Mikolpa pisze:Od posmarowania minęło już kilka pływań, na razie wszystko git, nie widać żeby linki od baru przecierały się bardziej, końcówki sterówek i nośnych też wyglądają dobrze. Jedyny minus to to że wszystko co posmarowałem zrobiło się ciemne, wygląda na brudne ale najważniejsze że się niestrzępi bardziej.
W porównaniu do mojego RRD to linki w north są kiepskie. Na RRD pływam równie często i linki od czerwca zeszłego roku praktycznie są nietknięte i wyglądają przy tych od northa jak nowe.
czosnek pisze:
jakim woskiem to zrobiłeś?
generalnie na początku to wygląda lepiej jednak potem linka zaczyna się dużo mocniej strzępić - raz dwa i już do wymiany =/
śnieży pisze:Mikolpa pisze:Oby wszystkie firmy wybierały ten kierunek. Patrząc na bary northa na spotach z 2012 / 11 używane o wiele więcej niż mój 2013 uważam że north wybrał inny kierunek, ten gorszy dla nas. Chyba że to jakaś kiepska partia.
od 2015 North w owijce
kriski pisze:też nie przesadzajmy, nowy depower to 7 dych, a wymiana to 5 min
śnieży pisze:kriski pisze:też nie przesadzajmy, nowy depower to 7 dych, a wymiana to 5 min
w Norcie 5 minut? jak dokładnie to robisz, bo mi samo wybijanie pina w chickenloopie zajęło pół godziny?
jedi1 pisze:śnieży pisze:kriski pisze:też nie przesadzajmy, nowy depower to 7 dych, a wymiana to 5 min
w Norcie 5 minut? jak dokładnie to robisz, bo mi samo wybijanie pina w chickenloopie zajęło pół godziny?
Nowe bary mają imbusy
śnieży pisze:w Norcie 5 minut? jak dokładnie to robisz, bo mi samo wybijanie pina w chickenloopie zajęło pół godziny?
kriski pisze:śnieży pisze:
jeszcze trochę w temacie - ktoś męczył nowe bary mocno, piszą że przelotówka przez drążek jest z jakiegoś kosmicznego plastiku co ma nie wycierać linki, prawda to?
Mikolpa pisze:(...)
Gdzie kupujecie dyneme na depower? Ja jak szukałem w necie to zawsze ok 150zl wychodziło.
Wróć do „Zrób to Sam & Naprawa Sprzętu”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości