mattworm pisze:Takie dwie odpowiedzi, zobaczymy
Hi Matt,
Sometimes this can happen what we can do it to reset the battery, this can be done by putting the WOO in the freezer overnight or longer. It sounds a little ridiculous but sometimes it drains the battery completely and resets the unit internally. After that you can try charging it again.
Kind regards, Claire
Hi Matt,
Its probably best to turn it off.
If this doesn't work then we can try a factory reset. If that doesn't work then we can look at replacement options, but I will need to know when you bought it and proof of purchase.
Kind regards, Claire
Ogólnie korespondencja z nimi nie należy do łatwych (strasznie długo to wszystko trwa). Też poznałem Claire - jest chyba z działu obsługi klienta na EU i przez dobre 3-4 tyg. opóźniała mi dostawę nowego Woo 3.0 które przyznał mi bez problemu jej kolega Kyle z Kanady (siedziba firmy). Cierpliwość i upartość jest jedynym ratunkiem
Ode mnie Kyle nie chciał żadnego dowodu zakupu, itp. ale podejrzewam że akcje reklamacyjne im się nasiliły i biorą bardziej pod lupę każdy przypadek. Powodzonka!