z TRÓJMIASTA (i okolic): KTO,GDZIE,KIEDY ?

Ustawki na pływanko, transport, spotkania, noclegi, imprezy, itp.
Dziećkowice | Kadyny | Mazury | Poręba | Poznań | Szczecin | Trójmiasto | Wrocław | Zegrze
Awatar użytkownika
Irecki
Posty: 38
Rejestracja: 06 paź 2017, 11:06
Deska: RRD - Bliss
Latawiec: RRD (17,13,9,7)
Lokalizacja: Gdynia
Dostał piwko: 1 raz
 
Post03 sty 2018, 12:13

Ja będę chętny jutro odbieram ciepłą pianę 6/5 ion'a i buty ascana 7mm więc przygotowany.
Pytanko czy jest gdzie się tam przebrać? Nigdy nie pływałem w Jastarni, ten sezon to głównie Rewa.

tom t
Posty: 236
Rejestracja: 03 lip 2015, 07:50
Deska: SU2 BIG,TRANS
Latawiec: REBEL 9,12,14,16
Lokalizacja: ELBLĄG
Postawił piwka: 19 razy
Dostał piwko: 2 razy
 
Post03 sty 2018, 15:54

jak zawsze przy otwartym bagazniku :lol:

Awatar użytkownika
Irecki
Posty: 38
Rejestracja: 06 paź 2017, 11:06
Deska: RRD - Bliss
Latawiec: RRD (17,13,9,7)
Lokalizacja: Gdynia
Dostał piwko: 1 raz
 
Post03 sty 2018, 17:10

Tak myślałem... przy 2-3C masakra :/

Awatar użytkownika
Turbo_Sen
Posty: 243
Rejestracja: 06 wrz 2017, 18:11
Deska: nhp
Latawiec: 7/10/14
Lokalizacja: Gdansk
Postawił piwka: 6 razy
Dostał piwko: 8 razy
 
Post03 sty 2018, 20:36

za maszo masz kibel na parkingu chodź teraz może być już pełen, ja kupiłem sobie na święta https://www.decathlon.pl/ponczo-plaowe-id_8354485.html zawsze to jakaś osłona przy zdejmowaniu i zakładaniu pianki

radekx
Posty: 12
Rejestracja: 26 gru 2017, 19:55
Deska: Nobile T5
Latawiec: North Rebel '10
Lokalizacja: Banino
 
Post04 sty 2018, 14:13

Co wy tacy delikatni? ;-)
Raz dwa w pianę i ciepło... ;-)

Awatar użytkownika
paiter
Posty: 90
Rejestracja: 12 sty 2014, 18:40
Deska: Su-2
Latawiec: Cabrinha, north
Lokalizacja: Gdynia
Postawił piwka: 4 razy
Dostał piwko: 6 razy
Kontaktowanie:
 
Post04 sty 2018, 17:58

Irecki pisze:Ja będę chętny jutro odbieram ciepłą pianę 6/5 ion'a i buty ascana 7mm więc przygotowany.
Pytanko czy jest gdzie się tam przebrać? Nigdy nie pływałem w Jastarni, ten sezon to głównie Rewa.

Ja przebieram się na stacji przed Dragą cieplutko obsługa bezproblemowa tylko mają polewkę że w takie zimno wchodzimy do zatoki :thumbsup:

Awatar użytkownika
kuicets
Posty: 642
Rejestracja: 26 wrz 2016, 17:49
Deska: Laluz + Yeti
Latawiec: 17 + 12 + 9
Lokalizacja: BIESZCZADY
Postawił piwka: 20 razy
Dostał piwko: 52 razy
 
Post04 sty 2018, 18:46

paiter pisze:
Irecki pisze:Ja będę chętny jutro odbieram ciepłą pianę 6/5 ion'a i buty ascana 7mm więc przygotowany.
Pytanko czy jest gdzie się tam przebrać? Nigdy nie pływałem w Jastarni, ten sezon to głównie Rewa.

Ja przebieram się na stacji przed Dragą cieplutko obsługa bezproblemowa tylko mają polewkę że w takie zimno wchodzimy do zatoki :thumbsup:


Tylko wiadomo - przed plywaniem bo po pływaniu z gnojem tam wejść to raczej nie wypada... :)

Awatar użytkownika
Siwobrody
Posty: 1
Rejestracja: 04 sty 2018, 19:11
Deska: Xenon Infra
Latawiec: North Rebel
 
Post04 sty 2018, 19:19

Ktos sie w takim razie wybiera jutro okolice Dragi?
Ja pewnie sie ustawie tak pom 11-13

