Mikolpa pisze:I Woo i piq mają problem z miękkimi skokami, najlepiej jak jest dynamiczne wybicie, szybka winda i dynamiczne lądowanie, wtedy nie ma problemów.
Mam sporo skoków na 14m takich miękkich, jeszcze dodatkowo z bonusem wiatrowym, czyli skacze na np.5m winda się zatrzymuję po czym unosze się o kolejne 2-3m. Woo tych dodatkowych metrów nie wyłapuje.
Nie wylądowane też rejestrują ale nie wszystkie i tu się zastanawiam dlaczego tak jest, czasami spadnę mocno na dup... i skok zaliczony a czasami odrzuci.
Błąd algorytmu i tyle. Przy danych opartych tylko i wyłącznie na przyspieszeniu, pewnie zdarzają się przypadki, których nie uwzględniono i wtedy odrzuca się całe obliczenia (zauważyłeś to przy tych dodatkowych podmuchach). Dla przykładu jak to może działać. Wykres skoku w czasie zwykle przypomina rozkład Guassa (mniej więcej podobny czas wznoszenia do czasu opadania). W przypadku nieudanego skoku czas opadania może zostać drastycznie skrócony i wtedy algorytym stwierdza, że nie ma wystarczająco dobrych danych, aby zaprezentować sensowny wynik.
Podobna sprawa zdarzyła się podczas testów woo vs surfr. Założenie było porównać wyniki jednego z drugim i wyglądało to zasadniczo dobrze. Znaleziono jednak jedną anomalię, gdzie w surfr był skok ~20m zaliczony, a na woo nie. Developer surfr ściągnął dane dotyczące tego skoku i po analizie stwierdził, że jest praktycznie pewien, że ten skok się odbył. Woo najprawdopodobniej go skasowało, ponieważ opadanie trwało zbyt długo (kilka helikopterków). To nie znaczy, że woo nie łapie skoków z helikopterkami oczywiście. Tylko tyle, że algorytm nie jest idealny. Niestety raczej się idealnie tego nie dopracuje przy specyfice tego sportu.