Strona 1 z 2

Taśma depowera i trymer

: 18 wrz 2006, 09:12
autor: zgred
Ma ktoś patencik jak to zrobić we własnym zakresie, albo fotki jak to jest zrobione w latawcu jakimśtam albo link do stronki z instrukcją jak to zrobić samemu albo umie wyjaśnić na jakiej zasadzie to działa. Słowem potrzebuję danych żeby sobie coś takiego zrobić.

A tego na forum chyba jeszcze nie graliśmy więc czekam na info.

: 18 wrz 2006, 20:40
autor: zgred
Ta zajebiście, że się tak wyraże :)

Hahaha na całym KF nie ma nikogo z aparatem i z barem z depowerem :)

BRAWO EKIPA

: 18 wrz 2006, 21:10
autor: JaFuzz
ekipa jest... bary są ... depowery są... ale czemu ty kolego masz sobie zrobić coś za co inni musza płacić grube setki... wot... chęci brak...

: 19 wrz 2006, 11:03
autor: zgred
czyli temat umarł śmiercią naturalną z braku zainteresowania.

: 19 wrz 2006, 11:17
autor: jedi1
tak na chlopski rozum to depower dziala na zasadzie zmiany kąta krawedzi natarcia w stosunku do wiatru, czyli mowiac prostym jezykiem skracaniu i wydluzaniu srodkowych linek. Wiecej niestety nie pomoge, bo tyle tylko wiem:)

: 19 wrz 2006, 11:31
autor: zgred
jedi1 pisze:tak na chlopski rozum to depower dziala na zasadzie zmiany kąta krawedzi natarcia w stosunku do wiatru, czyli mowiac prostym jezykiem skracaniu i wydluzaniu srodkowych linek. Wiecej niestety nie pomoge, bo tyle tylko wiem:)


Tyle to wie prawie każdy. Nie każdy jednak wie jak jest rozwiązany trymer i czy jest to jakiś standard czy są różne patenty na to.

Chodzi mi o sam mechanizm skracania lub wydłużania taśmą linek głównych

: 19 wrz 2006, 12:48
autor: Marcin78
jak wroce do domu zrobie zdjecia systemu depower w northcie
Dosyc prosty mechanizm ktory nie powinien sprawic trudnosci w kopiowaiu

: 19 wrz 2006, 20:37
autor: Marcin78
Nie wiem dlaczego nie pojawiaja mi sie zdjecia wiec bedziesz trzeba klikac na linki
Opis
Tasma A polaczona jest z chickenlopem i linkami od krawedzi natarcia na stałe
W punkcie A zaczepione jest takie plastikowe cos (nie mam pomyslu jak to nazwac moze sprzaczka)takie jak w plecaku do skaracania szelek
W punkcie B jest przyszyte metalowe koluszko
Tasma B przyszyta jest do linek ,przechodzi przez to plastikowe cos i wraca do punku B
Zasada działania
Ciagniemy za czerwona raczke i skracamy tasme B aby poluzowac deepower nalezy pociagnac za czarna raczke przymocowana do tego plactikowego cos co powoduje jedo przekrzywienie i wolnienie tasmy B
A zeby to dzialalo potrzebne jest siła ciagu na latawcu

Nie wiem czy dobrze to wyjasniłem ale w rezie jakis pytan sluze pomoca

http://www.kiteportal.pl/galerie/albums ... CN2611.jpg

http://www.kiteportal.pl/galerie/albums ... CN2614.jpg

http://www.kiteportal.pl/galerie/albums ... CN2613.jpg

http://www.kiteportal.pl/galerie/albums ... CN2612.jpg

: 20 wrz 2006, 07:28
autor: zgred
OK thanks.

Wsio jasne, nie trzeba tłumaczyć :)

: 21 wrz 2006, 08:10
autor: zgred
W razie jakby komuś się zachciało robić takie ustrojstwo to pomoc znajdzie tutaj

depower i regulacja

: 21 wrz 2006, 14:07
autor: majster8405
Obrazek
może coś takiego, lecz bez depowera. A tak wogóle zgrabnie to wykombinowałeś?.

Re: depower i regulacja

: 21 wrz 2006, 15:01
autor: ENZO
majster masz te swoje szkice w wiekszej rozdzielczosci bo mam słaby wzrok jak co to enzo74@wp.pl

: 21 wrz 2006, 18:30
autor: zgred
Aha żeby nie było że to ja robiłem tę taśmę ze stronki. Zdjęcia są JaFuzz'a robota tez jego a moje jest tylko złożenie tego i opis.
Także cała chwała przypada jemu nie mi. :notworthy:

de power

: 22 wrz 2006, 16:50
autor: majster8405
Więc solidne Ja Fuzz podziękowania!!! i jak by co dla pewności, że o to chodzi wykonałem modelowo to urządzenie /więc nie do użytku/ i proszę o potwierdzenie czy to tak ma być. Pomimo zbliżeń fotografii taśma czarna nie pokazała wszystkiego Obrazek
wspólne szycie nastąpiło przy deltce i klamrze, oraz przy pływającym uszku.

depower

: 23 wrz 2006, 09:11
autor: majster8405
Enzo, tak to wygląda praktycznie z zamieszczonego rysunku/po prawej stronie/ tzn taśma regulacyjna i kiler-całkowite "zgaszenie latawca"
Obrazek Obrazek pierwsze zdjęcie w pozycji normalnej oraz po zadziałaniu kilera.