Strona 1 z 1

rev na barze fuel'a 2007 albo waroo 2007

: 25 lis 2008, 14:49
autor: maciek_3c
probowal ktos?

czy przynajmniej dlugosci linek wszedzie sa takie same? odpuszczanie/zakres depower'a ?
pomijajac juz systemy bezpieczenstwa ;)

dzieki, pzdr
maciek

: 26 lis 2008, 19:28
autor: don Komorro
trzeba chyba trymować... ostatnio próbowałem do fuelka podłączyć Barzykowy bar rrd i stosunki długości linek sie nie zgadzały :wink:

: 26 lis 2008, 20:09
autor: marq
dlatego przewage maja np northy jeden bar i wszystko na nim chodzi:P

ale na bank bedziesz musial kombinowac z dlugosciami linek, ale szybko pojdzie;) :P

: 26 lis 2008, 20:27
autor: Biały
Z baru od cs z 2003 roku można i zrobić bar do bowa na 2009 jeżeli będzie
to 1:1 bez problemu.
Kwestia wytrymowania linek zajmująca od 1 do 30 minut i długości depowera

Re: rev na barze fuel'a 2007 albo waroo 2007

: 06 gru 2008, 12:02
autor: Pablo
maciek_3c pisze:probowal ktos?

czy przynajmniej dlugosci linek wszedzie sa takie same? odpuszczanie/zakres depower'a ?
pomijajac juz systemy bezpieczenstwa ;)

dzieki, pzdr
maciek


wszystkie linki w barach Slingshot'a mają taką samą długość więc teoretycznie nie ma problemu z używaniem jakiegokolwiek SS baru do jakiegokolwiek latawca SS. Możesz nawet wziąć bar od REV'a i podłączyć go do Fuel'a dzięki czemu zyskujesz rev'elacyjny system bezpieczeństwa ;).

Używając barów od fuela tracisz znaczną część depowera [bo zakres ruchu barem jest mniejszy] i oczywiście REV'owy system bezpieczeństwa.

: 27 gru 2008, 11:48
autor: przemass
Dlatego na luzie użyj sobie baru od Waroo - lepszy bar, ustawienie linek 1:1, bedziesz musiał tylko dopasowac pigtailsy.

pozdro

: 27 gru 2008, 12:38
autor: maciek_3c
dzieki!

jednak nie bylo tak milo z dopasowaniem jak planowalismy ;)
dlugosc linek jak pablo pisze to nie problem, z barem waroo tez spoko, jednak problemy sa przy leashowaniu ;)

przerobilem bar fuel'a, przeciagajac bungee line zamiast 5 linki przez stoper i bar i do jednej z linek nosnych - po leasowaniu latawiec spadl na ziemie, nastepnie polecial znowu do gory, przeciagnal troche mojego testera (thx jurgen) i walnal na szczescie znowu w piach (latawiec zostal za malo wypuszczony na jednej lince - rev'y maja dluzsze "sznurkowe" wzmocnienia na nosnych linkach niz fuel'e)
na barze od waroo (07), podlaczajac do leasha latawiec nie wylozyl sie niestety na wodzie (podlaczylismy go do linki depowera przy CL) - nastepnie zostal zmielony przez fale i tyle bylo z zabawy ;)

bar od waroo mozna wykorzystac tak samo jak bar od fuel'a podpinajac leasha do jednej z nosnych nad depowerem (niestety bardzo nie lubie takiego podpinania i zwisajacego leasha)

pzdr
maciek

: 28 gru 2008, 09:27
autor: przemass
A w czym problem w barze od waroo? Zapinasz na linke sterującą, a jesli nie lubisz zwisajacego leasha, uzywasz double depower oczka...

Naprawde nie kumam koncepcji z barem od fuela.

: 28 gru 2008, 17:49
autor: Cygański król
przemass pisze:A w czym problem w barze od waroo? Zapinasz na linke sterującą, a jesli nie lubisz zwisajacego leasha, uzywasz double depower oczka...

Naprawde nie kumam koncepcji z barem od fuela.


DOuble depower? Ha HA Ha

TO jest kpina trochę
Double depower oczko = no safty QR bo zerwanie chicken loopa w tym systemie = puszczeniu baru, nic więcej nie daje. CO więcej tracisz sterowność i masz daleko bar.

Jeśli powiesz że to co mówię nie jest prawdą to wstawie tu film.

Prawda jest taka że best bar ma albo 2metrowego lisha albo suicide.

: 29 gru 2008, 09:49
autor: przemass
[quote="Cygański król]

DOuble depower? Ha HA Ha

TO jest kpina trochę
Double depower oczko = no safty QR bo zerwanie chicken loopa w tym systemie = puszczeniu baru, nic więcej nie daje. CO więcej tracisz sterowność i masz daleko bar.

Jeśli powiesz że to co mówię nie jest prawdą to wstawie tu film.

Prawda jest taka że best bar ma albo 2metrowego lisha albo suicide.[/quote]

Kpina? A pływałes ty kiedys w ogóle na tym systemie?

Po pierwsze system dd nie jest systemem liszowania, służy do treningu uh w ODPOWIEDNICH warunkach. Jesli sie nie wypinasz, mozesz sobie zapiac na sterujaca lub nosna. Nawet przy zapieciu na dd mozna zawsze zliszowac sie na osh lub wypiac z lisza ostatecznie.

Po drugie, system dd w razie liszowania zbija stoper i co wazniejsze, przy puszczeniu baru nie ma sporego szarpniecia, jak przy suicide ( 2 lisze w ten sposob "udało mi sie" zerwac ) - linka rozwija sie z oporem - dlatego nie ma takiej siły naprezajacej lisza. Jakies jeszcze roznice mam Ci wykazac, czy wciaz dla Ciebie to jest suicide?

W ostatnim zdaniu nie kumam co poeta miał na mysli...

Tu chyba nic sie nigdy nie zmieni :wink: Ide na wode, pozdro :)

: 29 gru 2008, 11:40
autor: oskar48
Ja mam w swoich barach system analogiczny do "double depower" w Bestach i trzeba przyznać, że Cygański Król ma sporo racji. Zleashowanie, w sensie utraty mocy, jest tożsame ze zbiciem stopera i max odpuszczeniem baru. W niektórych sytuacjach (Maciek właśnie pisał o takiej) to trochę zbyt mało i trudno porównywać to rozwiązanie z wygodą i bezpieczeństwem piątej linki. Mimo tego najczęściej tak właśnie podłączam leasha i w przypadku gdy utrata mocy jest niewystarczająca łapię za oh shit handle i wypinam się z leasha. W warunkach sztormowych podpinam na jedną linkę mocy - leash zwisa i wkurza, ale jest bezpiecznie.

: 29 gru 2008, 16:51
autor: przemass
oskar48 pisze:Ja mam w swoich barach system analogiczny do "double depower" w Bestach i trzeba przyznać, że Cygański Król ma sporo racji. Zleashowanie, w sensie utraty mocy, jest tożsame ze zbiciem stopera i max odpuszczeniem baru.



Tak, jest tożsame z tym co piszesz ( o zbiciu stopera cygański król nie wspomniał ) - i tak ma byc, bo zapiecie na dd NIE MA z ZAŁOŻENIA liszowac latawca - służy do TRENINGU...Jest natomiast DUŻO lepsze od zapięcia na suicide ( zwłaszcza w porównaniu z suicide w C shape'ach ) - bo latawiec nie niszczy tak bardzo po glebie - i to staram sie właśnie przekazac...

Jeśli ktoś potrzebuje zapiac latawiec na 100% liszowanie, robi sie to na uchwcie osh. Tak wiec od Ciebie zależy czy chcesz sobie poskakac uh i potrenowac czy tez jest za duzo dla Ciebie - zapinasz na osh.

Temat dotyczy Reva i pytania który bar lepszy - zakładam że nie zrobicie z niego 5-linkowca i nie podłączycie baru od torcha bo lubicie 5-ta linke?

: 29 gru 2008, 19:12
autor: maciek_3c
podpiecie do DD w barze waroo da to samo co podpiecie do CL w barze rev'a przy odpuszczonym stoperze (jak wiadomo w ss nie pusci stoper co mi odpowiada)

wg mnie tak czy siak musze zaopatrzyc sie w bar rev'a albo do konca przerobic swoj krotki bar fuel'a (musze jeszcze srodkowe linki dokupic) i bede miec to co chce - system bezpieczenstwa do ktorego nie bede bal sie podpiac na grubym plywaniu i nie bede miec makaronu po leashowaniu (pisze o latawcu 7m wiec dla mnie jest silnowiatrowy i do nauki dla dziewczyna)

co do podinania leasha do osh - strasznie tego nie lubie, wiec na pewno nie dam sie do tego zmusic ;)

pzdr!

: 30 gru 2008, 17:51
autor: grzechu
wg mnie tak czy siak musze zaopatrzyc sie w bar rev'a

Mogę ci sprzedać 45 cm raz śmiganą nowke do reva.
Taniej niż u Dystrybutora, ale za darmo też nie oddam.. :wink: