
we wszystkim. uff....

RedSeaZone pisze:lehó pisze: Ja mając karty IKO level 2 i początek level 3 i wydane w szkole 'spełniającej standardy IKO' i inni kursanci z mojej grupy nadal nie umieliśmy pływać.
To IKO or not to IKO, that's the question.
PS. Z IKO jest jak z ISO najbardziej zależy na wprowadzeniu papieru tym, co pobierają opłaty za 'standard'
Pzd
na legitce jest numer instruktora i numer IKO center![]()
a na stronie IKO jest lista instruktorów wraz z ich oceną![]()
Proste- dlatego IKO jest najlepiej zorganizowaną strukturą rekreacyjnego szkolenia sportowego na świecie
![]()
(no u nurów w PADI i CMAS też jest nieźle)
bo jak jakiś instruktor "odwala manianę"
(o czym IKO się dowie raz dwa)
dostaje żółta albo czerwoną kartkę, która widać na stronie![]()
więc nie ma zaniżania poziomu![]()
a IKO dowie się np. tak:
przychodzi do RSZ koleś z legitką IKO 2
wypożycza sprzęt
bb/1 mu pomaga i widzi, że klient sobie mocno nie radzi
zaprasza klienta do biura
w biurze sprawdzamy nr instruktora, który wystawił legitkę
jest to kolega Y z kraju Z
zgłaszamy do IKO
IKO kontaktuje się z innymi klientami od tego instruktora
na podstawie danych z feedback forms
kolega słaby instruktor jest namierzony
jeżeli złe oceny się powtarzają
to kolego dostaje żółta lub czerwoną kartkę na stronie![]()
http://www.ikointl.com/iko_instructors_list.php
to chyba te legitki IKO są coś warte![]()
chyba, że te legitki to dawno były wydane - początki zawsze są trudne
nawet w IKO
RedSeaTeam
, a moja dziewczyna hihi.. najwidoczniej troche szybciej od ciebie zalapa lajta i najwazniejsze niechetnie place za cos co moge zrobic sam....Wynika z tego ze jestes swietnym instruktorem
kajtloopach, HP... nie umiem tego ale nie raz widzialem lecace kajty albo
lehó pisze:Mój insturktor był ok, ale w dumnie zwanej bazie z certyfikatem IKO było za dużo kursantów, a za mało sprzętu, i kurs głównie poglądowy.
Moje doświadczenia z inną bazą bez IKO są bardziej pozytywne. IKO to bardziej chwyt reklamowy niż realne korzyści.
PZD
Jancio Wodnik pisze:otóż: mechanik samochodowy powinien naprawiac samochody, nauczyciel - uczyć, pilot latać czyli każdy powinien robić to co umie najlepiej i dać żyć i dać zarobić innym !!!
JW
Marcin78 pisze:A ja z ciekawosci postawie jeszcze jedno pytanie:
Czy jak przyjade do bazy RSZ i nie bede miał zadnego IKO , ba nawet nigdy nie kierowałem latawcem ale bede posiadał własny sprzet i zaplace za asekuracje to bede mogł plywac "na terenie bazy" czy nie????
Tak sam bede chciał sie nauczyc??
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości