Strona 1 z 1

Peter Lynn Charger

: 24 lut 2010, 21:32
autor: nevalon
Początkowo sam chciałem napisać recenzję, jednak tego tu nie zrobię z dwóch powodów:

1. Sprzedaję te latawce - zatem będzie mało wiarygodna
2. Latam na lądzie a nie na wodzie (przynajmniej na razie - niedługo planuję zejść też na wodę) i mógłbym porównać Chargera do otwartokomorowców, którymi latałem (szczególnie Ozone Manta M3 12m) i to raczej z pozycji snowkite'owej - nie mam za to porównania do pompek z którymi doświadczenia mam raczej symboliczne.

Jeśli ktoś jest chętny na przetestowanie tego latawca w rozmiarze 8m i/lub 15m na wodzie to zapraszam - Szczecin i okolice. Mile widziana recenzja po testach.

Ze swojej strony wypiszę jedynie kilka punktów:

1. Charger ma dużą jak na latawiec ilość ustawień: Steering Adjustment, Flight Adjuster, węzełki przy uździe odsuwające / przysuwające bloczek i zmieniające charakterystykę zachowania depowera VPC (Variable Power Control). Do tego węzełki na linkach mocy oraz trymer na barze... To wszystko pozwala na zmianę charakterystyki latawca bardziej w kierunku Bow albo bardziej w kierunku C-Shape.

2. Bardzo duży zakres wiatrowy (powiązane z powyższym)

3. Ogromna winda i super noszenie - zaliczyłem na nim mój rekordowy jak do tej pory skok :)

4. Nawet przy minimalnym wietrze taki kolos jak 15m lata po oknie wiatrowym bardzo szybko - wręcz zaskakująco szybko, nie spodziewałem się aż takiej prędkości i zwrotności.

5. Bardzo duży skok trymera i ruchu barem, z czego ten drugi można ograniczyć łatwo przesuwalnym stopperballem.

6. No i oczywiście osławiony Peter Lynn Auto-Zenith :D

7. Lądowanie bez pomocnika - bolączka latawców Peter Lynn - ja do tego po prostu się leashuję, mocuję leasha do czegokolwiek i idę zabezpieczyć latawiec. Być może ten sposób średnio się sprawdzi w przypadku wiatru on-shore, na dużej zaśnieżonej przestrzeni działał OK :)

Re: Peter Lynn Charger

: 25 lut 2010, 00:09
autor: Ziomek.
nevalon pisze:
2. Bardzo duży zakres wiatrowy (powiązane z powyższym)


4. Nawet przy minimalnym wietrze taki kolos jak 15m lata po oknie wiatrowym bardzo szybko - wręcz zaskakująco szybko, nie spodziewałem się aż takiej prędkości i zwrotności.



2. dolny zakres Peteró raczej nie jest powalający :idea:

4. szybki? w porównaniu do komorowców na pewno
jednak pompowańcom ustępuje

pzdr

Re: Peter Lynn Charger

: 25 lut 2010, 00:11
autor: kowalm
Ziomek. pisze:
nevalon pisze:
2. Bardzo duży zakres wiatrowy (powiązane z powyższym)


4. Nawet przy minimalnym wietrze taki kolos jak 15m lata po oknie wiatrowym bardzo szybko - wręcz zaskakująco szybko, nie spodziewałem się aż takiej prędkości i zwrotności.



2. dolny zakres Peteró raczej nie jest powalający :idea:

4. szybki? w porównaniu do komorowców na pewno
jednak pompowańcom ustępuje

pzdr

Ziomek, tak z ciekawości - latałeś Chargerem :?: w ogóle czymś nowszym niż Venom :?: ;)
pytam nie złośliwie, tylko dla porównania, bo chargerem JESZCZE nie latałem ;)

Re: Peter Lynn Charger

: 02 lip 2011, 01:27
autor: Brodi
Charger wolniejszy niż pompka??? To chyba trzeba liczyć w mili sekundach . PL charger jest szybki jak diabeł :twisted: .Dziś bujałem się 12-stką ( na lądzie )przy 7-8 węzłach i dawał rade. Dopiero zaczynam zabawę z tym latawcem, ale jestem mile zaskoczony z tego co potrafi .

Re: Peter Lynn Charger

: 05 lip 2011, 18:00
autor: nevalon
Na tym filmie widać szybkość Chargera :-)

phpBB [video]

Re: Peter Lynn Charger

: 06 lip 2011, 11:17
autor: metsa
No jestem pod wrażeniem szybkości :shock: , wiedziałem że twin skiny są szybkie ,ale że aż tak , ciekawe jaki to rozmiar 8m ? pozdros 8)

Re: Peter Lynn Charger

: 06 lip 2011, 11:36
autor: nevalon
Raczej 10m. Mam 8m Chargera i uwierz, że jest jeszcze szybszy :)