Przyklejanie zaworu + łatka

Pytania odnośnie naprawy, budowy, i modyfikacji sprzętu.
czezz
Posty: 168
Rejestracja: 29 maja 2008, 17:01
Postawił piwka: 20 razy
Dostał piwko: 2 razy
 
Post19 lis 2019, 17:02

Cześć,
Potrzebuję porady.
Z tego co zaobserwowałem, po przyklejeniu zaworu do tuby dobrą praktyką jest jeszcze doklejenie przezroczystej łatki (tak, żeby dodatkowo zabezpieczała ona zawór).
Z czego zrobiona jest ta łatka albo lepiej - gdzie w coś takiego się zaopatrzyć?

vIrek
Posty: 19
Rejestracja: 17 maja 2016, 09:39
Deska: NHP 134x42 NHP 138x43
Latawiec: SB 7,9,12; Contra15; Turbine17
Lokalizacja: podkarpackie
Dostał piwko: 3 razy
 
Post20 lis 2019, 08:31

Ja naklejałem z folii Tear-Aid (dostępna na portalu aukcyjnym).

czezz
Posty: 168
Rejestracja: 29 maja 2008, 17:01
Postawił piwka: 20 razy
Dostał piwko: 2 razy
 
Post20 lis 2019, 11:12

Dzięki.
Czy to jest od razu z dziurą na zawór czy trzeba kroić?

vIrek
Posty: 19
Rejestracja: 17 maja 2016, 09:39
Deska: NHP 134x42 NHP 138x43
Latawiec: SB 7,9,12; Contra15; Turbine17
Lokalizacja: podkarpackie
Dostał piwko: 3 razy
 
Post20 lis 2019, 15:31

To folia samoprzylepna do napraw, typ B jest dedykowane do PCV, a typ A bardziej uniwersalna. Szeroka na 5 cm, a długość sobie zamawiasz. Tania nie jest, ale trzyma mocno. Wyciąć musisz sam odpowiednią łatę.
Pozdrawiam

czezz
Posty: 168
Rejestracja: 29 maja 2008, 17:01
Postawił piwka: 20 razy
Dostał piwko: 2 razy
 
Post20 lis 2019, 16:38

A do latawców, której używasz? A czy B?

vIrek
Posty: 19
Rejestracja: 17 maja 2016, 09:39
Deska: NHP 134x42 NHP 138x43
Latawiec: SB 7,9,12; Contra15; Turbine17
Lokalizacja: podkarpackie
Dostał piwko: 3 razy
 
Post21 lis 2019, 10:31

Do tuby dedykowana jest B. Ale A jest uniwersalna i nią zakleisz tubę i łatkę na szybko na poszyciu jak niewielka dziurka. Myślę, że spokojnie możesz kupić typ A i jak coś zostanie to mieć jako awaryjny zestaw naprawczy.
Pozdrawiam


Wróć do „Zrób to Sam & Naprawa Sprzętu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości