24SURFpl pisze:Jest kilka tematów o Cabrinha na forum o konkretnych modelach ale zawsze może mieć jakiś nowe zapytanie...
Mikolpa pisze:24SURFpl pisze:Bardzo mnie zaciekawiła ta konstrukcja, która jest całkiem inna od wszystkich. Wiele można poczytać na stronie ale nic na temat góry tego lataka. Ktoś ma jakieś opinie? Ktoś to opływał?
BraCuru pisze:Mikolpa pisze:24SURFpl pisze:Bardzo mnie zaciekawiła ta konstrukcja, która jest całkiem inna od wszystkich. Wiele można poczytać na stronie ale nic na temat góry tego lataka. Ktoś ma jakieś opinie? Ktoś to opływał?
Konstrukcja niczym nie różni się od innych modeli Cab.
Raczej chodziło Ci o wysoką smukłość latawca (AR).
Obawiam sie, że Apollo nie jest bestsellerem Cab i w Polsce nie ma tego wiele.
WKS Grzybowo - oprócz mich trzech Apollo jest tylko jeden.
Opływane mam Apollo całkiem sporo w rozmiarach 14, 10, 7m.
14tka - już się przyzwyczaiłem choć to najtrudniejszy technicznie latawiec Cab, Polubiliśmy się ostatnio.
Natomiast 10 i 7m to miłość od pierwszego spotkania - między innymi za zakres.
Oceniam, że żaden latawiec Cabrinhy nie miał tak szerokiego zakresu jak Apollo 10 i 7m.
A10 - latam na nim od 6 do 26kts. Oczywiście komfortowa góra to jest jakieś 20kts.
A7 - nie znam jeszcze górnej granicy. Biorę na wiatry od 10kts do pamiętnego sztormu 4 stycznia br.
Mikolpa pisze:Dzięki za info. Możesz jeszcze dodać co cię tak użekło w 10m? i co na początku przeszkadzało w 14?
20kt i komfortowo z 10m, rozumię że na foilu?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości