Strona 2 z 2

Re: Bar Northa na 2017 - bez knagi depowera, system wbudowany w bar

: 25 sie 2016, 18:22
autor: Mikolpa
JanuszD pisze:Click bar tez bedzie mial rozne kolory plywakow.

clickbar.jpg


Na stronie są też takie zdjęcia z nieco innym kolorem niż powyżej.
Obrazek
Ale tak jak pisałeś jakie to ma znaczenie? 3,5 tysia rozwiąże problem, na pewno mój :-)
Z drugiej też strony może są osoby, które nie chcą kolorowych barów takich jak np. Czarno białych z 2013 lub oczojebno żółto granatowy z 2015. Dzięki click bar będzie wybór :thumbsup:

Re: Bar Northa na 2017 - bez knagi depowera, system wbudowany w bar

: 08 wrz 2016, 19:35
autor: boldek
Okazuje się, że nie tylko North wprowadził taki system w kolekcji 2017, poniżej nowy bar Ocean Rodeo:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

phpBB [video]


Jakoś nie przemawia do mnie to "dokręcanie śrubki"... :wink:

Re: Bar Northa na 2017 - bez knagi depowera, system wbudowany w bar

: 08 wrz 2016, 22:58
autor: ronino
zapytam z ciekawości ... bo ja może ciągle nie wiem jak działa latawiec i linki mocy z depowerem - mi się wydawało że skracanie lub wydłużanie linek nośnych poprzez ruchy depowerem wpływa na odchylenie do tyłu lub do przodu czaszy latawca - a więc dostawał on więcej lub mniej wiatru - jak więc ma niby to działać tutaj
tutaj mamy tylko luzujące się lub napinające linki sterujące - to na pewno daje w pewien sposób regulację mocy

jak dla mnie bardzo dobry to jest patent - nie da rady ładnie regulować mocy i musisz zmienić latawiec - najlepiej jak byś miał co 2 rozmiary, od dokładnie tego producenta :D
mało sie sprzedaje - dużo na rynku wtórnym jest, więc trzeba sobie jakoś radzić ze sprzedażą w następnych latach, sprzęt już w ciągu ostatnich 8 lat zdrożał 100% więc trzeba kombinować :D

Re: Bar Northa na 2017 - bez knagi depowera, system wbudowany w bar

: 08 wrz 2016, 23:15
autor: color1
tutaj też regulacja dotyczy linek nośnych, pokrętło wydłuża lub skraca "środkowe" linki a nie sterujące.
tak czy inaczej, m.z. patent fajnie wygląda ale trochę przedobrzyli - w praktyce wiele razy użycie regulacji de/powera wymagało natychmiastowej reakcji, pociągałem linkę na knadze i był power, lub całkowity depower - w sekundę... a tu trzeba się nakręcić, w tym czasie latawiec może narobić szkód w trudnych warunkach np....
przy równym wietrze jak z suszarki, jak na filmikach, to można się pobawić pokręcić pokrętłem, ale nie zawsze i nie wszędzie są takie warunki.
ja zostaję przy poprzedniej wersji ;)

Re: Bar Northa na 2017 - bez knagi depowera, system wbudowany w bar

: 09 wrz 2016, 00:04
autor: bartolomeo_n
color1 pisze:tutaj też regulacja dotyczy linek nośnych, pokrętło wydłuża lub skraca "środkowe" linki a nie sterujące. (...)

No właśnie nie - regulacja skraca/wydłuża zewnętrzne, sterujące linki.

color1 pisze: (...)tak czy inaczej, m.z. patent fajnie wygląda ale trochę przedobrzyli - w praktyce wiele razy użycie regulacji de/powera wymagało natychmiastowej reakcji, pociągałem linkę na knadze i był power, lub całkowity depower - w sekundę... a tu trzeba się nakręcić, w tym czasie latawiec może narobić szkód w trudnych warunkach np....
przy równym wietrze jak z suszarki, jak na filmikach, to można się pobawić pokręcić pokrętłem, ale nie zawsze i nie wszędzie są takie warunki.
ja zostaję przy poprzedniej wersji ;)


Niby jest tu patent z błyskawicznym zwolnieniem - co odpowiada zaciągnięciu depowera na maxa. Jeżeli to dobrze rozumiem, to skoro tu skracamy sterówki, to jest odwrotnie niż normalnie - jak kręcimy to dodajemy mocy. Wtedy przycisk i ciach. W przypadku gdy latawiec nam chce spaść, bo jest akurat dziura to faktycznie - nie da się b. szybko zadziałać.

Re: Bar Northa na 2017 - bez knagi depowera, system wbudowany w bar

: 09 wrz 2016, 18:12
autor: color1
no masz rację z tymi linkami, nieuważnie chyba obejrzałem filmik... ale tak czy inaczej, nie podoba mi się to rozwiązanie.

Re: Bar Northa na 2017 - bez knagi depowera, system wbudowany w bar

: 22 wrz 2016, 14:01
autor: mas