Pierwsze kroki na jeziorach

Forum dla początkujących
Awatar użytkownika
BurzPablo
Posty: 5
Rejestracja: 07 mar 2017, 14:31
 
Post07 mar 2017, 14:41

Witam wszystkich. Miał bym ochotę rozpocząć zabawę z kitesurfingiem na jeziorach z racji tego ze do Śniardw mam zaledwie 80 km. I tu pojawia się moje pytanie jaki latawiec i jaką deskę byście mi polecili na nasze piękne jeziora ? Ogólnie nad morzem używał pływał bym z dwa razy w roku. Mój wzrost to 175 cm i waga 73 kg. Do tej pory mój kontakt z tym sportem to 8h opanowałem startowanie latawca, podstawowe zachowania, zasady bezpieczeństwa, i udało mi się wykonać kilka bodydrag'ów. Wiem że potrzebuje jeszcze pomocy instruktora aby wszystko opanować do poziomu amatora :) ale jestem pewien ze nie odpuszczę tego tematu bo te kilka godzin dało mi tyle frajdy i adrenaliny że nie odpuszczę 8) . Dodam tyle że jeżdżę na snowboard od 8 lat i od dwoch sezonów uprawiam wakeboar zarówno za motorówka jak i na wyciągu elektrycznym. Z góry dziękuje za wszystkie informacje i pomoc :thumb:

Awatar użytkownika
zaaaak
Posty: 1403
Rejestracja: 24 lip 2011, 17:51
Deska: SU2
Latawiec: FX
Postawił piwka: 60 razy
Dostał piwko: 90 razy
 
Post07 mar 2017, 15:42

cześć
Jeśli miałby to być jedyny Twój latawiec głównie na jezioro to szukaj delty/bow (dobry dolny zakres i dobre odpuszczanie szkwałów przyda się zwłaszcza na początku) 11-12m ... na naszej giełdzie można znaleść całkiem sporo dobrych ofert, możesz próbować w polskich i zagranicznych serwisach typu ebay.de - kupiłem tam sporo sprzętu, da się czasami wylicytować dobry temat. Modele/marki - jest ich całe mnóstwo: north rebel, cabrinha swithblade/radar, ozone sport/edge, best kahoona, airush dna, f-one bandit, slingshot rally, core xr itp itd... Napisz jaki rocznik Cię interesuje, na pewno ktoś coś doradzi ...

pozdrawiam
Krzysiek

Awatar użytkownika
BurzPablo
Posty: 5
Rejestracja: 07 mar 2017, 14:31
 
Post07 mar 2017, 18:40