Deska legalnie kupiona u Polskiego przedstawiciela wake.pl co tez wpisałem w formularzu reklamacyjnym.
Pierwszy e-mail z informacja o uszkodzeniu poszedł do Dariusza Ziomka.Jak się później okazało był po za granicami kraju/internetu i nie odpisywał ,więc sam zacząłem działać.Wysyłałem przez stronę besta reklamację i czekałem na odpowiedz.Po tygodniu odezwał się Ziomek ,że wszystko dobrze wypełniłem i zapewnił mnie ,że jeżeli sobie sam nie poradzę z reklamacja ,to mam do niego uderzyć.Dodał przy tym ,że best poważnie traktuje klientów.
Jako ,że dostałem informacje z
http://www.bestkiteboarding.com od Tim Sander warranty menager ,że starą deskę mam uszkodzić i wybrać sobie nową deskę,uważałem że już po temacie,poważnie mnie potraktowali ,więc nie było potrzeby zawracać dupy Ziomkowi.
Gdyby to Ziomek kazał mi wiercić ,to zapytałbym go ze trzy razy w celu upewnienia się czy ,ale to oficjalny gwarranty menager Tim Sand z firmy BEST .
Po tym jak z Timem miałem już uzgodnione ,że chcę ARMADĘ 2016/140cm ,zaczęły się problemy z komunikacją przez e-mail i znowu przyszedł mi z pomocą przez FB Julian,który tym razem skontaktował mnie z Marta Bosch.
Była już polowa czerwca.Nie wiem kim pani Marta Bosch jest w Best ,ale poprosiła mnie o zdjęcia itd.jakby wszystko miało zacząć się na nowo.Wysłałem jej screeny rozmów z Tim Sandem,że on już przyznał nowa ARMADĘ 2016 ,tylko czeka na nie z fabryki.Marta odpisała ,żeby czekać na deskę,bo faktycznie jeszcze nie doszły i jak przyjdą z fabryki będę pierwsza osoba która się o tym dowie.10 sierpnia po moich zapytaniach czy fabryka już uporała się z wyprodukowaniem deski dla mnie otrzymałem odpowiedz ,że może mi wysłać deskę ARMADA 2015.Ale że największa armada 2015 ma 138 cm ,a taką już posiadam, wolałem jeszcze poczekać i brać armade 2016 która ma 140cm.
1 października wysłałem do Marty @@@ z zapytaniem,kiedy mogę spodziewać się deski ,ale bez odpowiedzi.28 października 2016r przez oficjalny profil na FB znowu kontakt z Julianem i prośba o ponowną interwencję w temacie.Tego samego dnia dostałem od Marty @@@ z prośba o przedstawienie dowodu zakupu.
Po drodze miałem przeprowadzkę i część dokumentów jest jeszcze w kartonach (jeżeli ktoś się przeprowadzał to wie o czym piszę). Na dzień dzisiejszy nie jestem wstanie go odnaleźć.Ziomek prawdopodobnie jest jak zwykle o tej porze w ciepłych krajach ,więc też nie jest w stanie mi pomóc.
Po roku czekania i ostatnim e-mailu z prośbą o dowód zakupu,która powinna paść na samym początku ,rozłożyli mnie na łopatki.Stwierdziłem ,że jaja sobie robią i trzeba opisać to szerszej publiczności.
Opisuje tylko dlatego ,żeby potencjalny klient "BEST" wiedział ,że to co piszą na stronie niekoniecznie jest zgodne z rzeczywistością.
ARMADA i PRO-CREATOR to naprawdę dobre deski,które od kiedy je posiadam zawsze polecałem ,ale po tym co mnie spotkało już nikomu nie polecę produktów firmy BEST.