Strona 3 z 7

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 17 maja 2017, 13:06
autor: feel
surfbabe pisze:a to na 1/2wyspie będzie można gdzieś to przywdziać, żeby steścić?

Podbijam - jak z testami RideEngine w okolicy Trójmiasta?

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 17 maja 2017, 17:13
autor: Pablo
chcemy odpalić centrum testowe! wiadomość na dniach!

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 17 maja 2017, 18:46
autor: don Komorro
Pablo a co z dostawa?;) cos wiadomo?

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 17 maja 2017, 23:05
autor: Grzegorz KiteLife
Pablo pisze:
Nie ma co ukrywać, że RIDE ENGINE jest de facto NAJDROŻSZYM trapezem na rynku, ale o lata świetlne wyprzedza całą konkurencję. Nota bene nikt z klientów sklep@rideengine.pl jakoś nie narzekał na zimowe rabaty ;)

A jak mają się letnie rabaty bo ceny na www to raczej ponury żart ;)

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 18 maja 2017, 08:19
autor: Wrogu
Mystic ma teraz podobne rozwiązanie. Wydaje mi się, że podobnie mogą sprawować się trapezy Mandera. Sam chętnie coś w lato potestuje :)

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 18 maja 2017, 10:38
autor: sebro
Manery bym nie porównywał, to nie jest twardy trapez.

Moim zdaniem sztywne trapezy to przyszłość, dziwię się, że dopiero teraz kolejni producenci naśladują RideEngine (Dakine, Mystic, Brunotti, Jay).
Kupiłem akurat RideEngine bo byli pierwsi dostępni u nas, w dodatku w dobrej zimowej cenie. Reszta działa pewnie podobnie bo idea ta sama - mały ale totalnie twardy :doh:
Polecam wszystkim SPRÓBOWAĆ, ale nie w sklepie tylko KONIECZNIE NA WODZIE. Na sucho trapez może robić wrażenie niewygodnego, podczas pływania jest inaczej. Oczywiście z trapezem jak z butami - nie każdemu podejdzie dany model.
Ja jestem zachwycony. Zawsze lubiłem trapezy o małym profilu ale miękkie. Ten jest bardzo mały :thumbsup: a twardość i wyprofilowanie pod odcinek lędźwiowy przynosi tylko zalety. Siedzi w miejscu jak przyklejony. Plecy mimo niskiego profilu są całkowicie odciążone, a jednocześnie mamy ogromną swobodę ruchów, dla mnie bomba :clap:
Oczywiście ma też swoje wady:
- Paski są lipne, tzn. mi się luzują. W recenzjach w necie czytałem, że to powszechne, nawet RideEngine radzi je "podwijać z powrotem" w klamry, ale ja tego nie potrafię zrobić więc co jakiś czas poprawiam.
- Początkowo czułem dziwny ucisk na brzuch i żebra z przodu, ale okazało się, że rozwiązaniem jest luźniejsze zapinanie trapezu. Siedzi w miejscu jak wcześniej a ucisk zniknął. Generalnie polecam nie zapinać go zbyt mocno, on tego nie potrzebuje do działania.
- Mam wrażenie, że ten trapez może być niewygodny dla osób, które z różnych przyczyn długo trzymają kajta w zenicie, ale to już każdy musi sprawdzić sam.
- Hak jest krótki co niby jest zaletą, ale okazało się, że donkey dick Airusha jest za długi i się wygina, a czasami nawet wypada, ze dwa razy zaliczyłem niechciane unhooked, w dodatku przy przepałowaniu, nigdy nie myślałem, że powiem, że mam za długi patyk :doh:
- Pewnie jest kłopot przy pakowaniu quivera, ale mnie to nie dotyczy.

Powyższe wady to oczywiście bzdety przy zaletach.
Jeszcze raz polecam spróbować sztywnego trapezu, obojętnie jakiej firmy.

Aktualizacja po roku używania:
Podczas sesji z dużą ilością skoków przez zenit trapez trochę jednak podchodzi. Mocne wychylenie na halsie i wraca na miejsce, pewnie przez to wyprofilowanie i dość śliski materiał wewnątrz.
Nauczyłem się podwijać paski z powrotem w klamry :thumb: i rzeczywiście likwiduje to problem luzowania.
Prują się jakieś cienkie nitki w tym elastycznym pasie, ale to pryszcz. Reszta bez oznak zużycia.
Zdania nie zmieniam, zajebisty trapez.

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 23 maja 2017, 19:25
autor: feel
Pablo pisze:chcemy odpalić centrum testowe! wiadomość na dniach!

To lepiej się pospieszyć, bo konkurencja nie śpi :wink: viewtopic.php?f=4&t=70586

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 03 lip 2017, 12:59
autor: feel
Czy można już gdzieś obejrzeć w okolicy Trójmiasta lub półwyspu?

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 03 wrz 2017, 10:04
autor: feel
No i po wakacjach, a testów żadnych :roll: Dziwna sytuacja - sporo ludzi się interesuje tematem, a dytrybutor milczy.
Mogę tylko snuć domysły, że to przez poważne problemy z jakością, o których sporo słyszałem...

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 03 wrz 2017, 20:51
autor: Wrogu
Podpytywałem się dystrybutora, na pierwszego maila odpowiedział, ale już na moją odpowiedź z doprecyzowaniem rozmiaru nie ..... grunt do podejście do klienta :wink: :thumb:

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 12 wrz 2017, 12:32
autor: JaxoN
Aloha !
Czy ktoś zapoda jeszcze recenzję trapezu. Za 10 dni jadę na miesięczną włóczęgę po plw. Iberyjskim. Będzie sporo wave i postanowiłem na tę okazję zakupić nowy trapez. Fajnie byłby ustrzelić jakąś promocję na koniec sezonu :P

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 10 paź 2017, 23:19
autor: Pablo
Niestety trapezy okazały się tak wielkim sukcesem, że nie było szansy ich więcej ściągnąć (a testowe "niestety" były od razu kupowane zamiast wracać do nas po testach), ale z dobrych newsów mam info, że nowa partia upgrade'owanych modeli na 2018 spodziewana jest w okolicach grudnia 2017, tak więc na pewno powrócimy do testów! Niebawem będzie też możliwość zamówienia w preorderze na specjanych zniżkach dla kiteforumowiczów :) Aktualnie finalizujemy nową stronę www gdzie będzie całe info http://www.rideengine.pl/

A propos kontaktu jesteśmy od pon do pią pod telefonem w godz.12:00-19:00 i sob 10:00-15:00 - tel.510 070 090.

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 11 paź 2017, 22:18
autor: MarekH
Od tego jest giełda [Admin]
Sorki.

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 30 paź 2017, 22:34
autor: Pablo
odświeżyliśmy trochę stronę Ride Engine Polska i ruszamy ze specjalną ofertą i zacnym rabatem w przedsprzedaży na sprzęt 2018! Masa udoskonaleń w nowych trapezach zebranych od tysięcy użytkowników na całym świecie przez ostatnie dwa sezony, jak również topowych riderów jak np. Karolina Winkowska. Nowe zapięcie, dwa paski zamiast jednego, więcej gąbki bo bokach trapezu, nowe haki, slidery i masa usprawnień. Zapraszamy!

Re: Trapez RIDE ENGINE - sztywna rewolucja w trapezach

: 30 paź 2017, 23:23
autor: MarekH
Ktoś ma, używa, używał sztywnego trapezu Mystic Majestic X?
Cena kosmiczna. Ciekawe czy uzasadniona.