Sardynia Mistral & all kind of boards [czerwiec 2014]

Zakaz umieszczania komercyjnych opisów wypraw.
Awatar użytkownika
mary.dk
Posty: 1914
Rejestracja: 17 cze 2009, 21:13
Deska: Aero, Airush - Compact, Slayer
Latawiec: Airush Wave
Lokalizacja: Bydgoszcz
Postawił piwka: 54 razy
Dostał piwko: 88 razy
 
Post16 lip 2014, 14:12

ss7pro@gmail.com pisze:
JanuszD pisze:
zaq pisze:Jest też Wizair z Berlina /to bedzie dobra opcja pewnie dla @Bracuru


Jestes pewny? Bo cos mi sie wydaje, ze Wizz nie lata z Berlina nigdzie.

I mam prosbe na przyszlosc, podawajcie kod lotniska (jesli pamietacie) na ktore lecieliscie lub chociazby nazwe pelna, a nie tylko miasto. Ulatwi to poszukiwania potencjalnym nasladowcom.


Na Sardyni masz trzy lotniska:

AHO, OLB - polnoc
CAG - poludnie

Z lowcostow lataja: EasyJet (lata z Berlina - SXF na OLB i CAG), RyanAir lata z Krakowa na CAG.

Z niemieckich miast lata tez tuifly.de.

Ogolnie polecam: http://google.pl/flights


pzdr.


Wyprali cie w tym google czy jak ? :D
Wybieracie sie w tym roku na sardynie ?

Pozdro...

ss7pro@gmail.com
Posty: 459
Rejestracja: 21 sie 2012, 16:03
Dostał piwko: 8 razy
 
Post16 lip 2014, 23:20

Za kazdy klik 20 gr bije :P

Tak wbijam, co prawda tylko na tydzien :P Martwia mnie jedynie prognozy ostatnie bo malo tych wiatrow z N czy S :((

Awatar użytkownika
mary.dk
Posty: 1914
Rejestracja: 17 cze 2009, 21:13
Deska: Aero, Airush - Compact, Slayer
Latawiec: Airush Wave
Lokalizacja: Bydgoszcz
Postawił piwka: 54 razy
Dostał piwko: 88 razy
 
Post17 lip 2014, 10:38

ss7pro@gmail.com pisze:Za kazdy klik 20 gr bije :P

Tak wbijam, co prawda tylko na tydzien :P Martwia mnie jedynie prognozy ostatnie bo malo tych wiatrow z N czy S :((



Sirocco wieje raczej zima/wiosna,
moj ulubiony kierunek jak mocno wieje
to w Porto Pino jest wave jak marzenie,
N praktycznie nie wieje, raczej W,
zeby weszla termika czy tam efekt V ;-)
potrzebny jest NW, ale czesto odkreca na NW popołudniu,
więc luzik.
Kiedy wbijasz ?
My jakos na wrzesien jakby co.

Pozdro...

ss7pro@gmail.com
Posty: 459
Rejestracja: 21 sie 2012, 16:03
Dostał piwko: 8 razy
 
Post17 lip 2014, 21:09

mary.dk pisze:
ss7pro@gmail.com pisze:Za kazdy klik 20 gr bije :P

Tak wbijam, co prawda tylko na tydzien :P Martwia mnie jedynie prognozy ostatnie bo malo tych wiatrow z N czy S :((



Sirocco wieje raczej zima/wiosna,
moj ulubiony kierunek jak mocno wieje
to w Porto Pino jest wave jak marzenie,
N praktycznie nie wieje, raczej W,
zeby weszla termika czy tam efekt V ;-)
potrzebny jest NW, ale czesto odkreca na NW popołudniu,
więc luzik.
Kiedy wbijasz ?
My jakos na wrzesien jakby co.

Pozdro...



Rekonesana w lipcu, jak dopisze wiatrowo to wrzesien tez :P Ale patrzac na windguru to troche sie obawiam ze to jednak nie jest miejscowka jak na Sal gdzie mozna sie katowac codziennie od rana do pozniego wieczora :P

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 922
Rejestracja: 12 wrz 2010, 11:52
Deska: Clash
Latawiec: Ozone Catalist
Lokalizacja: Wuwa
Postawił piwka: 21 razy
Dostał piwko: 71 razy
Kontaktowanie:
 
Post18 lip 2014, 21:04

Myśle że odwiedze koniec wrzesnia/październik Sardynię. Jeszcze bedzie ciepło i można sobie wakacje przedłużyć 8)

Zapraszam na 3 film z Sardynii, tym razem "aktywnie" wszystko co związane z Porto Botte i okolicami

phpBB [video]

ss7pro@gmail.com
Posty: 459
Rejestracja: 21 sie 2012, 16:03
Dostał piwko: 8 razy
 
Post30 lip 2014, 19:05

enter lata z wawy na OLB :P

Awatar użytkownika
mary.dk
Posty: 1914
Rejestracja: 17 cze 2009, 21:13
Deska: Aero, Airush - Compact, Slayer
Latawiec: Airush Wave
Lokalizacja: Bydgoszcz
Postawił piwka: 54 razy
Dostał piwko: 88 razy
 
Post30 lip 2014, 19:30

Z cph lata air Berlin za bardzo rozsane pieniądze,
w cenie bagaż rejestrowany do 23 kg (w tym bagaż sportowy),
my meldujemy się 17 września na 3 tygi jakby co to się widzimy mam nadzieje,
będę cisnal capo mannu i fontanamare, ale wszystko inne tez akceptuje :D

Pozdro...

KiteOffer
Posty: 805
Rejestracja: 25 sty 2011, 11:35
Deska: F-One Mitu PRO
Latawiec: F-one Bandit
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 16 razy
Kontaktowanie:
 
Post20 sty 2015, 15:27

Hej,
sprawdźcie naszą relację z wypadu camperem na Sardynię w październiku :)

http://www.sieplywa.pl/nawypasie/240/Na_Sardynie_kamperem

W linku relacja, świetne foty Darka Orlicza i filmik z wyspy.

Tymczasem pod koniec marca zapraszamy na kolejny wyjazd :)

Awatar użytkownika
Wojtek Janaszek
Posty: 302
Rejestracja: 31 lip 2010, 22:37
Deska: Custom + One
Latawiec: Airush Razor
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 21 razy
Dostał piwko: 3 razy
 
Post26 sie 2015, 18:22

Zamierzam za rok o tej porze wybrać się do Sardynii. Jak sądzicie, 11 & 7m starczy na warunki tam panujące, czy też często zdarzają się dni na 13m i więcej.

Awatar użytkownika
Sniady
Posty: 779
Rejestracja: 23 mar 2007, 11:52
Deska: Laluz 135, FreestylFish NKB
Latawiec: Torch 8, RPM 12, Dyno 16
Lokalizacja: Chorzów0Warszawa
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 4 razy
Kontaktowanie:
 
Post12 wrz 2015, 17:40

Siemanko, mam pytanie o warunki wiatrowe na Sardynii lub Sycylii w październiku.
Widzę że parę ekip tam jedzie, ale z statystyk wynika że lepiej już szukać innych wypadów.
Ktoś może się wypowiedzieć na ten temat ?

/Statystyki na jakie patrzyłem do tej pory to:
http://www.windguru.cz/pl/historie_stat ... d_spot=278

Wielkie dzięki za każdą informację.

orlen
Posty: 91
Rejestracja: 01 cze 2014, 10:58
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 4 razy
 
Post12 wrz 2015, 22:13

Sniady pisze:Siemanko, mam pytanie o warunki wiatrowe na Sardynii lub Sycylii w październiku.
Widzę że parę ekip tam jedzie, ale z statystyk wynika że lepiej już szukać innych wypadów.
Ktoś może się wypowiedzieć na ten temat ?

/Statystyki na jakie patrzyłem do tej pory to:
http://www.windguru.cz/pl/historie_stat ... d_spot=278

Wielkie dzięki za każdą informację.


szału nie ma

piotr32
Posty: 97
Rejestracja: 29 sie 2012, 21:59
Deska: Nobile NBL
Latawiec: Core XR2
Dostał piwko: 5 razy
 
Post18 wrz 2015, 23:45

Sardynia wygląda podobnie jak Sycylia czyli mega warunków bym nie oczekiwał.

Piekarz
Posty: 179
Rejestracja: 28 lip 2008, 12:34
Deska: Nobile T5 2010
Latawiec: Cabrinha Switchblade 12m
Lokalizacja: Pruszków
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post23 lut 2016, 19:44

siema. planuje wypad z rodzinka w drugiej połowie maja na Sardynie. mam nadzieje ze troche wiatru będzie. do tych co sie orientuja: 12 i 9m starczy czy w tym terminie lepiej miec i cos mniejszego? czym najlepiej leciec. mam zamiar zabrac quiver i wolalbym z góry za niego zapłacic i miec spokój.dodam ze wylot najlepiej z wawy....
pzdr

Awatar użytkownika
mary.dk
Posty: 1914
Rejestracja: 17 cze 2009, 21:13
Deska: Aero, Airush - Compact, Slayer
Latawiec: Airush Wave
Lokalizacja: Bydgoszcz
Postawił piwka: 54 razy
Dostał piwko: 88 razy
 
Post24 lut 2016, 13:46

Piekarz pisze:siema. planuje wypad z rodzinka w drugiej połowie maja na Sardynie. mam nadzieje ze troche wiatru będzie. do tych co sie orientuja: 12 i 9m starczy czy w tym terminie lepiej miec i cos mniejszego? czym najlepiej leciec. mam zamiar zabrac quiver i wolalbym z góry za niego zapłacic i miec spokój.dodam ze wylot najlepiej z wawy....
pzdr


To jakie rozmiary szmat masz zabrac to nikt Tobie raczej madrze nie doradzi,
sardynia to nie Oman czy inne monsumowe miejsce gdzie mozna sie spodziewac stalego warunu.
Ja czesto gesto uzywam 7m na sardyni, choc w zeszlym roku raczej 12 i 9 wlasnie...
Mysle ze jesli chcesz przyoszczedzic na wadze to 12 i 9 jest OK.
Czy leciec to nie mam pojecia, bo roznie latalem...
Napisz do skyhigh.pl oni sie orientuja na biezaco co, skad i za ile lata :thumb:

Pozdro...

Piekarz
Posty: 179
Rejestracja: 28 lip 2008, 12:34
Deska: Nobile T5 2010
Latawiec: Cabrinha Switchblade 12m
Lokalizacja: Pruszków
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post24 lut 2016, 18:04

:thumb: już jesteśmy z nimi w kontakcie. Thx


Wróć do „Relacje z wypraw i pływania”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość