Strona 1 z 1

pytanie dot. technologii latawców

: 31 sty 2013, 18:37
autor: color1
a mianowicie czy ktoś wie jaki rodzaj farby używany jest w kolorystyce latawców i jakę metodą jest nakładana grafika ?
czy to sito, czy może fleksodruk ?

Re: pytanie dot. technologii latawców

: 31 sty 2013, 19:00
autor: andrek
z tego co mi wiadomo to jest to klasyczne sito

Re: pytanie dot. technologii latawców

: 31 sty 2013, 20:16
autor: Famay
Pamiętam jak kiedyś BraCuru dawał do zrobienia logo Su-2 gdzieś w Gdyni i był o tym wątek ! Jak go odkopiesz to na 100 % powinno być napisane czy to zrobili .

Re: pytanie dot. technologii latawców

: 01 lut 2013, 00:40
autor: Jurgen
Famay pisze:Pamiętam jak kiedyś BraCuru dawał do zrobienia logo Su-2 gdzieś w Gdyni i był o tym wątek ! Jak go odkopiesz to na 100 % powinno być napisane czy to zrobili .


W gdańsku. Vector Sails. ul. Dolne Młyny :)

Re: pytanie dot. technologii latawców

: 01 lut 2013, 01:02
autor: color1
bardziej mi chodziło o to jak to się odbywa na linii produkcyjnej, w fabryce.

tak się zastanawiam, czy byłoby wzięcie jakby z takiego np. northa zamówić powiedzmy setkę białych, gołych latawców (czarna tuba, biały latawiec, lub cały czarny, lub dowolne kombinacje z niezadrukowanego materiału) i malować na zamówienie plotterem plujkowym (farba fleksofraficzna albo jakaśtam, właśnie jaka ? byle odporna na słońce, słoną wodę, farba która "integruje się" z materiałem z którego wykonany jest latawiec) indywidualna dowolną grafikę (lub gotowce), którą każdy miałby możliwość sobie samemu opracować i wysłać w ramach zamówienia. odpada sito rastrowe albo z kolorów separowanych, bo to ogromne koszty i dla jednostkowego wzoru się nie opłaci, ale gdyby taki latawiec rozciągnąć na stole, ustawić plotter i nadrukować cokolwiek co zapełniłoby całą powierzchnię szmaty (poza tubą). możliwe że przy hurtowych zamówieniach koszt wydruku byłby akceptowalny.

Re: pytanie dot. technologii latawców

: 01 lut 2013, 01:58
autor: Jurgen
color1 pisze:bardziej mi chodziło o to jak to się odbywa na linii produkcyjnej, w fabryce.

tak się zastanawiam, czy byłoby wzięcie jakby z takiego np. northa zamówić powiedzmy setkę białych, gołych latawców (czarna tuba, biały latawiec, lub cały czarny, lub dowolne kombinacje z niezadrukowanego materiału) i malować na zamówienie plotterem plujkowym (farba fleksofraficzna albo jakaśtam, właśnie jaka ? byle odporna na słońce, słoną wodę, farba która "integruje się" z materiałem z którego wykonany jest latawiec) indywidualna dowolną grafikę (lub gotowce), którą każdy miałby możliwość sobie samemu opracować i wysłać w ramach zamówienia. odpada sito rastrowe albo z kolorów separowanych, bo to ogromne koszty i dla jednostkowego wzoru się nie opłaci, ale gdyby taki latawiec rozciągnąć na stole, ustawić plotter i nadrukować cokolwiek co zapełniłoby całą powierzchnię szmaty (poza tubą). możliwe że przy hurtowych zamówieniach koszt wydruku byłby akceptowalny.


Z tego co wiem to np. z Ozone możesz zamówić za dopłatą latawiec z dowolna grafika....

Re: pytanie dot. technologii latawców

: 01 lut 2013, 13:36
autor: FilipN
Jurgen pisze:Z tego co wiem to np. z Ozone możesz zamówić za dopłatą latawiec z dowolna grafika....


możesz, Seba i Junior mają takie C4 :)

Re: pytanie dot. technologii latawców

: 01 lut 2013, 18:11
autor: Jurgen
FilipN pisze:możesz, Seba i Junior mają takie C4 :)


Ja wiem że mogę ;) ale dzięki :)

Re: pytanie dot. technologii latawców

: 03 lut 2013, 19:32
autor: GURU 10.5
Ozone Zephyr 17m z grafiką na zamówienie klienta.

Tilevision-1.jpg
Tilevision-1.jpg (45.46 KiB) Przejrzano 1092 razy


A tu Pepsi hurtowo...:)

Re: pytanie dot. technologii latawców

: 03 lut 2013, 19:41
autor: Famay
NO to wygląda mega ! W Kite.pl mają c4 10m i jest to mega efekt .

P.S pepsi komus rozdawało te kity :)

Re: pytanie dot. technologii latawców

: 03 lut 2013, 21:11
autor: boldek
Z tego co widzę, to FunSurf też ma swoje

Obrazek