"BEST" WIELKIE problemy z reklamacją deski

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
Czaro
Posty: 226
Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:57
Lokalizacja: Tczew
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post29 paź 2016, 02:47

Kupiłem deskę u oficjalnego przedstawiciela BEST.Po roku od zakupu rozwarstwiła się.Zgłosiłem reklamację korzystając z oficjalnej strony BEST-a.Od razu próbowano zrzucić winę na mnie ,ale udowodniłem im ,że to wina fabryczna.Przyjęli to do wiadomości ,czego następstwem było polecenie od zespołu BEST-a o uszkodzeniu fizycznym deski.Zrobiłem jak prosili.Pojechałem do warsztatu i zapłaciłem za przewiercenie uszkodzonej rozwarstwionej deski.Zdjęcia przesłałem do nich na @@@.Polityka firmy "best" gwarantowała wymianę deski na nową tego samego modelu lub tańszą.Zapytano mnie jaką deskę preferuję w zamian i wybrałem tańszą ARMADĘ.Mój wybór zaakceptowano, po czym otrzymałem informację ,że muszę poczekać na dostawę desek.Od momentu zgłoszenia reklamacji minął właśnie rok.Po każdym zapytaniu otrzymywałem odpowiedz,że jeszcze deski nie doszły z fabryki.Po ostatnim pytaniu otrzymałem informację ,że jeszcze deski nie doszły z fabryki i prośbę o przesłanie dokumentu zakupu.Czy oni myślą ,że Polska należy do krajów 3 świata???
Załączniki
dechaaaa.jpg
dechaaaa.jpg (177.66 KiB) Przejrzano 6682 razy
Ostatnio zmieniony 29 paź 2016, 20:03 przez Czaro, łącznie zmieniany 1 raz.

AlMastar
Posty: 443
Rejestracja: 19 wrz 2015, 22:07
Deska: SHINN !!
Latawiec: PIVOT 8 / 10 / 12
Postawił piwka: 5 razy
Dostał piwko: 16 razy
 
Post29 paź 2016, 12:28

to już wiesz jakiej kolejnej deski nie kupisz i pewnie kilka innych osób :D

Awatar użytkownika
Mikolpa
Posty: 3207
Rejestracja: 05 kwie 2013, 15:58
Deska: SU-2 Prorider 140, Trans 153
Latawiec: Rebel 10,12,14, Addiction 18
Lokalizacja: Wrocław
Postawił piwka: 126 razy
Dostał piwko: 142 razy
 
Post29 paź 2016, 18:07

masakra :(

namor
Posty: 813
Rejestracja: 08 paź 2013, 12:51
Deska: Shinn Patrol & Shinnster
Latawiec: Duotone Neo
Lokalizacja: Sobieszewo
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 14 razy
Kontaktowanie:
 
Post30 paź 2016, 10:36

nie chce mi sie wierzyc ze tak powazna firma zalatwila Cie w ten sposob.
byc moze wycofuja sie z dystrybucji w polsce?
maja wogole przedstawieciela w naszym pieknym kraju?

AlMastar
Posty: 443
Rejestracja: 19 wrz 2015, 22:07
Deska: SHINN !!
Latawiec: PIVOT 8 / 10 / 12
Postawił piwka: 5 razy
Dostał piwko: 16 razy
 
Post30 paź 2016, 20:27

a może napisz o całej sytuacji bezpośrednio do BEST a nie do dystrybutora ?

Czaro
Posty: 226
Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:57
Lokalizacja: Tczew
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post31 paź 2016, 01:36

Dystrybutor i przedstawiciele besta w Polsce na 2013 rok , ->>>
http://www.kiteforum.pl/forum/viewtopic.php?t=50770

Od początku był problem z komunikacją.Gwarancję składa się na ich oficjalnej stronie besta.Pierwszy raz zgłaszałem w październiku 2015.Nie otrzymałem odpowiedzi ,więc po ok tygodniu drugi raz.Nie dostałem odpowiedzi to znalazłem ich na FB.Oficjalny profil besta https://www.facebook.com/Best.Kiteboarding/ Na FB odezwał się Julian i przekazał info ,że odezwie się do mnie drogą @@@ Tim.Na FB nigdy nie było problemów z komunikacją ,ale zawsze odsyłali mnie do komunikacji drogą e-mailową.Nie wiem jaką funkcję pełni Tim,ale chyba jest przedstawicielem od gwarancji na Europę. Na drugi dzień Tim się odezwał i napisał ,że odklejenie laminatu podlega gwarancji ,ale tej mojej nie uzna bo odklejenie laminatu spowodowane było wcześniejszym uderzeniem i może mi dać 40 % upustu na nową deskę.Nie zgodziłem się ponieważ laminat odklejał się w różnych miejscach w których nie było mowy o uszkodzeniu mechanicznym.Wysłałem zdjęcia wszystkich miejsc w których laminat się odklejał.W następnym @@@ poprosił o mój adres domowy i zapytanie jaką deskę preferuję.Odpisałem ,że ADMIRAL 137 i następne 2 @@@ od Tima były następujące:
Załączniki
e1.jpg
e1.jpg (67.04 KiB) Przejrzano 6468 razy
e2.jpg
e2.jpg (59.09 KiB) Przejrzano 6468 razy

mkmiec
Posty: 640
Rejestracja: 26 sty 2009, 08:19
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 2 razy
Kontaktowanie:
 
Post31 paź 2016, 09:56

Coz - nie wszystkie centralizacje dobrze wplywaja na sprawnosc firmy w danym rynku...

Glowne pytanie, gdzie kupiles deske i czy masz paragon/fakture? Sklep/sprzedawca powinien Ci pomoc z gwarancja.

Czaro
Posty: 226
Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:57
Lokalizacja: Tczew
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post31 paź 2016, 13:07

Deska legalnie kupiona u Polskiego przedstawiciela wake.pl co tez wpisałem w formularzu reklamacyjnym.
Pierwszy e-mail z informacja o uszkodzeniu poszedł do Dariusza Ziomka.Jak się później okazało był po za granicami kraju/internetu i nie odpisywał ,więc sam zacząłem działać.Wysyłałem przez stronę besta reklamację i czekałem na odpowiedz.Po tygodniu odezwał się Ziomek ,że wszystko dobrze wypełniłem i zapewnił mnie ,że jeżeli sobie sam nie poradzę z reklamacja ,to mam do niego uderzyć.Dodał przy tym ,że best poważnie traktuje klientów.
Jako ,że dostałem informacje z http://www.bestkiteboarding.com od Tim Sander warranty menager ,że starą deskę mam uszkodzić i wybrać sobie nową deskę,uważałem że już po temacie,poważnie mnie potraktowali ,więc nie było potrzeby zawracać dupy Ziomkowi.
Gdyby to Ziomek kazał mi wiercić ,to zapytałbym go ze trzy razy w celu upewnienia się czy ,ale to oficjalny gwarranty menager Tim Sand z firmy BEST .
Po tym jak z Timem miałem już uzgodnione ,że chcę ARMADĘ 2016/140cm ,zaczęły się problemy z komunikacją przez e-mail i znowu przyszedł mi z pomocą przez FB Julian,który tym razem skontaktował mnie z Marta Bosch.
Była już polowa czerwca.Nie wiem kim pani Marta Bosch jest w Best ,ale poprosiła mnie o zdjęcia itd.jakby wszystko miało zacząć się na nowo.Wysłałem jej screeny rozmów z Tim Sandem,że on już przyznał nowa ARMADĘ 2016 ,tylko czeka na nie z fabryki.Marta odpisała ,żeby czekać na deskę,bo faktycznie jeszcze nie doszły i jak przyjdą z fabryki będę pierwsza osoba która się o tym dowie.10 sierpnia po moich zapytaniach czy fabryka już uporała się z wyprodukowaniem deski dla mnie otrzymałem odpowiedz ,że może mi wysłać deskę ARMADA 2015.Ale że największa armada 2015 ma 138 cm ,a taką już posiadam, wolałem jeszcze poczekać i brać armade 2016 która ma 140cm.
1 października wysłałem do Marty @@@ z zapytaniem,kiedy mogę spodziewać się deski ,ale bez odpowiedzi.28 października 2016r przez oficjalny profil na FB znowu kontakt z Julianem i prośba o ponowną interwencję w temacie.Tego samego dnia dostałem od Marty @@@ z prośba o przedstawienie dowodu zakupu.
Po drodze miałem przeprowadzkę i część dokumentów jest jeszcze w kartonach (jeżeli ktoś się przeprowadzał to wie o czym piszę). Na dzień dzisiejszy nie jestem wstanie go odnaleźć.Ziomek prawdopodobnie jest jak zwykle o tej porze w ciepłych krajach ,więc też nie jest w stanie mi pomóc.
Po roku czekania i ostatnim e-mailu z prośbą o dowód zakupu,która powinna paść na samym początku ,rozłożyli mnie na łopatki.Stwierdziłem ,że jaja sobie robią i trzeba opisać to szerszej publiczności.
Opisuje tylko dlatego ,żeby potencjalny klient "BEST" wiedział ,że to co piszą na stronie niekoniecznie jest zgodne z rzeczywistością.
ARMADA i PRO-CREATOR to naprawdę dobre deski,które od kiedy je posiadam zawsze polecałem ,ale po tym co mnie spotkało już nikomu nie polecę produktów firmy BEST.
Załączniki
Tim.jpg
Tim.jpg (17.86 KiB) Przejrzano 6367 razy
gwarancja best.jpg
gwarancja best.jpg (110.63 KiB) Przejrzano 6367 razy

Awatar użytkownika
nindza
Posty: 596
Rejestracja: 08 maja 2012, 11:34
Deska: paździerz
Latawiec: pompowany
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 16 razy
Kontaktowanie:
 
Post31 paź 2016, 13:52

prosty temat a taki skomplikowany.
Jest ktoś może z Besta i może cokolwiek powiedzieć...

mkmiec
Posty: 640
Rejestracja: 26 sty 2009, 08:19
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 2 razy
Kontaktowanie:
 
Post31 paź 2016, 13:58

Rozumiem, ze zdecydowanie za dlugo to trwa - ja mialem podobna sytuacje z Northem (maile przez okolo rok) i niestety odmowili reklamacji nawet gdy byl w 200% blad fabryczny, swinie! - trzeba sie uzbroic w cierpliwosc. Przyznali Ci gwarancje i nalezy Ci sie nowa deska. Trzymaj sie tego a jezeli kupiles ja u Ziomka to on to potwierdzi i powinno byc z glowy a w miedzy czasie postaraj sie znalesc paragon.
Powinni jak cos byc w stanie sprawdzic komu sprzedali deske ( w tym wypadku wake.pl) po numerze seryjnym. Mozesz to powiedziec tej Marcie, Julianowi czy Timowi (jezeli on jeszcze od nich nie wylecial...)

Awatar użytkownika
color1
Posty: 448
Rejestracja: 19 paź 2010, 16:33
Deska: nkb
Latawiec: nkb
Lokalizacja: wawa
Dostał piwko: 19 razy
 
Post31 paź 2016, 14:04

Czaro pisze:Po drodze miałem przeprowadzkę i część dokumentów jest jeszcze w kartonach (jeżeli ktoś się przeprowadzał to wie o czym piszę). Na dzień dzisiejszy nie jestem wstanie go odnaleźć.


sądzę że druga strona (sprzedawca) nie powinna mieć problemu z wyciągnięciem z segregatora takiego dowodu zakupu i z przesłaniem ci kopii czy duplikatu ;)

Jacek olsztyn
Posty: 924
Rejestracja: 01 cze 2009, 15:35
Lokalizacja: olsztyn
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 20 razy
 
Post31 paź 2016, 15:41

Best-brawo za podejście do klienta
Kiedyś w jakimś wątku przeczytałem że Best daję dożywotnią gwarancję na latawce :lol: i nie bardzo to rozumiałem, ale już rozumiem :!: chodziło o dożywotnią walkę o gwarancję :lol:

Czaro
Posty: 226
Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:57
Lokalizacja: Tczew
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post31 paź 2016, 16:10

mkmiec pisze:Powinni jak cos byc w stanie sprawdzic komu sprzedali deske ( w tym wypadku wake.pl) po numerze seryjnym. Mozesz to powiedziec tej Marcie, Julianowi czy Timowi (jezeli on jeszcze od nich nie wylecial...)


Oni wiedzą od 25 października 2015 roku od kogo kupiona deska i jakie ma ID
Takie dane wypisuje się w formularzu reklamacyjnym -- dokładnie tu >>>> http://www.bestkiteboarding.com/en/issue-form/
i dostaje się na e-maila potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia takie jak to :
Załączniki
BESTTTT.jpg
BESTTTT.jpg (122.17 KiB) Przejrzano 6279 razy

zbrochaty
Posty: 77
Rejestracja: 24 wrz 2010, 11:42
Deska: Fanatic TrippleX
Latawiec: North Sails: Duke SuperStar
Dostał piwko: 16 razy
 
Post31 paź 2016, 16:45

> Oni wiedzą od 25 października 2015 roku od kogo kupiona deska i jakie ma ID

Dowod zakupu w swietle prawa to nie tylko papierowy paragon/faktura lub ksero paragonu aby nie wyblakł...
Dowodem zakupu jest równiez potwierdzenie w formie elektronicznej z przelewu bankowego, czy potwierdzenie platnosci karta kredytowa, gdzie widnieje suma i godzina transakcji -> odtworzenie paragonu u dostawcy z tymi informacjami jest proste.

To, że Wake.pl sie wypiąl to mnie nie dziwi. Jak szef olewa, to i pracownicy tez (vide opisy na tym forum jak wygladaja tam kite-szkolenia)

"Zaplaciles kliencie za szkolenie, albo za sprzet - to radź sobie sam - ja sie bawie za twoje pieniadze w cieplych krajach"

zbrochaty
Posty: 77
Rejestracja: 24 wrz 2010, 11:42
Deska: Fanatic TrippleX
Latawiec: North Sails: Duke SuperStar
Dostał piwko: 16 razy
 
Post31 paź 2016, 16:55

namor pisze:nie chce mi sie wierzyc ze tak powazna firma zalatwila Cie w ten sposob.
byc moze wycofuja sie z dystrybucji w polsce?
maja wogole przedstawieciela w naszym pieknym kraju?

Powazna firma ma powaznych przedstawicieli lokalnych, ktorzy pomagaja zalatwic sprawy reklamacyjne swoich klientow, a nie gostka, ktory pisze głupawe posty uzywając wiecej emotikonow niż wyrazów. I zatrudniał ludzi, o których wiedział, że zdefraudowali pieniądze


Wróć do „Forum Główne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości

cron