Pomoc w wyborze pianki Quicksilver vs Niel Pryde vs ION vs Xcel

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
Awatar użytkownika
szp87
Posty: 7
Rejestracja: 05 cze 2017, 16:04
Postawił piwka: 1 raz
 
Post05 cze 2017, 16:20

Witam,

Pierwszy post na forum więc bądźcie wyrozumiali. Chcę sobie kupić piankę i mam 4 do wyboru, jestem początkujący ukończone IKO II ale umiejętności zerowe albo bliskie zeru :-) ( dopiero zaliczyłem pierwsze 5-10metrowe "plyniecie"), pływanie głównie na zatoce gdańskiej kwiecień- październik. Grubośc waham się między 5/4 a 5/3. Z gory dzieki za pomoc i doradzenie która wydaje sie wam najrozsadniejsza. Do wyboru mam tylko te pianki:

Pianka ION Strike Semidry 5,5/4,5 DL Bleached Petrol/Red 2016
Pianka Xcel Axis X2 Fullsuit 5/4/3 LS S4AXK5 2015
Pianka Neil Pryde / NP Rise Fullsuit 5/4/3 GBS SU E044 C1 2016
Pianka Quiksilver 5/4/3mm SYNCRO Base BZ GBS AQYW103088 2017

Awatar użytkownika
bartolomeo_n
Posty: 521
Rejestracja: 06 gru 2010, 12:09
Deska: (Super+)Shinn(+ster)
Latawiec: RRD, Best TS, Bandit
Lokalizacja: Poznań
Postawił piwka: 14 razy
Dostał piwko: 35 razy
 
Post05 cze 2017, 17:12

Ostatnia to chyba nie ma kurtyny na plecach... ja bym odrzucił z tego powodu. Prawdopodobnie najlepsza pod względem szczelności będzie ta z zamkiem z przodu (chociaż taka kurtynka zakładana przez głowę powinna być OK). Nie polecam pianek, które są 'gumowane' na dużej powierzchni - strasznie łatwo to się uszkadza, lepszy jersey. W ogóle, to kup Oneila ;)