Strona 1 z 14

Moja kite-fura :)

: 12 gru 2008, 22:57
autor: Shark
Przedstawiam wam pierwszy polski samochód osobowy marki FSO WARSZAWA M20 produkowany od 1951 do 1964 roku.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Zapraszamy do garażu :twisted:
Obrazek
Obrazek

Jakie miłe wnętrze :shock:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mały test :D
Obrazek
Obrazek

Więc zaczynamy renowacje
Obrazek
Obrazek

CDN..


Przy okazji, jeśli wiecie kto ma jakieś części do tego autka to dajcie znać, napewno sie przydadzą

: 12 gru 2008, 23:27
autor: przemekskowron
eeee ALE NIE MIAŁO BYĆ ZAPRASZAMY DO GARAŻU TYLKO ZAPRASZAMY NA SALONY :wink: :wink: :wink:

Re: Moja kite-fura :)

: 12 gru 2008, 23:42
autor: JastrząB
Shark pisze:...polski samochód osobowy marki FSO WARSZAWA M20 ...

No co Ty, przecież widzę że BMW :lol:

Obrazek

A tak poważnie to kozacka fura. Dużo roboty ale efekt może być niezły.
Może by go zrobić w takim stylu? 8) :
http://www.widelec.org/index.php?page2= ... =&pages=10

powodzenia

: 13 gru 2008, 00:01
autor: michu_wrc
Pokaż jeszcze fotkę od frontu :) Chciałem zerknąć, czy FSO fabrycznie montowało ksenony 8) 8)

Powodzenia!!

: 13 gru 2008, 02:43
autor: Preston
To ta?? :)

Warszawa M-20

* Wymiary: długość 4665 mm, szerokość 1695 mm, wysokość 1640 mm, rozstaw osi 2700 mm.
* Rozstaw kół: przód 1364 mm, tył 1362 mm.
* Masa własna: 1460 kg, dopuszczalna masa całkowita 1960 kg.
* Ogumienie: 6.00 - 16".
* Nadwozie (typu "Garbus") samonośne z ramą pomocniczą pod silnikiem.
* Silnik:
o M-20 czterocylindrowy, rzędowy, dolnozaworowy ustawiony wzdłużnie nad osią przednią.
o Pojemność 2120 cm3, średnica cylindra 82 mm, skok tłoka 100 mm, stopień sprężania 6,2.
o Moc: 36,5 kW (50 KM) przy 3600 obr/min.
o Kadłub żeliwny z suchymi tulejami.
o Głowica żeliwna.
o Zapłon iskrowy.
o Kolejność zapłonu 1-2-4-3
* Instalacja elektryczna 12 V "plus" podłączony do masy.
* Przeniesienie napędu:
o Sprzęgło suche.
o Skrzynia 3 biegowa. Biegi 2 i 3 synchronizowane.
o Sztywny most napędowy, przełożenie 5,125.
* Zawieszenie:
o Przód - niezależne na dwóch wahaczach nierównej długości, sprężyny śrubowe, amortyzatory hydrauliczne ramieniowe dwustronnego działania.
o Tył - most napędowy sztywny, wsparty na dwóch wzdłużnych półeliptycznych resorach piórowych, amortyzatory hydrauliczne ramieniowe dwustronnego działania.
* Prędkość maksymalna: 105 km/h. 8)
* Zużycie paliwa: teoretycznie 13,5 l/100 km. (realne tylko przy wyjątkowo ekonomicznej jeździe poza miastem), praktycznie znacznie większe. W mieście niejednokrotnie ok. 20 l./100 km. Samochód ten był najbardziej ekonomiczny przy małych prędkościach, ok. 50 km/h.

zbiornik paliwa-55l

no to niezla bryka :)
pozdr

: 13 gru 2008, 09:14
autor: Gumiś.
http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic ... 4d1981a002

ja tez cos skorbie przy nowym nabytku ;)

: 13 gru 2008, 13:41
autor: ted
sylwetka nie do podrobienia, nieograniczony potencjał, jednym słowem przekozak!!!!
życzę powodzenia z renowacją.

: 13 gru 2008, 15:14
autor: Shark
Autko będzie zrobine na oryginał, jest już ich mało więc szkoda przerabiać.
Jakaś pamiątka musi zostać z tamtych czasów.

: 13 gru 2008, 15:32
autor: HUBOS
Yeeee.... Ach co to będzie za auto :D Kris dawaj fote ostatniej Warszawy która wyjechała z twojego "Monster Garage" ... wiesz białe skóry czarny lakier
:twisted:

: 13 gru 2008, 16:38
autor: Kostek_
to ja pokaże chętnie moją byłą miłość Warszawa 204 64r

Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 15 gru 2008, 18:12
autor: Shark
Po trzech dniach walki z dużą ilością bardzo zardzewiałych śrub udało się coś tam poodkręcać.
NASTĘPNE ZDJĘCIE ZA KILKA MIESIĘCY JAK JUŻ AUTO BĘDZIE GOTOWE.

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

: 15 gru 2008, 18:14
autor: przemekskowron
dla urozmaicenia proponuje silnik z vw corrado G60 NA turbosprężarce vr6 nie polecam xD

: 16 gru 2008, 11:18
autor: Ertel
G60 nie mialo turbosprezarki tylko mechaniczną 8),
fajnie ze Warszawka zachowa klasyczne ksztalty i motor, czekamy na efekty :)

: 12 sty 2009, 00:35
autor: gabryś.
Ja się tylko podłącze na chwile :)

Jestem właśnie na etapie remontu takiego cuda :D:D

Obrazek

Obrazek

: 12 sty 2009, 09:34
autor: przemekskowron
TO I ja sie dorzucę do tematu

Obrazek