Bary Duotone - wysokie Y pytanie

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
Awatar użytkownika
kuicets
Posty: 1320
Rejestracja: 26 wrz 2016, 17:49
Deska: Laluz
Latawiec: Rebel 9
Lokalizacja: BIESZCZADY
Postawił piwka: 42 razy
Dostał piwko: 108 razy
 
Post30 paź 2020, 20:44

Odebrałem swój pierwszy bar Duotone, wcześniej pływałem na typowych niskich Y, i tak się zastanawiam..

...jaki cel ma to zj****e rozwiązanie Duotone, żeby cała petarda była na jednej lince nośnej, aż do Y? Rozumiem, że jest ciut grubsza, rozumiem że ciut mocy idzie na safety, ale jak się chociaż trochę sdepoweruje, to safety wisi luźno do połowy i WSZYSTKO dzieje się na jednej jedynej lince... O co tu chodzi??? Tak ma być???

Tak w ogóle to jak ustawiać tą regulację safety tuż pod Y? Na taki supełek, aby na pełnym powerze było równo z żółtą?


A może nie da się inaczej poprowadzić wysokiego Y? Wtedy nie mogłoby być jednej safety?

Awatar użytkownika
kfiecien
Posty: 865
Rejestracja: 16 sie 2007, 14:47
Deska: flexifoil hadlow free/wakestyl
Latawiec: PrimaDonna Vegas Vibe
Lokalizacja: gdynia
Postawił piwka: 15 razy
Dostał piwko: 11 razy
Kontaktowanie:
 
Post30 lis 2020, 22:13

Kiedyś wysokie Y trzymało lepiej kształt latawca, teraz to już chyba tylko chwyt marketingowy żeby marki nie zmieniać. A na luźną 5ta linkę dobry sposób ma naish , stosują kawałek linki z dodatkiem gumy i wszystko działa tak samo i nic nie wisi.

Awatar użytkownika
Mikolpa
Posty: 3207
Rejestracja: 05 kwie 2013, 15:58
Deska: SU-2 Prorider 140, Trans 153
Latawiec: Rebel 10,12,14, Addiction 18
Lokalizacja: Wrocław
Postawił piwka: 126 razy
Dostał piwko: 142 razy
 
Post01 gru 2020, 09:33

kuicets pisze:Odebrałem swój pierwszy bar Duotone, wcześniej pływałem na typowych niskich Y, i tak się zastanawiam..

...jaki cel ma to zj****e rozwiązanie Duotone, żeby cała petarda była na jednej lince nośnej, aż do Y? Rozumiem, że jest ciut grubsza, rozumiem że ciut mocy idzie na safety, ale jak się chociaż trochę sdepoweruje, to safety wisi luźno do połowy i WSZYSTKO dzieje się na jednej jedynej lince... O co tu chodzi??? Tak ma być???


Strasznie wisi, mnie też to denerwuje dlatego nie zaciągam trymera i wtedy nie wisi :lol:
taki żart oczywiście,
Czy to ma sens? Nie wiem, tak jest i nic z tym nie zrobisz, chyba że faktycznie jakieś gumki wstawisz albo przerobisz mocno bar, tylko po co? To w niczym nie przeszkadza oprócz tego że nie fajnie wygląda.
Ta jedna gruba linka do Y wytrzymuje sporo więcej niż dwie normalne, a od Y są 3 normalne a nie 2 więc teoretycznie to rozwiązanie wytrzyma większe przeciążenia.


kuicets pisze:Tak w ogóle to jak ustawiać tą regulację safety tuż pod Y? Na taki supełek, aby na pełnym powerze było równo z żółtą?

Tak, aby było równo ale nie obciążone, czyli podczas pełnego obciążenia można jeszcze tak 1cm wyciągnąć przy zapięciu leasha. Jak zrobisz za mały luz to safty będzie się przecierała i dodatkowo będzie mieć to wpływ na profil latawca przy pełnych obciążeniach. Jak zrobisz za duży luz to będzie jeszcze bardziej wisieć przy zaciągniętym trymerze.

Awatar użytkownika
kaczmimo
Posty: 123
Rejestracja: 28 wrz 2018, 10:29
Deska: E8 Master C+ 139 cm
Latawiec: E8 RS 12-9-7
Lokalizacja: Pucka_Bay
Postawił piwka: 14 razy
Dostał piwko: 6 razy
 
Post04 gru 2020, 13:15

Kuicets wstawisz zdjęcie jak to masz ustawione, porównam ze swoim. pzdr


Wróć do „Recenzje & Opinie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości