Poczętek przygody w snowkite

Forum dla początkujących
krissWM
Posty: 16
Rejestracja: 13 paź 2017, 20:39
Postawił piwka: 1 raz
 
Post13 paź 2017, 21:28

Witam serdecznie jako nowy na tym forum.

Panowie i Panie na co dzień w sezonie letnim pływam na Windzie.
Z racji że zbliża się okres zimowy, i jest zamiłowanie do snowboardu :twisted: , chciałem poprosić was o rade :pray: , wskazówki w podjęciu pierwszych kroków w temacie snowkite. :twisted:
Jestem nowicjuszem w temacie kite, totalnie zielony i nie mający styczności z tym nigdy.
Jaki latawiec byście poradzili kupić i czy bawienie się w mały latawiec treningowy ma jakiś sens ?( latawiec treningowy może przyda się na przyszłość dla żony lub dzieci)
Moja waga jest 70 kg, umiejętności zerowe, teorii zero. :| :roll: Jazda na Snowboardzie jako tako idzie. :thumbsup:
Pewnie jak i w Windsurfingu też jest istotne "ile złotówek chcesz poświęcić na to"
Tutaj skromnie, bo mając dwie latorośle w domu to nazywam to wszystko "planem długoterminowym" :) planowałem na latawiec wydać około 1tysia ale żeby to już był latawiec, który by dawał mi przyjemność z tego sportu a nie utrudniał. :x
Liczę na wasze pomocne rady i bezbłędne wskazanie sprzętu.
Pozdrawiam Krzysztof.

JanuszD
Posty: 676
Rejestracja: 15 paź 2013, 09:15
Deska: TS/Hadlow/Spike
Latawiec: Rebel/Dyno/XR4
Lokalizacja: MediolanPoznan
Postawił piwka: 31 razy
Dostał piwko: 44 razy
 
Post13 paź 2017, 23:08

Nie polecam proby snowkite w tej kolejnosci. Zero kite plus jako taki snowboard to proszenie sie o klopoty. Woda wybacza bledy, snieg niekoniecznie. Kite moze Toba rzucac jak szmata. Nie porownuj z windem bo to inna bajka.

krissWM
Posty: 16
Rejestracja: 13 paź 2017, 20:39
Postawił piwka: 1 raz
 
Post14 paź 2017, 14:39

Ok ok rozumiem bezpieczeństwo a jakby to wyglądało latawiec treningowy ze snowboard na lodzie. Przy wadze 70 kg latawiec do trenażu dał by radę ?

Awatar użytkownika
kuicets
Posty: 1320
Rejestracja: 26 wrz 2016, 17:49
Deska: Laluz
Latawiec: Rebel 9