systemy bezpiczeństwa
: 28 lip 2009, 16:54
autor: paul82win
proszę opiście jakie zastosowano systemy bezpieczeństwa w waszych kitach np. w cabrinha zastosowano system IDS inteligent depower system
http://www.youtube.com/watch?v=vMc2tbVbyk0
a w North zastosowano 5th line safety system
http://www.youtube.com/watch?v=WpQlIE35 ... re=related A jak to wyglada w innych latawcach ? piszcie !!
: 28 lip 2009, 18:01
autor: mkmiec
W nowym barze BESTa Redline bar jest taki sam sytem jak IDS. Leash podpiety do linki podpietej do obydwu linek nosnych.
System zaprezentowany jest
TU wraz z Kahoona 09.
Standardowy bar BESTa ma system double depower. Linka depowera sie wydluza przy aktywacji QR. Lub bardziej standardowe podpiecia do OSH przy jednej lince nosnej lub sterowniczej.
: 28 lip 2009, 22:04
autor: przemass
No i chyba nic więcej nie można dodać w temacie...może poza 5 linką w C shape'ach i systemem z komorowców np Ozone, polegającym na wydłużeniu linek nośnych na tyle że latawiec zostaje praktycznie tylko na sterujących.
Do tego filmik jest dość tendencyjny, bo nie pokazuje latawca w sytuacji realnego zagrożenia. Gdyby tak było, z filmu wynikłoby że podłączenie do przedniej linki jest najbezpieczniejsze ( z tych 3 opcji ). Mnie np system Notha podczas kręcenia kiteloopa raz brzydko zamiótł, szkoda że na rafę. Natomiast system o którym pisze Michał, taki jaki ma Kahoona, Northy Evo lub Flexi to kolejna generacja i wg mnie doskonały pomysł.
pzdr