Strona 1 z 1

Ustawienie latawca na pig tail'sach. Cabrinha SB

: 29 sie 2015, 15:06
autor: MarioS
Witam

Czy mógł by ktoś wyjaśnić, jak wpływa na zachowanie latawca podłączenie baru na pigtail'sach na rożnych supłach ?

Mam Cabrinha SwitchBlade z 2013
na Tipach jest mocowanie A i B oraz trzy supełki.
1. Jak bedzie zachowywal sie latawiec na mocowaniu A a jak na mocowaniu B ?
2. Jak będzie się zachowywał latawiec zaczepie latawiec na 1 supeł a jak na 3 supeł ?

Obrazek

Re: Ustawienie latawca na pig tail'sach. Cabrinha SB

: 29 sie 2015, 15:36
autor: nindza
phpBB [video]

Re: Ustawienie latawca na pig tail'sach. Cabrinha SB

: 30 sie 2015, 12:35
autor: MarioS
Super dzięki, o to mi chodziło ...

Re: Ustawienie latawca na pig tail'sach. Cabrinha SB

: 30 sie 2015, 12:58
autor: ciechan
BraCuru pisze:
jurigd pisze:naprawde nikt nie wie?

Jakbyś zatytułował wątek: "Cabrinha - ustawienia A i B - pomocy" na pewno dostałbyś szybciej odpowiedź.

Na początek przyznam ci się, że jakoś do tej pory nie zgadzam się z takim określeniem tych ustawień. Niewiele wyjaśniają, czyż nie?
No bo jak to po chłopsku zrozumieć:
The factory setting provides the lightest turning impulse and also increased depower travel.

Teraz do rzeczy:
Ustawienie A - mniejsze obciążenie na barze, latawiec wolniej reaguje niż w B, wolniej się depoweruje niż w B (musisz więcej odpuścić bar aby uzyskać takie samo zmniejszenie ciągu jak w ustawieniu B - nazwali to "depower travel" (co za nazewnictwo :doh: ).
Ustawienia B - większe obciążenie na barze, latawiec jest bardziej żwawy niż w A, szybciej się depoweruje niż w A.

Jednak nie ma ogromnej różnicy pomiędzy tymi ustawieniami. Fabrycznie ustawione są na A.
Do racingu używam B.
Dla kobiet, dzieci, początkujących polecałbym A.
Dla kogoś kto nie wie - lepiej A.


Od siebie dodam, że na ustawieniach B przy granicznym wietrze zauważyłem "mniejszą kontrolę nad latawce i przepadanie(jakby tracił dolny zakres)" chociaż teoretycznie powinien być szybszy czyli większa kontrola nad latawcem. Być może to moje subiektywne odczucie bo specjalnie się nie pieściłem z tymi ustawieniami i być może po przepięciu z B na A zwiało :P.

Re: Ustawienie latawca na pig tail'sach. Cabrinha SB

: 30 sie 2015, 15:20
autor: apek
Ustawienie A mniejsza siła na barze, B większa