Strona 1 z 1

lighter steering/ direct steering

: 16 cze 2013, 19:12
autor: jurigd
Siema!

Mam w mojej Cabrini dwie mozliwosci podlaczenia linek:

A lighter steering, increase depower travel
B direct steering, shorter depower travel

Na czym polega roznica pomiedzy tymi trybami i co to oznacza dla plywajacego?

Pozdro!

Re: lighter steering/ direct steering

: 18 cze 2013, 23:59
autor: jurigd
naprawde nikt nie wie?

pozdro

Re: lighter steering/ direct steering

: 19 cze 2013, 02:09
autor: BraCuru
jurigd pisze:naprawde nikt nie wie?

Jakbyś zatytułował wątek: "Cabrinha - ustawienia A i B - pomocy" na pewno dostałbyś szybciej odpowiedź.

Na początek przyznam ci się, że jakoś do tej pory nie zgadzam się z takim określeniem tych ustawień. Niewiele wyjaśniają, czyż nie?
No bo jak to po chłopsku zrozumieć:
The factory setting provides the lightest turning impulse and also increased depower travel.

Teraz do rzeczy:
Ustawienie A - mniejsze obciążenie na barze, latawiec wolniej reaguje niż w B, wolniej się depoweruje niż w B (musisz więcej odpuścić bar aby uzyskać takie samo zmniejszenie ciągu jak w ustawieniu B - nazwali to "depower travel" (co za nazewnictwo :doh: ).
Ustawienia B - większe obciążenie na barze, latawiec jest bardziej żwawy niż w A, szybciej się depoweruje niż w A.

Jednak nie ma ogromnej różnicy pomiędzy tymi ustawieniami. Fabrycznie ustawione są na A.
Do racingu używam B.
Dla kobiet, dzieci, początkujących polecałbym A.
Dla kogoś kto nie wie - lepiej A.

Re: lighter steering/ direct steering

: 19 cze 2013, 12:41
autor: jurigd
I wszystko jasne! Czyli zeby nie garbic sie tak przy odpuszczaniu szkwalow bede uzywal B.

Dziekuje!!! :)