Naish Cult 12m model z 2010r

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
sociech
Posty: 3
Rejestracja: 11 maja 2009, 22:31
Lokalizacja: Człuchów/Gdańsk
 
Post20 cze 2017, 07:52

Cześć wszystkim, mam możliwość zakupu latawca Naish Cult 12m, model z 2010r w dosc dobrej cenie, poniżej 1000zl z oryginalnym barem i trapezem. Pytanie czy warto? Przewertowałem forum w poszukiwaniu info na temat tego kajta, wychodzi na to ze głównym minusem jest słaby dolny zakres. Większość postów jest sprzed 6-7 lat, domyślam sie ze w tym czasie sporo sie zmieniło w kwestii konstrukcji i parametrów kajtow ogólnie, wiec czy jest sens zawracać sobie głowę tym konkretnym modelem czy raczej pójść w coś nowszego? Tym bardziej ze jest to "sigma", z ktorej juz chyba Naish sie wycofał?
Jestem początkujący, kurs iko 1 i iko 2 w maju tego roku, od tamtego czasu kilka razy na wodzie (tylko zatoka).
Waga 74kg

Pozdr. :)

Awatar użytkownika
Pain IQ
Posty: 1027
Rejestracja: 26 sty 2008, 16:16
Deska: 50/50
Latawiec: AIRUSH
Lokalizacja: Jaworzno
Postawił piwka: 7 razy
Dostał piwko: 16 razy
 
Post20 cze 2017, 16:48

Zdecydowanie odpuść. To nie jest okazja. Czasem tanio oznacza źle. Traktuj zakup kite jak inwestycje - wydaj raz a mądrze.

sociech
Posty: 3
Rejestracja: 11 maja 2009, 22:31
Lokalizacja: Człuchów/Gdańsk
 
Post20 cze 2017, 23:38

Kumam, w takim razie odpuszczę tego kajta. Dzięki za odpowiedź

mroku
Posty: 46
Rejestracja: 30 sty 2010, 15:03
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 2 razy
 
Post22 cze 2017, 11:42