Naprawa balonów/latawca/deski

Pytania odnośnie naprawy, budowy, i modyfikacji sprzętu.
Awatar użytkownika
firefox
Posty: 57
Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:53
Deska: Nobile 555 137x42
Latawiec: 7m/9m/12m
Lokalizacja: Gdańsk/Poznań
 
Post28 cze 2011, 19:04

Cześć, po ostatnim weekendzie na Helu i lądowaniu latawca na wydmie mam dwie bardzo małe dziury do zaszycia przy tylnej krawędzi latawca, orientujecie się czy gdzieś w Warszawie znajdę kogoś kto jest w stanie to profesjonalnie naprawić? Dzięki z góry za pomoc.

patron
Posty: 1908
Rejestracja: 18 maja 2005, 18:10
Postawił piwka: 6 razy
Kontaktowanie:
 
Post28 cze 2011, 20:59

żaglownia na prymasa tysiąclecia. nie pamietam adresu ani telefonu ;P

Awatar użytkownika
augusrad
Posty: 503
Rejestracja: 23 maja 2009, 07:46
Deska: Nobile XTR 13, Nobile T5 13
Latawiec: C4 13m,11m, Rebel 9m
Lokalizacja: Giżycko/Warszawa
Postawił piwka: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post28 cze 2011, 21:36

patron pisze:żaglownia na prymasa tysiąclecia. nie pamietam adresu ani telefonu ;P

Chyba Aqua-Sport ostatnio tam pianke kupowałem, ciezko trafić aha i szyja tylko, głownie zajmują się windsurfingiem ale Szycie to Szycie i robią to od lat ...

Awatar użytkownika
firefox
Posty: 57
Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:53
Deska: Nobile 555 137x42
Latawiec: 7m/9m/12m
Lokalizacja: Gdańsk/Poznań
 
Post29 cze 2011, 08:27

Dzięki sprawdzę i dam znać jak poszło.

Crazy Horse
Posty: 3550
Rejestracja: 07 paź 2003, 21:38
Deska: Cabrinha Trigger
Latawiec: Cabrinha Drifter
Lokalizacja: SZKOŁAserwisKITE
Postawił piwka: 29 razy
Dostał piwko: 106 razy
Kontaktowanie:
 
Post29 cze 2011, 12:00

Jesli mówimy o 1-5cm, to bez obaw zaklejasz i latasz aż nie rozwlaisz latawca na pół ;)
Jeśli to by było na komorze, to juz lepiej przeszyć.

Na przyszłość podobne historie robimy na MM od ręki, nawet jak jestesmy zajęci ;)

Awatar użytkownika
augusrad
Posty: 503
Rejestracja: 23 maja 2009, 07:46
Deska: Nobile XTR 13, Nobile T5 13
Latawiec: C4 13m,11m, Rebel 9m
Lokalizacja: Giżycko/Warszawa
Postawił piwka: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post29 cze 2011, 15:41

Crazy Horse pisze:Jesli mówimy o 1-5cm, to bez obaw zaklejasz i latasz aż nie rozwlaisz latawca na pół ;)
Jeśli to by było na komorze, to juz lepiej przeszyć.

Na przyszłość podobne historie robimy na MM od ręki, nawet jak jestesmy zajęci ;)

Cześć szukam kondona z zaworkiem do żebra Vegasa 16m 2007 macie do odprzedania ?

Awatar użytkownika
march_in
Posty: 2085
Rejestracja: 01 cze 2007, 20:31
Lokalizacja: vava to rege tałn
Postawił piwka: 12 razy
Dostał piwko: 16 razy
Kontaktowanie:
 
Post29 cze 2011, 15:46

a ja szukam zdechlego kondoma. ma ktos?

Awatar użytkownika
augusrad
Posty: 503
Rejestracja: 23 maja 2009, 07:46
Deska: Nobile XTR 13, Nobile T5 13
Latawiec: C4 13m,11m, Rebel 9m
Lokalizacja: Giżycko/Warszawa
Postawił piwka: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post29 cze 2011, 20:40

Marcin mam od mojego Vegasa jak kupię dla siebie to mogę Ci oddać swój, kondom jest cały a zaworek do wymiany, chyba ze nie znajdę kompletu to wymienię tylko zawor.

Awatar użytkownika
march_in
Posty: 2085
Rejestracja: 01 cze 2007, 20:31
Lokalizacja: vava to rege tałn
Postawił piwka: 12 razy
Dostał piwko: 16 razy
Kontaktowanie:
 
Post29 cze 2011, 20:54

augusrad pisze:Marcin mam od mojego Vegasa jak kupię dla siebie to mogę Ci oddać swój, kondom jest cały a zaworek do wymiany, chyba ze nie znajdę kompletu to wymienię tylko zawor.

spoko dzieki. lepiej wymien zawor.gdzies tu widzialem ze koniu wymienia za 40-80zl zaworek

Awatar użytkownika
augusrad
Posty: 503
Rejestracja: 23 maja 2009, 07:46
Deska: Nobile XTR 13, Nobile T5 13
Latawiec: C4 13m,11m, Rebel 9m
Lokalizacja: Giżycko/Warszawa
Postawił piwka: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post04 lip 2011, 22:20

Jak jeszcze szukasz to niestety muszę zamówić komore z zaworkiem w komplecie zostanie mi wiec stara

ckskawina
Posty: 5
Rejestracja: 14 kwie 2009, 11:39
 
Post25 lip 2011, 22:28

Hej.
Poszukuję balona do tuby głównej Cabrinha CO2 12m z reconem. Każdy balon ma oddzielne pompowanie.
Nie wie ktoś gdzie pytać???
Łatałem już kilka razy (poprzedni właściciel też) i przyszeł ten moment kiedy trzeba wymienić :-(

Z góry dzięki za pomoc
Marcin

Awatar użytkownika
jedi1
Posty: 2200
Rejestracja: 28 maja 2006, 17:37
Lokalizacja: Gdynia
Postawił piwka: 116 razy
Dostał piwko: 80 razy
Kontaktowanie:
 
Post25 lip 2011, 23:30

ckskawina pisze:Hej.
Poszukuję balona do tuby głównej Cabrinha CO2 12m z reconem. Każdy balon ma oddzielne pompowanie.
Nie wie ktoś gdzie pytać???
Łatałem już kilka razy (poprzedni właściciel też) i przyszeł ten moment kiedy trzeba wymienić :-(

Z góry dzięki za pomoc
Marcin


Board & Kite - Łukasz Koński
Kemping Małe Morze - Chałupy
http://www.boardandkite.pl
tel: 605-327-791
e-mail: info@boardandkite.pl

Kite Service
Posty: 1
Rejestracja: 08 sie 2011, 13:08
 
Post08 sie 2011, 14:56

Pajak Sport
ul. Cmentarna 3
43-300 Bielsko - Biała
tel.:+48 33 4876954
kom.: +48 606129926
http://www.pajaksport.pl

Naprawa latawców ( Bladderów, poszycia, rozerwanych tub głównych i strutsów etc. ). Naprawiamy latawce wszystkich typów.

Awatar użytkownika
Pike
Posty: 375
Rejestracja: 17 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Poznań
 
Post26 sie 2011, 14:21

Witam czy ktoś może mi zaoferować balon tuby głównej do cabrinhi crossbow 2009 11m ? pozdrawiam .

zed1978
Posty: 2
Rejestracja: 01 wrz 2011, 18:58
 
Post01 wrz 2011, 19:22

Witam .
mam problem z balonem w moim latawcu , jest to latawiec coś około z 2004 roku polskiej firmy LOOP model Spitfire rozmiar 12 . i potrzebuje do niego balon do tuby głównej . z tego co wiem to jakiś model przeszywany z gastry i tuba główna wygląda identyczne jak modele gastry z tego okresu stealth czy force ( w zasadzie mam wrażenie że to te same latawce co mój poza grafiką ;-) ) .
czy ktoś będzie wiedział gdzie dostane taki balon lub może z innego modelu coś podejdzie ...
pozdrawiam ;-)
.


Wróć do „Zrób to Sam & Naprawa Sprzętu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość