hak z linką / Manera/ flapy

Pytania odnośnie naprawy, budowy, i modyfikacji sprzętu.
alewik
Posty: 57
Rejestracja: 22 mar 2016, 08:36
Deska: Makani Boards,RLBoards
Latawiec: Ozone/Eleveight WS
Lokalizacja: 3city
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 2 razy
 
Post17 mar 2020, 10:25

Manera hak z linka - Ci co uzywaja znaja, niestety pozbawiony bocznych flapów, w jakie sa standartowo wyposazone trapezy Manery z hakiem, wiec postanowiłem to poprawic i sobie dorobic.
Półsztywne PCV ( producenci reklam to maja) grubosc 1mm, nozyk do tapep, trochę czasu i umiejetnosci manualnych i po temacie.


20200316_083802_hak_Easy-Resize.com.jpg
20200316_083802_hak_Easy-Resize.com.jpg (230.85 KiB) Przejrzano 775 razy


20200316_083826_Easy-Resize.com.jpg
20200316_083826_Easy-Resize.com.jpg (225.8 KiB) Przejrzano 775 razy


org hak ( pomaranczowy od Manera Eclipse) Manera Exo ma szersze flapy

andrzej

Awatar użytkownika
robi69
Posty: 231
Rejestracja: 12 lut 2009, 17:17
Deska: nobile NHP Split
Latawiec: Ozone, Wainman
Lokalizacja: Przemyśl
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 6 razy
 
Post22 mar 2020, 10:57

Fajny pomysł, skorzystałem :)
Pytanie z mojej strony - widzę, żę włożyłeś te flapy w inne miejsce niż w oryginale, czy rozcinałeś nożykiem oryginalny szew w tym miejscu ?
W jaki sposób zabezpieczyłeś flapy przed wysuwaniem się ?
Ja użyłem grubsze PCV - ok. 3 mm
Pozdrawiam

alewik
Posty: 57
Rejestracja: 22 mar 2016, 08:36
Deska: Makani Boards,RLBoards
Latawiec: Ozone/Eleveight WS
Lokalizacja: 3city
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 2 razy
 
Post22 mar 2020, 21:22

robi69 pisze:Fajny pomysł, skorzystałem :)
Pytanie z mojej strony - widzę, żę włożyłeś te flapy w inne miejsce niż w oryginale, czy rozcinałeś nożykiem oryginalny szew w tym miejscu ?
W jaki sposób zabezpieczyłeś flapy przed wysuwaniem się ?
Ja użyłem grubsze PCV - ok. 3 mm
Pozdrawiam

Tak rozcinalem a potem zszyłem, tam gdzie jest w oryginale za plytko jest, tzn pod samym hakiem, wydaje mi sie ze to miejsce ktore wybrałem jest lepsze, ale to okarze sie w praniu
Sprawdzilem sztywnosc orginału i wyszlo ze ten 1mm styknie,
Co do wysuwania, musze zrobic zdjecie, mialem pewien problem ale rowiazalem, jutro podesle bo nie chce mi sie juz isc do piwnicy
pzdr

alewik
Posty: 57
Rejestracja: 22 mar 2016, 08:36
Deska: Makani Boards,RLBoards
Latawiec: Ozone/Eleveight WS
Lokalizacja: 3city
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 2 razy
 
Post23 mar 2020, 09:49

robi69 pisze:Fajny pomysł, skorzystałem :)
Pytanie z mojej strony - widzę, żę włożyłeś te flapy w inne miejsce niż w oryginale, czy rozcinałeś nożykiem oryginalny szew w tym miejscu ?
W jaki sposób zabezpieczyłeś flapy przed wysuwaniem się ?
Ja użyłem grubsze PCV - ok. 3 mm
Pozdrawiam


Masz zaznaczone, przeszycie po obu stronach flapa, dziurka w pcv i przeszyte juzingiem jak na zdjeciu, ale materiał jest na tyle gruby ze trzeba uzyc szpilorka ( szydło do skór albo do szycia zagli)
20200323_085638_MA.jpg
20200323_085638_MA.jpg (207.15 KiB) Przejrzano 551 razy
do zrobienia wstepnej dziurki zeby przepchnac igle. Po przeszyciu trzyma jak złoto
Flapy zrobiłem na tyle dlugie ze po srodku jak wsunąłem zachodza na siebie na ok 3cm.

Awatar użytkownika
robi69
Posty: 231
Rejestracja: 12 lut 2009, 17:17
Deska: nobile NHP Split
Latawiec: Ozone, Wainman
Lokalizacja: Przemyśl
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 6 razy
 
Post31 mar 2020, 19:37

Dzięki. U mnie tez wykonane podobnie. Czejam na testy :) Pozdrawiam


Wróć do „Zrób to Sam & Naprawa Sprzętu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości