Koszalin i okolice

Ustawki na pływanko, transport, spotkania, noclegi, imprezy, itp.
Dziećkowice | Kadyny | Mazury | Poręba | Poznań | Szczecin | Trójmiasto | Wrocław | Zegrze
Awatar użytkownika
fokus123
Posty: 506
Rejestracja: 31 paź 2008, 20:24
Deska: SU-2
Latawiec: Core
Lokalizacja: Koszalin
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 2 razy
 
Post03 kwie 2009, 23:36

Jest ktoś z Koszalina lub okolicy chętny na jakieś pływanie w weekend?

Awatar użytkownika
wasil
Posty: 147
Rejestracja: 13 sty 2009, 21:11
Deska: SU-2
Latawiec: Slingshot RPM 2015 11m
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:
 
Post04 kwie 2009, 09:30

Witam,

Fajnie,że jest ktoś z Koszalina. Ja będę chętny,ale jeszcze nie w ten weekend.Jestem początkujący i dopiero w połowie kwietnia wejdę na morze. Mimo wszystko fajnie,że są kitesurferzy w Koszalinie.A gdzie chcesz pływać? Nie za słabo wieje?

Awatar użytkownika
fokus123
Posty: 506
Rejestracja: 31 paź 2008, 20:24
Deska: SU-2
Latawiec: Core
Lokalizacja: Koszalin
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 2 razy
 
Post04 kwie 2009, 10:10

Ja też powoli zaczynam przygodę z kitem. Myślałem o pływaniu w Dąbkach na Bukowie, z większym doświadczeniem po morzu no i może jakieś wspólne wypady nad zatokę bo w sumie niedaleko mamy, a ekipą zawsze raźniej. Fajnie jak by więcej nas tu z okolicy się znalazło. Jutro chyba wybiorę się nad kanał jamneński popuszczać latawiec bo tam jest chyba najszersza plaża w okolicy, no i może jak temperatura wody pozwoli bo nie mam jeszcze butów do pianki to jakieś bodydragi poćwiczę.

Awatar użytkownika
wasil
Posty: 147
Rejestracja: 13 sty 2009, 21:11
Deska: SU-2
Latawiec: Slingshot RPM 2015 11m
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:
 
Post04 kwie 2009, 11:13