 
Post06 lip 2017, 21:51

boldek pisze:Ktoś dobrze poinformowany coś wie?


A kto jest dystrybutorem Besta? Tam trzeba by pytać a nie gdybać. A potem można oczywiście wrzucić na forum dla publiki na pożarcie :)

Awatar użytkownika
boldek
Posty: 2072
Rejestracja: 17 sie 2010, 11:55
Deska: Shinn Ronson, Sling Celeritas
Latawiec: Eleveight RS 8, 10, 12
Lokalizacja: Swarzewo
Postawił piwka: 50 razy
Dostał piwko: 72 razy
 
Post07 lip 2017, 01:00

boldek pisze:Ktoś dobrze poinformowany coś wie?

eska pisze:A kto jest dystrybutorem Besta?

Myślisz, że dystrybutor(zy) Besta nie czytają tak poważanego forum jak to? :) Co zatem robią tu dystrybutorzy innych światowych marek? ;)

Czaro
Posty: 226
Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:57
Lokalizacja: Tczew
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post07 lip 2017, 01:09

Wszystkie znaki na niebie wskazują ,że BEST jest bankrutem.Wyprzedaż sprzętu,brak produktów na stronie,zamykające się filie BESTA w europie itp. na to wskazuje.
Z tego co wyczytałem w necie obecny właściciel besta został zatrzymany przez policje za niepłacenie podatków,a większość ludzi projektantów besta itd. tworzy nową markę.Bardzo naiwnym trzeba być,żeby wierzyć ,że w takiej sytuacji dokończenie mojej reklamacji jest dla nich priorytetową sprawą.
Jednak TIM, JOHN, MARTA czy też KEVIN ,bo wygląda na to ,że z tyloma osobami pisałem w sprawie mojej deski próbują przekonać ,że informacja o zbankrutowaniu firmy to konfabulacje :roll:
Załączniki
b1.jpg
b1.jpg (106.82 KiB) Przejrzano 4227 razy
b2.jpg
b2.jpg (80.2 KiB) Przejrzano 4227 razy

tonietonie
Posty: 20
Rejestracja: 16 wrz 2016, 11:49
Postawił piwka: 3 razy
 
Post07 lip 2017, 09:08

No to dobrze, że nie kupiłem latawca Best. Tutaj jest haczyk - absolutny brak jakiejkolwiek gwarancji.
Ale jeśli nie minęły dwa lata od zakupu to możesz skorzystać z rękomi - wtedy odpowiada sprzedający nie producent (jak w przypadku gwarancji).

heja banana
Posty: 277
Rejestracja: 03 lis 2009, 17:28
Deska: Nobile T5
Latawiec: Best Kahoona
Lokalizacja: Poznań
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 4 razy
 
Post09 lip 2017, 00:20

Ja kupiłem latawce Besta, ale nie mam złudzeń co do gwarancji latawców i dotyczy to każdej firmy:) ona jest tylko w teorii:(

a deski polecam kupować polskie, jakość pierwsza klasa:)

Awatar użytkownika
jedi1
Posty: 2272
Rejestracja: 28 maja 2006, 17:37
Lokalizacja: Gdynia
Postawił piwka: 132 razy
Dostał piwko: 83 razy
Kontaktowanie:
 
Post10 lip 2017, 16:54

heja banana pisze:Ja kupiłem latawce Besta, ale nie mam złudzeń co do gwarancji latawców i dotyczy to każdej firmy:) ona jest tylko w teorii:(

a deski polecam kupować polskie, jakość pierwsza klasa:)


Nie jest tylko w teorii.

przemass
Posty: 3798
Rejestracja: 06 maja 2006, 22:01
Deska: Encore Nirvana
Latawiec: Airush Razor
Lokalizacja: ChalupyCumbuco
Postawił piwka: 26 razy
Dostał piwko: 25 razy
Kontaktowanie:
 
Post11 lip 2017, 03:58

Dokładnie, dlaczego tylko w teorii? Jako szkoła korzystamy z gwarancji wybranych przez nas firm ( North, Airush ), niektórzy dystrybutorzy oferują nawet opcję latawca zastępczego na czas wymiany/naprawy. :idea:


Wróć do „Forum Główne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości

cron