Jaki kite 10m wybrac? Park czy Rally, a moze inny?

Forum dla początkujących
gregory1972
Posty: 38
Rejestracja: 16 sie 2011, 23:29
Deska: Shinn Ronson Ch 144x43
Latawiec: Pivot 14,12,10, Bolt 8M,
Lokalizacja: Lahinch
Postawił piwka: 8 razy
 
Post10 paź 2013, 21:59

Chciałbym kupić kite 10m(nie 9 ani 11) Mam Bolt 12m i 8m i dziura miedzy nim jest zbyt duża. Pływam w Iralndi,czyli spore fale i raczej szkwali. Przepłynalem sie SS 12m Rally i wydaje sie ze jest 'delikatniejszy' i lepei sie go czuje - fajniejszy bar i linki, potem przepłynąłem się Parkiem 10m i tez mi się podobał. I teraz się zastanawiam czy kupić Park czy Rally, najbardziej chodzi mi o:
1.upwind,2. czucie na barze, 3. latwosc wstawania z wody, 4.freeride, 5 depower.
Myślałem jeszcze (z opisu) o Cabriha Vector ale nie ma 10m. Który kite waszym zdaniem będzie lepszy? Dodam ze jestem raczej początkujący (jazda w prawo lewo, nawet na sporych falach, zawracanie bez zamaczania ), waga 100kg. Spektakularne skoki mnie nie interesuja .

Awatar użytkownika
mandaro
Posty: 1083
Rejestracja: 10 sie 2008, 02:18
Deska: NHP Infinity
Latawiec: GP Fuel
Lokalizacja: Tarifka,
Postawił piwka: 66 razy
Dostał piwko: 22 razy
Kontaktowanie:
 
Post11 paź 2013, 00:04

Jak 10 -przetestuj sobie nowe T5 Nobila -Fajny.
I RPM,a, i Parka ponownie.
Vectora miałem w łapach 12m, słabo go odebrałem.
To nie znaczy, że 10 będzie tak samo nudne.
Switchblade warto zbadać. A jak już tu doszliśmy
to 50/Fifty na deser,
bo może się okazać, że wcale taki początkujący nie jesteś.

spyker
Posty: 23
Rejestracja: 12 maja 2013, 08:56
Deska: nobile nhp
Latawiec: Ozone C4, Cronix
Dostał piwko: 2 razy
 
Post11 paź 2013, 01:31

Cronix 10 flysurfera tyle, że drogi z tego co piszesz trafiony w punkt

unhooked
Posty: 380
Rejestracja: 04 kwie 2011, 14:40
Postawił piwka: 6 razy
Dostał piwko: 23 razy
 
Post11 paź 2013, 09:20