Kitesurfing to nie trening, więc jaki trening?

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
MartinWro
Posty: 163
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:43
Deska: Nobile 50Fifty
Latawiec: North Dice
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post22 paź 2013, 13:32

Jak się zacznie na kajcie pływać unhooked to jednak dochodzi się do wniosku, że pary brakuje. Więc tak sobie dywaguję jak by tu ćwiczyć i chyba znalazłem coś fajnego: TRX
Więcej na tutaj: http://www.kitelancers.com/posts/plywam-na-kajcie-wiec-trenuje-yyy-nie
Jakby ktoś miał jeszcze jakaś racjonalną dietę do kompletu to chętnie przytuję.

Awatar użytkownika
Rafiii
Posty: 75
Rejestracja: 11 paź 2009, 11:38
Deska: SU-2 prs
Latawiec: C4 , F-One VIII
Lokalizacja: Olsztyn
Postawił piwka: 5 razy
Dostał piwko: 1 raz
 
Post22 paź 2013, 14:04


Awatar użytkownika
Rafiii
Posty: 75
Rejestracja: 11 paź 2009, 11:38
Deska: SU-2 prs
Latawiec: C4 , F-One VIII
Lokalizacja: Olsztyn
Postawił piwka: 5 razy
Dostał piwko: 1 raz
 
Post22 paź 2013, 14:05

może cos tutaj :)

MartinWro
Posty: 163
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:43
Deska: Nobile 50Fifty
Latawiec: North Dice
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post22 paź 2013, 16:39

Tam są raczej takie ogólne porady. Szukam raczej czegoś w stylu, na śniadanie to, to i to, a na obiad tyle tegu lub tego ;)
Ten program treningowy wczoraj przeglądałem, ale tak jak pisałem na blogu, takie zwykłe pompki przysiady jakoś mnie nużą ;)

Awatar użytkownika
mary.dk
Posty: 1918
Rejestracja: 17 cze 2009, 21:13
Deska: Aero, Airush - Compact, Slayer
Latawiec: Airush Wave
Lokalizacja: Bydgoszcz
Postawił piwka: 58 razy
Dostał piwko: 88 razy
 
Post22 paź 2013, 20:29

:stop:
Nie tutaj :hand:

Pozdro...

kiteigor
Posty: 733
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:40
Deska: Naish Monarch
Latawiec: Naish Pivot LE
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 9 razy
Dostał piwko: 14 razy
 
Post22 paź 2013, 20:52

pompki Ci nie dadzą za dużo, rób ogólnorozwojówkę. Ile ważysz? Nie masz nadmiaru tłuszczu? Węglowodany, białko. Trening na drążku, podciąganie się jakby UH - ręce blisko siebie i zwisy. Triceps, biceps. Obręcz barkowa, klata. Całe ciało na kajcie pracuje. Jeśli chodzisz na siłownię poproś trenera żeby Ci objaśnił co ile razy robić. Np. 4 serie po 12 powtórzeń zwiększając ciężar albo lecieć w górę, utrzymać na 12 powtórzeń i w dół.

MartinWro
Posty: 163
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:43
Deska: Nobile 50Fifty
Latawiec: North Dice
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post22 paź 2013, 20:55

Trening już mam z użyciem tego TRXa, właśnie takie ogólno rozwojeowe te ćwiczenia są. Ważę 90kg i trochę mniej tłuszczyku by się przydało.

kiteigor
Posty: 733
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:40
Deska: Naish Monarch
Latawiec: Naish Pivot LE
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 9 razy
Dostał piwko: 14 razy
 
Post22 paź 2013, 20:58

TRX zajebista rzecz, mięśnie pracują - fakt, jest jedno ALE - trzeba dobrze wykonywać te ćwiczenia :hand:

Niektórzy na przykład robią ten błąd, że łokcie nie mają ustawionych w kształt litery L ( mniej więcej żeby był zachowany kąt 90 stopni ). Zgaduję, że robisz wytrzymałościowy trening? 8)

MartinWro
Posty: 163
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:43
Deska: Nobile 50Fifty
Latawiec: North Dice
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post22 paź 2013, 21:16

kiteigor pisze:TRX zajebista rzecz, mięśnie pracują - fakt, jest jedno ALE - trzeba dobrze wykonywać te ćwiczenia :hand:

