Cześć!
Porządny serwis po naprawie/szyciu/klejeniu powinien sprawdzić szczelność całego latawca. Każda awaria skutkuje niekontrolowanym np. lądowaniem w trudnych warunkach, przenoszeniem latawca itp. i wiadomo, że w takiej sytuacji z latawcem mogę się zdarzyć różne niepożądane rzeczy jak np. dodatkowe, przypadkowe przebicia tuby. Jednakże 2 lata temu zdarzyło mi się odebrać latawiec z autoryzowanego serwisu (....) pojechać na zagraniczny wyjazd gdzie po napompowaniu... z latawca zeszło powietrze
- okazało się, że ...latawiec ma trzy dziury na tubie głównej, które powstały po najprawdopodobniej przydepnięciu pustej tuby leżącej na podłodze podczas naprawy w serwisie (piasek w tubie). Dzisiaj natomiast sprawdzałem kite (cały zanurzałem w wodzie) odebrany po naprawie z Board & Kite (Pruszków) i wszystko jest kolejny raz w najlepszym porządku
- dlatego polecałem ten serwis.
Pozdrawiam,
Tolek
Koszalin
509 817 599
Nikt nie mówił, że będzie łatwo...ale dlaczego nie może być?