zbrochaty pisze:Dowod zakupu w swietle prawa to nie tylko papierowy paragon/faktura lub ksero paragonu aby nie wyblakł...
Dowodem zakupu jest równiez potwierdzenie w formie elektronicznej z przelewu bankowego, czy potwierdzenie platnosci karta kredytowa, gdzie widnieje suma i godzina transakcji -> odtworzenie paragonu u dostawcy z tymi informacjami jest proste.
To, że Wake.pl sie wypiąl to mnie nie dziwi.[/i]
Nie od dziś jestem na forum i wiem ,że gdzie pojawi się wątek związany z wake.pl i Ziomkiem to będzie jazda.Patrząc obiektywnie nie można wieszać psów na Ziomku w tym wątku,tylko dla tego ,że się go nie lubi ,ponieważ on jeszcze nie miał możliwości mi pomóc.Napisałem wyżej ,że pierwsze co to uderzyłem do Ziomka na jego prywatnego @ ,ale że nie odpowiadał (bo jak się okazało był poza internetem) to sam wypełniłem formularz reklamacyjny ,który jest na stronie besta i sądząc po informacjach jakie trzeba tam podać nie jest on dla dystrybutorów i przedstawicieli tylko dla zwykłych użytkowników produktów firmy BEST.Jako że jestem zwykłym użytkownikiem deski tej marki ten formularz skierowany był do mnie.
Jak już pisałem wyżej wszystko szło dobrze,reklamacja uznana więc Ziomek nie miał tu w czym pomagać.Teraz zaczynają się problemy i jeżeli nie wyślą mi deski to zwrócę się do wake.pl niech wysyłają paragony faktury znaki dymne etc. ,ale potrwa to pewnie następny rok.
Deska wyprodukowana jest przez firmę BEST ,posiada numer seryjny ,kupiona u oficjalnego przedstawiciela firmy BEST w Polsce i posiadam @ od oficjalnego gwaranty menager z informacją o zniszczeniu tej deski,więc chyba mieli podstawy sądzić ,że to na 100% ich deska,zanim poprosili o jej zniszczenie
Jeżeli chodzi o gwarancję to BEST na swoje produkty dawał ją dożywotnio jak już zdążył zauważyć Jacek olsztyn.
Jak zdążyłem wygoglować brak paragonu jak i nawet dowodu zakupu nie może być powodem utraty gwarancji.
https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11630http://prawodlakazdego.pl/content/gwarancja-paragonCały ten temat powstał z powodu podejścia BESTA do klienta.Teraz chcą paragon ,a jak go im wyślę poproszą o monitoring na którym będzie widać jak płacę za deskę:),wszystko tylko po to ,żeby mieć podstawy ,żeby nie uznać uznanej reklamacji