Niektórzy na przykład robią ten błąd, że łokcie nie mają ustawionych w kształt litery L ( mniej więcej żeby był zachowany kąt 90 stopni ). Zgaduję, że robisz wytrzymałościowy trening? 8)

Na razie robie to co na płycie mi dali TRX Force Training. Potem będę dorzucał ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha i takie na ręce, symulujące handle passy.

kiteigor
Posty: 733
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:40
Deska: Naish Monarch
Latawiec: Naish Pivot LE
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 9 razy
Dostał piwko: 14 razy
 
Post22 paź 2013, 21:26

chcesz HP-ki, rób te podciągnięcia i biodro "dorzucaj" w górze do rąk:

1. Podciągnięcie - w tym samym momencie idzie biodro - w zależności czy prawe ( dokładasz do prawego łokcia ) i analogicznie z lewym
2. opuszczasz
3. nie stajesz na nogi, tylko spróbuj zwis i znów na początek 2 razy, chyba, że nie dasz rady to raz i nie przemęczaj się, małymi krokami, ale do celu

żeby dojść do tego dorzucania zacznij może najpierw zwykłe podciągnięcia nachwytem ( dłonie złączone lub minimalnie od siebie oddalone )

MartinWro
Posty: 163
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:43
Deska: Nobile 50Fifty
Latawiec: North Dice
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post22 paź 2013, 21:36

Nie do końca rozumiem o które pociągania Ci chodzi. Ja myślałem o mniej więcej tym co robi ten koleś: http://www.youtube.com/watch?v=Q1fixM5NcX8
Tylko te ćwiczenia z TRX'a plus to: http://www.youtube.com/watch?v=5rIlRvrkf1E

kiteigor
Posty: 733
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:40
Deska: Naish Monarch
Latawiec: Naish Pivot LE
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 9 razy
Dostał piwko: 14 razy
 
Post22 paź 2013, 21:44

w 1. filmiku od 0:51 dłonie bliżej siebie i nie wymachiwać tak nogami tylko jeśli w prawą stronę chcesz to prawa strona biodra do prawego łokcia i nogi lekko ugięte. Tak napisać to trochę trudno, łatwiej pokazać, a w paint'cie nie narysuję :D

MartinWro
Posty: 163
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:43
Deska: Nobile 50Fifty
Latawiec: North Dice
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post22 paź 2013, 21:50

hehe, czyli jedno z dwóch co nie planowałem robić ;)
Ale, dzięki. Będę to musiał jeszcze raz przemyśleć ;)

kiteigor
Posty: 733
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:40
Deska: Naish Monarch
Latawiec: Naish Pivot LE
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 9 razy
Dostał piwko: 14 razy
 
Post22 paź 2013, 21:51

Lepiej będzie dla rąk i będziesz miał to "wbite" w rozum, a z kolei później się nie zatrzymasz w górze i nie pomyślisz " dobra...jak to dalej szło". Mam nadzieję, że odrobinę pomogłem :) Udanego treningu :thumb:

Awatar użytkownika
jedi1
Posty: 2238
Rejestracja: 28 maja 2006, 17:37
Lokalizacja: Gdynia
Postawił piwka: 127 razy
Dostał piwko: 81 razy
Kontaktowanie:
 
Post23 paź 2013, 07:42

Domyślam się, że jesteś mocno na początku unhooked. Jeśli tak to skup się przede wszystkim na tzw. "core stability" czyli ćwicz ABS i mięśnie grzbietu.

Problem zaczyna się kiedy zaczynasz pływać na wypięciu, a cała siła latawca jest na rękach.


Twój główny problem raczej siedzi tutaj. Przy wypinaniu musisz poddać się sile latawca, a nie stawiać opór i trzymać go z całej siły. Inaczej 10cio latki by nigdy w życiu nie zrobiły hpków, a dają radę. Klucz jest taki jak we wszystkim w kajcie: płyń z wiatrem. Tak samo przy lądowaniu pracuje głównie ABS, a ręce tylko stabilizują.


Wróć do „Forum Główne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości