BEZPIECZEŃSTWO - Samodzielna nauka (solo)

Wszystko o bezpieczeństwie - dział prowadzony przez BraCuru
regga
Posty: 2
Rejestracja: 05 kwie 2009, 03:59
Kontaktowanie:
 
Post08 kwie 2009, 15:19

Siema jestem samoukiem dopiero zaczynam, pływam już kulawo jakoś mi idzie:) chciałbym aby ktoś kto znajdzie chwilke opisał zasady bezpieczeństwa na kite poniewaz nie znam zadnej takiej zasady a nie chciał bym zrobić sobie albo komuś kuku:)
a na kurs brak kasy:/

jeśli był juz taki temat to sory, ale przewertowałem forum i nie znalazłem prosił bym o link:)

pływam na starym c-shape 16m2
moja waga 80kg

ile moze być maksymalnie węzłów aby pływać na tym latawcu?
niewiem co to jest zrywka?:/ itd.

będę wdzięczyny za pomoc
pozdro

Awatar użytkownika
los bizonos
Posty: 438
Rejestracja: 07 wrz 2005, 12:56
Lokalizacja: śląsk, Gliwice
Kontaktowanie:
 
Post08 kwie 2009, 15:27

regga pisze:
niewiem co to jest zrywka?:/ itd.



:shock:

Awatar użytkownika
ted
Posty: 1065
Rejestracja: 24 maja 2007, 21:21
Lokalizacja: Bdg - Gda
Postawił piwka: 5 razy
Dostał piwko: 2 razy
Kontaktowanie:
 
Post08 kwie 2009, 16:09

sądzę, że w twoim wypadku zastosowanie znajdą - przynajmniej na razie - 2 zasady
1. pływać z dala od ludzi
2. na możliwie plytkiej wodzie

Kurs nie jest konieczny, pod warunkiem (!), że ktoś ci powie, poprowadzi.
W przeciwnym razie jest (!) konieczny!

Jaki masz latawiec?

Crazy Horse
Posty: 3571
Rejestracja: 07 paź 2003, 21:38
Deska: Cabrinha Spectrum
Latawiec: Cabrinha Drifter
Lokalizacja: CABRINHA
Postawił piwka: 29 razy
Dostał piwko: 117 razy
Kontaktowanie:
 
Post08 kwie 2009, 16:37

Swoja drogą ciekawe ile osób jeździ autem bez prawka, bo brak im kasy :idea:

Do tego "Help" dla mnie jakby wołał o pomoc na tonącym statuku, HARDCORE

waldace1904
Posty: 161
Rejestracja: 25 lut 2009, 18:05
 
Post08 kwie 2009, 18:08

taaa to tak jak by wymagać prawka na rower bez sensu gadanie. Kto chce ten idzie i tyle.