Awatar użytkownika
Irecki
Posty: 38
Rejestracja: 06 paź 2017, 11:06
Deska: RRD - Bliss
Latawiec: RRD (17,13,9,7)
Lokalizacja: Gdynia
Dostał piwko: 1 raz
 
Post05 sty 2018, 12:10

No właśnie chodzi po pływaniu, przed to luz bluz ;)

Awatar użytkownika
kuicets
Posty: 642
Rejestracja: 26 wrz 2016, 17:49
Deska: Laluz + Yeti
Latawiec: 17 + 12 + 9
Lokalizacja: BIESZCZADY
Postawił piwka: 20 razy
Dostał piwko: 52 razy
 
Post12 sty 2018, 09:20

Uderzam jutro na Sopot (zatoka sztuki albo ciut dalej) około 8:00 przetestować duży rozmiar :) Ktoś dołączy?

namor
Posty: 709
Rejestracja: 08 paź 2013, 12:51
Deska: Nobile NHP 134x41 2015
Latawiec: XR4 12m XR5 9+7m
Lokalizacja: Sobieszewo
Postawił piwka: 17 razy
Dostał piwko: 11 razy
Kontaktowanie:
 
Post12 sty 2018, 23:28

kuicets pisze:Uderzam jutro na Sopot (zatoka sztuki albo ciut dalej) około 8:00 przetestować duży rozmiar :) Ktoś dołączy?


nie wiem czy będę mogl prowadzic o 0800, tzn nie bede mogl - ale dopoludnia na pewno sie wyrobie - gdzie parkujesz?

planowalem rewe ale tam i tak nikt ostatnio nie plywa :(

Awatar użytkownika
kuicets
Posty: 642
Rejestracja: 26 wrz 2016, 17:49
Deska: Laluz + Yeti
Latawiec: 17 + 12 + 9
Lokalizacja: BIESZCZADY
Postawił piwka: 20 razy
Dostał piwko: 52 razy
 
Post13 sty 2018, 00:22

namor pisze:
kuicets pisze:Uderzam jutro na Sopot (zatoka sztuki albo ciut dalej) około 8:00 przetestować duży rozmiar :) Ktoś dołączy?


nie wiem czy będę mogl prowadzic o 0800, tzn nie bede mogl - ale dopoludnia na pewno sie wyrobie - gdzie parkujesz?

planowalem rewe ale tam i tak nikt ostatnio nie plywa :(


Chyba tu:

https://goo.gl/maps/2gcRJpASVtp

A Rewa w sumie też do rozważenia - zawsze to 1-2 kts więcej...

No i pewnie będę później niż 8, bo o tej porze to jeszcze ciemno :D

Awatar użytkownika
kuicets
Posty: 642
Rejestracja: 26 wrz 2016, 17:49
Deska: Laluz + Yeti
Latawiec: 17 + 12 + 9
Lokalizacja: BIESZCZADY
Postawił piwka: 20 razy
Dostał piwko: 52 razy
 
Post13 sty 2018, 13:46

No i Rewa dzisiaj bardzo pozytywnie zaskoczyła :) 15-20 kts suszareczka idealnie na 12m, słońce i przyjemny flacik między falami. Nawet nie było tak tragicznie zimno 1,5h wytrzymane, choć linki w barze przymarzly do siebie jak zwijalem :) Petarda! Najlepsza sesja w tym roku :lol:

namor
Posty: 709
Rejestracja: 08 paź 2013, 12:51
Deska: Nobile NHP 134x41 2015
Latawiec: XR4 12m XR5 9+7m
Lokalizacja: Sobieszewo
Postawił piwka: 17 razy
Dostał piwko: 11 razy
Kontaktowanie:
 
Post18 sty 2018, 10:20

kuicets pisze:No i Rewa dzisiaj bardzo pozytywnie zaskoczyła :) 15-20 kts suszareczka idealnie na 12m, słońce i przyjemny flacik między falami. Nawet nie było tak tragicznie zimno 1,5h wytrzymane, choć linki w barze przymarzly do siebie jak zwijalem :) Petarda! Najlepsza sesja w tym roku :lol:


potwierdzam :) dzięki Andrzej za miłą sesję! do następnego!

Awatar użytkownika
REKIN
Posty: 234
Rejestracja: 17 lut 2012, 18:37
Deska: twintip
Latawiec: tel. 690-318-770
Lokalizacja: Gdańsk
Dostał piwko: 12 razy
Kontaktowanie:
 
Post21 sty 2018, 11:27

heja kto chętny na snowkite we wtorek
robimy ustawkę przy obwodnicy
śniegu tyle o ile ale na górze zamrożona skorupa, na narty na pewno, na snowboarda może też dać rade :D
Marcin tel. 690 318 770


Wróć do „Kto/Gdzie/Kiedy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości