NIGDY nie kupujcie biletów w Skyscanner ! !

Dyskusje nie związane z profilem forum.
Crazy Horse
Posty: 3571
Rejestracja: 07 paź 2003, 21:38
Deska: Cabrinha Spectrum
Latawiec: Cabrinha Drifter
Lokalizacja: CABRINHA
Postawił piwka: 29 razy
Dostał piwko: 117 razy
Kontaktowanie:
 
Post05 kwie 2013, 15:12

Krótko i konkretnie...

Mój tata kupił u nich bilety, które dzień później chciał przebukować lub prosić o zwrót pieniędzy (zakładająć oczywiście mniejszą-większą stratę).
Dzwoni, okazuje się, że o przebukowaniu nie ma mowy, a przy zwrocie zatrzumują/przepada ponad 75% ceny biletu i resztę łaskawie prześlą do 30 dni :idea:
Na stronie nie ma żadengo regulaminu zakupów itp
Cena jakby "normalna", nie jakaś turbo promocja, przewoźnik AirFrance umywa ręce i mówi, że trzeba było kupować u nich :wink:
Skyscanner to jest w ogóle pośrednik i "główna" firma, właściciel znajduje się w Grecji.

Ja rozumiem, że są promocje bez zwrotne, że czasem potrącają 50%, czy 100-200euro za przebukowanie czy zwrot biletu ale bez przesady :doh:
Rozumiem, że dzowni po miesiącu, czy 2 dni przed wylotem ale on dzwonił kilkanaście godzin po zakupie następnego dnia rano i taka afera :doh:
Jemu zwyczjanie omsknęła się ręka przy wyborze miesiąca :(

Rozbój w biały dzień :shock: :shock: :evil: :evil:

Awatar użytkownika
Wiktorek
Posty: 715
Rejestracja: 02 sty 2004, 09:34
Deska: Skywalker, OR Mako!
Latawiec: RRDs, Rally
Lokalizacja: Poznań
Postawił piwka: 10 razy
Dostał piwko: 11 razy
 
Post05 kwie 2013, 16:35

Na swojej stronie skyscaner deklaruje: "Skyscanner jest usługą bezpłatną! Kiedy znajdziesz bilet i klikniesz przycisk rezerwacji, łączymy Cię bezpośrednio z linią lotniczą lub biurem podróży." Z tego wynika, że pretensje trzeba kierować do "linii lotniczej lub biura", a nie skyscanner'a. Czy to zmienia Twoje nastawienie, można bezpiecznie korzystać z skyscanner'a? :lol:

unhooked
Posty: 380
Rejestracja: 04 kwie 2011, 14:40
Postawił piwka: 6 razy
Dostał piwko: 23 razy
 
Post05 kwie 2013, 16:41

Skyscanner ma strone w 28 wersjach jezykowych. Jaki trzeba miec tupet, aby nie doczytac w jednym z jezykow, ktory sie zna, ze "Skyscanner to globalny lider wśród turystycznych wyszukiwarek internetowych, udostępniający natychmiastowe porównania milionów lotów ponad tysiąca linii, a także wypożyczalni samochodowych, hoteli, wycieczek i ubezpieczeń.". :doh: :doh: :doh:

Cena widoczna w serwisie Skyscanner to cena z witryny internetowej linii lotniczej. Pamiętaj: bilet rezerwujesz bezpośrednio w linii lotniczej lub biurze podróżynie w serwisie Skyscanner.

Crazy Horse pisze:Na stronie nie ma żadengo regulaminu zakupów itp


Nie... nie ma... http://www.skyscanner.pl/termsofservice.aspx

Crazy Horse
Posty: 3571
Rejestracja: 07 paź 2003, 21:38
Deska: Cabrinha Spectrum
Latawiec: Cabrinha Drifter
Lokalizacja: CABRINHA
Postawił piwka: 29 razy
Dostał piwko: 117 razy
Kontaktowanie:
 
Post06 kwie 2013, 11:23

No to ja po 30 nadal nie znam wystarczjaco angielskiego :(
Bo ani info o zwrotach ani o tym ani o tamtym nie widze.
Kupujesz na stronie i wszedzie przy platnosciach widnieje skyscanner anie airfrance.

Jak pisalem Airfrance dupa sie wypina i mowi, ze w skyscanner bylo kupione, a dokładnie u jakiegos fiuta w Grecji - tickets24 coś tam

Tupeciarzu

unhooked
Posty: 380
Rejestracja: 04 kwie 2011, 14:40
Postawił piwka: 6 razy
Dostał piwko: 23 razy
 
Post06 kwie 2013, 12:05

Skyscanner jest wyszukiwarka, tickets24 w tym wypadku posrednikiem a AirFrance wykonawca. Dlatego wszelkie roszczenia musicie kierowac do tickets24.

Na 100% przed akceptacja zakupu biletow musialo byc info o tym ze tata zapoznal sie z regulaminem i go akceptuje. Musial to odhaczyc na ostatnim etapie. Wiec dziwi mnie, ze nie przeczytal warunkow zwrotu zanim kupil bilet.

W kazdym razie zycze, aby sprawa zostala pomyslnie rozwiazana. Mam nadzieje, ze napiszecie, jak sie skonczy wymiana biletow.Pozdrawiam. :thumb:

Awatar użytkownika
rolnik
Posty: 4544
Rejestracja: 07 sie 2003, 21:16
Deska: SU2
Latawiec: Obojetne
Lokalizacja: Stara Gwardia
Postawił piwka: 44 razy
Dostał piwko: 44 razy
 
Post07 kwie 2013, 09:23

przy platnosciach widnieje skyscanner
Ja nie korzystam juz kilka lat z tej strony .Zagladam tam tylko dla sprawdzenia mozliwosci wyboru lini i potem bezposrednio bukuje . Dobrze wiedziec .
Ps.myslalem ze z taaaka broda nie musicie juz kozystac z dziwnych stron :wink:

Awatar użytkownika
Skyscanner Polska
Posty: 1
Rejestracja: 15 wrz 2016, 20:12
 
Post15 wrz 2016, 20:23

Dzień dobry,
Reprezentuję biuro prasowe firmy Skyscanner w Polsce. Przede wszystkim jest mi niezmiernie przykro z powodu problemów i niedogodności, jakie Pana dotknęły w trakcie rezerwowania biletów lotniczych. Pozwolę sobie wyjaśnić mechanizm działania naszej strony, co mam nadzieję wyjaśni sprawę i pozwoli uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Skyscanner nie zajmuje się sprzedażą lotów, lecz jest wyszukiwarką najkorzystniejszych cenowo lotów, hoteli i wypożyczalni samochodów. Oznacza to, że użytkownicy po znalezieniu interesujących ich ofert są przekierowywani bezpośrednio do strony przewoźnika lub biura podróży, gdzie dokonują rezerwacji i zakupu. W związku z tym, w celu wprowadzenia jakichkolwiek zmian w dokonanej rezerwacji czy też jej anulowaniu należy kontaktować się z wybranym przewoźnikiem bądź biurem podróży.
Przed dokonaniem rezerwacji zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z warunkami danej oferty i upewnienia się czy podlega ona zwrotowi czy też nie.
W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości dotyczących zasad zakupu i zwrotu zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą strony internetowej oraz zapoznania się z zakładką „Pomoc”, w której znajdują się wskazówki jak działać i z kim kontaktować się w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności.
Mam nadzieję, że moje wyjaśnienie okaże się pomocne i umożliwi uniknięcie podobnych nieprzyjemnych sytuacji w przyszłości.


Wróć do „Offtopic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości