Cygański król pisze:z tego co ja wiem i co pisze cabrinha to poz zbiciu stopera latawiec traci 100% mocy i opada na krawędzi okna, jeśli producent mówi prawdę to bez obaw możesz podczepić na chikenem, jeśli kłamie... to brawo dla cabrhiny;] wszystko też zależy od twoich umiejętności... pozaty w ostateczności jak masz suicide to możęsz wypiąć też leasha i będziesz miał efekt jaki ostatnio opisałęś... myślę żę to dobre wyjście bo takie rzeczy zdażają csię niezwykle rzadko raczej...
pozdro
Sonix pisze:Witam.
Odkopuję temat i mam pytanie leash podpinacie z przodu czy tyłu trapezu?
Ziomek. pisze:argument na za plecy jest dla mnie też taki
że w razie ciągnięcia wygina NATURALNIE ciało - w kierunku naturalnym dla ruchomości kręgosłupa, nazwijmy to "kocim grzbietem"
jak ciągnie z przodu "wyobraź to sobie sobie.."
spróbujcie sobie wyobrazić, że ciągnie Was motorówka na leashu? GDZIE wolicie by był podpięty?
peace
TrueKejner pisze: Mi też się nic nie plącze i jest lepiej do hp, bo można mieć krótszego leasha.
2. lepsze do handlepassów (przynajmniej dla mnie), bo do podwójnych nie trzeba mieć długiego leasha.[/b]
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości