Porównanie latawców

Forum dla początkujących
Awatar użytkownika
sochevin
Posty: 58
Rejestracja: 12 mar 2016, 14:58
Latawiec: Core
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 3 razy
 
Post19 mar 2016, 18:33

Cześć,
planuję w przyszłym tygodniu zakupić latawiec. Po naprawdę długich posuzkiwaniach w oko wpadły mi:
-Liquid Force Envy 2015 (pływałem kiedyś na nim, byłem bardzo zadowolony)
-Liquid Force Solo 2015 (tańszy LF, można zakupić za naprawdę rozsądne pieniądze, 12m2 2800zl)
-Cabrinha Drifter(2015r)
-Core XR (z 2014 roku, nowy)
-F-one Bandit
Czy ktoś jest w stanie porównać te latawce ? Zwłaszcza zależy mi na porównaniu Cabrinhy z Solo, gdyż te latawce najłatwiej będzie mi zakupić. Core to trochę wyższa półka, jednak jeżeli jest znacznie wyżej oceniany przez was to przemyślę sprawę. Dodam, że dopiero skończyłem iko3 więc raczej jestem początkujący, nie miałem wcześniej własnego sprzętu. Proszę o wyrozumiałość ;) pozdrawiam

gareon
Posty: 513
Rejestracja: 11 lis 2014, 14:04
Deska: SU-2 Prorider 136/41
Latawiec: FX9 / Radar10 / Switchblade12
Lokalizacja: Gdynia
Postawił piwka: 14 razy
Dostał piwko: 20 razy
Kontaktowanie:
 
Post19 mar 2016, 18:38

Drifter to latawiec na fale. Bardzo fajny ale czy ty chcesz stricte taki latawiec ?

kwiatekptl
Posty: 31
Rejestracja: 02 lip 2014, 10:35
Deska: E8 Master
Latawiec: Przerozne
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 3 razy
 
Post19 mar 2016, 19:10

Ja mam porownanie 12 Solo vs 12 Envy - Solo jest duuuzo lzejszy, super sie na nim plywa przy slabszym wietrze, ale jak chcesz bardziej uniwersalny, ktory bedzie kopal dawal przy skokach itp to Envy bedzie lepszym wyborem. Sprawdz tez zakresy wiatrowe na stronie producenta, solo ma duzo mniejsza rozpietosc, wiec pytanie ile chcesz latawcow kupic :)

Awatar użytkownika
sochevin
Posty: 58
Rejestracja: 12 mar 2016, 14:58
Latawiec: Core
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 3 razy
 
Post19 mar 2016, 21:04