
Problem korków rozwiazany;], i jak to ktoś określił na innym forum
"nie ma jak jazda ze szmatą z tyłu



TomekG pisze:No ciekawe czy chłopaki w poznaniu podłapią patent .
Śmigasz w piance na sobie ?:)
onzo pisze:a właśnie a jak z prawnym zagadnieniem
Kiedyś ostro dyskutowałem ze sprzedawcą moto i skuterów o praktycznym zastosowaniu tegoż sprzętu do wypadów na kite i rozbiło się właśnie o możliwość montażu dechy... gdzie i czy wolno
bigfoot gt pisze:onzo pisze:a właśnie a jak z prawnym zagadnieniem
Kiedyś ostro dyskutowałem ze sprzedawcą moto i skuterów o praktycznym zastosowaniu tegoż sprzętu do wypadów na kite i rozbiło się właśnie o możliwość montażu dechy... gdzie i czy wolno
chyba w momencie kontroli sam Policjant bedzie pełen podziwu za pomysłowość montażu:)
a po drugie mozna na siłe jakąś czerwoną szmatke przywiązać pod fina i gitara:)
peg pisze:Tylko ta prędkość - 140 to troszkę przymało na trasie. Jakby się okazało, że da się z tym parzyć 140-180 to już klasa. Kiedyś sprawdzałem wytrzymałość sakw POLO - producent przewiduje 100 km/h max ale przy 220-240 nie było z nimi żadnych problemów
a co do ilości kajtów - kupujcie NORTHa. W ten JEDEN plecak zapakujesz spokojnie zestaw 7,9,12
k2 pisze:mnie prędkość przelotowa w okolicach 140-150 wystarcza w zupełności, najwygodniej sie jedzie, nadgarstki, plecy i dupa sa juz odciazone w 100%.
k2 pisze:Pozatym w kwestii ładowności moto nie powiedziełem jeszcze ostatniego słowa :Wink:
peg pisze:k2 pisze:mnie prędkość przelotowa w okolicach 140-150 wystarcza w zupełności, najwygodniej sie jedzie, nadgarstki, plecy i dupa sa juz odciazone w 100%.
właśnie o tym pisałem - do 120-140 tak średnio ale jak się udaje jechać 150-160 i czasem powyprzedzać 180-200 to już pięknie. Jest szybko, sprawnie i stosunkowo wygodnie (o ile można mówić o wygodzie na plastiku)k2 pisze:Pozatym w kwestii ładowności moto nie powiedziełem jeszcze ostatniego słowa :Wink:
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości